малко помощ за 1.6 карбуратор (решен)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 27 сеп 2011 12:27


stefan4o написа:Между другото, тоя карбуратор, който си дал на снимките страшно ми прилича на моя 2е3. Това реални снимки на твоя карб ли са или от нета просто си ги взел???? Щото ако са реални май караш с 2е3 :Mr Green Fun Все пак драсни номерчето да проверим в ЕТКА, за да сме сигурни.

моя си е :) измих го смених му оплътнения ,гумички всичките части по него :) но пише Pierburg 2e w.Germany Изображение




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Вто 27 сеп 2011 12:33


Някъде по корпуса му трябва да има сериен номер. Огледай го добре и го напиши. Имам някакви съмнения, че караш с 2е3, понеже примерно на мирослав 2е2-то няма втори щуцер долу до клапата, а ти имаш два за вакуумите, както са при мен. Също така смукачът ти е като гледам 1:1 с моя, докато при 2е2 е с малко по-изтумбено тяло (говоря за мястото, където е биметалната пластина, която като се нагрее антифириза, който минава през нея връща газта)
2е е цялата серия карбуратори - 2е3, 2е2 и 2ее, които се монтират на Мк2.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 27 сеп 2011 13:01


надписите които виждам са : "NFUSS" "VW/AU 027 129" "015 G" "3 119" други надписи не виждам


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Вто 27 сеп 2011 18:05


Значи по ЕТКА си с 2е2. Доста интересно ми се види, наистина имат различия във външния си вид с карбовете от следващите години. Действай си смело с ъпгрейдите и после сподели впечатления :beer


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 27 сеп 2011 18:08


само дето никой не каза къде се дупчи карба ?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот enigma79 » Вто 27 сеп 2011 18:27


mk2_Golf83 написа:само дето никой не каза къде се дупчи карба ?

Стискай очи и където продупчиш mhihi
За този карб не знам,но на други съм виждал да се дупчени,но от личен опит май най добрия вариант е с тръбички над карба.При самото дупчене мисля че имаше значение и ъгъла под който влиза щуцера.Ако не уцелиш този ъгъл,ефекта ще е отрицателен,най добре пробвай с тръбички над карба :012:


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 27 сеп 2011 18:34


или на газаджия ?
да отида?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Вто 27 сеп 2011 18:38


Ако идеш на газаджия най-вероятно можеш да се сдобиеш с нова плочка mhihi Или ще ти каже "дупча на твоя отговорност" и... то по-добре сам да си го пробиеш :Mr Green Fun


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот agent_kowalski » Вто 27 сеп 2011 18:44


добре с тая плочка толкова ли по-зле върви?разбира се ако не уплътнява добре ясно че няма да е добре работата,но иако се олеем с дупченето пак ще дърпа въздух и няма да работи добре.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 27 сеп 2011 19:54


не върви изобщо , малко ме е срам да си призная :oops: газовата е на 12г , само изпарителя смених който е на 1г , иначе плочката е модел преди 12г ще я снимам и ще я покажа ,може проблема да е от плочката, изпарителя ми е BRC 75kw моята кола е 55kw нз дали и там е проблема ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Вто 27 сеп 2011 20:13


Е, колко искаш да върви на газ 75к.с. половината избягали :Mr Green Fun Тя газта идеята й е икономия, не вървеж :wink: Ако докараш вървеж близък като на бензин съм убеден, че разходът никак няма да ти допадне :wink: Предполагам, че тоя изпарител може да храни двигател до 75кВ, мисля, че толкоз са всички по-бюджетни изпарители, в т.ч. и моето дърто Ловато.
За вървежа на газ имат значение много фактори - като започнеш от дифузьора на плочката и стигнеш до дебелината на маркучетата преди плочката, дори и тяхната дължина. Много е комлексно и не може да се отсече точно какво е нужно, за да се засили дадена кола. Все пак трябва да се знаят някои неща, като например дифузьорите на плочката ти с какво минимално вътрешно сечение са, или ако си с един - неговото. Имах материали и отзиви от други хора за дифузьори, понеже поизчетох доста из форумите, но няма как да ги открия. Мога да ги преразкажа по спомен.
Ето ти малко сметки:
по формулата m2 = d2/D2
За първата ти камера - 22мм
m2 го вземаме условно да е 0.45, което е точно в средата на графиката на схема 2. Вземаме го 0.45, защото близо 0.9 му е максимум, а е по-добре тази стойност да е по средата, иначе в единия случай ще имаме прекалено голямо налягане и много малък дифузьор (0.1), който ще вкарва малко количество готова смес, в другия обратно - прекалено голям дифузьор, който ще вкарва прекалено много въздух и ще има прекалено ниско подналягане, което ще доведе до кофти респонс и реално "скопен" автомобил (0.9). Нашата ориентация ще е златната среда - около 0.45
d - вътрешен диаметър на смесителя
D - вътрешен диаметър на колектора в зоната, където ще се монтира плочката. В нашия случай в най-горната част на карбуратора.
Уравнението става 0.45 = d2 : (22.22) => 0.45 = d2 : 484 => d2 = 484 . 0.45 => d2 = 217.8 => d ~ 14.7mm за вътрешен диаметър на дифузьор на 1ва камера

По същия начин смятаме и за 2ра камера - 26мм. За нея се получава диаметър на дифузьора, около 17.5мм. Оттам насетне вече в статийката е описано за дупките и техния минимален брой и размери. Мисля, че те не са от чак толкова съществено значение за вървежа, ако се спазят предписанията за минимален диаметър.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот agent_kowalski » Вто 27 сеп 2011 21:22


кажи сега че и колата е на 600 хиляди км. примерно :D


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Сря 28 сеп 2011 0:26


agent_kowalski написа:кажи сега че и колата е на 600 хиляди км. примерно :D

реални 160 000 като е от 28г в семейството ни ние сме 1вите собственици
пък имаше едно момче с двигател EZ с кейхин 2 продупчен и пипана газ, наказваше коли 1.8 90 коня , 1.8 115кс . и др по мощни от 75кс


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот stefan4o » Сря 28 сеп 2011 12:48


Това за наказването е много относителна работа и зависи от много фактори. Правилната настройка на газовата, както и правилно подбраните изпарител, диаметри, дължини и размери на всичките й компоненти са само една част от тях.


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: малко помощ за 1.6 карбуратор

Мнениеот mk2_Golf83 » Сря 28 сеп 2011 13:23


примерно ако махна филтерната кутия и филтъра и само остава едната част от кутията и да пусна яко газ да пуска дали ще има ефект ?
примерно при бензин ако го направя това няма проблем колата не гасне на място и се усеща разлика в ускорението, но като го направя на газ без да пипам нищо ми гасне на място и аз трябва да подържам оборотите на 1000 , не съм я пробвам как ще ускорява обаче,мисълта ми е ако е отвита яко газта и да не гасне на място като има по голям поток на въздух и т.н. дали ще има промяна



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта