Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
martin_072
Мнения: 299
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
Двигател: 1.8 ABS 1.8t
Местоположение: Kostenec
Контакти:

Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот martin_072 » Пет 30 сеп 2011 8:09


колеги имам проблем с паленето на газ единствено като е топла пали горе долу добре според мен клапана които спира газта след изгасяването на двигателя изпуска газ и дави и се налага да вартя продължително докато запали, отделно като дам контакт да вдигна стъклото и става красиво,не винаги се сещам да сложа на междинно,един колега ми предлага някакъв изпарител вакумен ловато за някви къси пари и мисля да го пробвам дали ще пали по добре с него въпроса ми е мога ли да монтирам новия(вакумен) изпарител на мястото на стария(електрически) без проблем смисъл дали всички тръби кабели ще станат,понеже се разбрахме да го взема да го пробвам 1 седмица и ако ми хареса да му го платя, той ми каза че е работа за 5 мин смяната на изпарителите и искам да знам дали могат да се сменят така от ел.изпарител с вакумен?!
и кой от двата вида изпарители са по добри вакумните или електрическите? че нещо взе да ми гори в повече в града
имам приятели с вакумни изпарители които палят само на газ и пали от раз




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот agent_kowalski » Пет 30 сеп 2011 8:45


според мене ти е прекалено бедна сместа и затова трябва да въртиш повече като е студена.виж си въздушния филтър и най-вече свещите в какво състояние са.хубави свещи доста помага за лесното палене на газ.като цяло искам да кажа че проблема ти е до колата И/ИЛИ настройка на изпарителя.като го смениш и нямаш добра настройка ще е същото.а също пробвай поне сутрин да палиш на бензин,ако излизаш рано по студено.няма да и навреди на колата изобщо :) само пали карай 500метра и си обърни на газ.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот muns61 » Пет 30 сеп 2011 9:01


Хубаво, ама не разбрах - топла или студена пали трудно...
Я направи съчинение по картинка, разкажи ни каква е колата, какъв е твоят и другия изпарител.
Най - малкото трябва да смениш ключето газ - бензин и да подадеш вакуум. Инак, на студено всички могат да палят, зависи от настройките.
И слагай точки, поемай си въздух!


Потребителски аватар
martin_072
Мнения: 299
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
Двигател: 1.8 ABS 1.8t
Местоположение: Kostenec
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот martin_072 » Съб 01 окт 2011 0:48


agent_kowalski написа:според мене ти е прекалено бедна сместа и затова трябва да въртиш повече като е студена.виж си въздушния филтър и най-вече свещите в какво състояние са.хубави свещи доста помага за лесното палене на газ.като цяло искам да кажа че проблема ти е до колата И/ИЛИ настройка на изпарителя.като го смениш и нямаш добра настройка ще е същото.а също пробвай поне сутрин да палиш на бензин,ако излизаш рано по студено.няма да и навреди на колата изобщо :) само пали карай 500метра и си обърни на газ.

Въздушния филтър нов на няма и 2-3хиляди свещите не съм ги сменял от както сам я взел но мисля че има още хляб в тях,а на бензин си пари от раз без значение студена топла и т.н,настройката на изпарителя е правена на газ анализатор и човека ми каза че я е настроил и трябва сичко да е наред,аз си я паля на бензин но просто като карам и спра до магазина докато е студена още и няма да щтракам на бензин през 2 мин я паля на газ но с много вартене

muns61 написа:Хубаво, ама не разбрах - топла или студена пали трудно...
Я направи съчинение по картинка, разкажи ни каква е колата, какъв е твоят и другия изпарител.
Най - малкото трябва да смениш ключето газ - бензин и да подадеш вакуум. Инак, на студено всички могат да палят, зависи от настройките.
И слагай точки, поемай си въздух!

студена пали трудно то си пише,Сеат ибиза 1.8 абс мотора.
моят е BRC електрически а този които ми предлагат е вакумен LOVATO вакумен
П.п поста сам го писал след нощна и го писах на бързо :да:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 01 окт 2011 0:53


Колега, като я палиш на газ, и докато въртиш натискаш ли педала на газта до половината да речем?


Потребителски аватар
martin_072
Мнения: 299
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
Двигател: 1.8 ABS 1.8t
Местоположение: Kostenec
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот martin_072 » Съб 01 окт 2011 1:12


KingoftheROAD написа:Колега, като я палиш на газ, и докато въртиш натискаш ли педала на газта до половината да речем?

Не! педала на газта никога не го натискам само ватря ключа и паля,пича от които я взех ми каза да я паля без газ,то си е изчислено по колко гориво да вкарва според мен..


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот muns61 » Съб 01 окт 2011 7:03


На студено не се дави, а не достига газ. Не зная с какъв ключ си, дали пуска автоматично почерпка при палене на газ.
Ако не, трябва студеният старт да е на бензин и веднага да вдигнеш обороти и да обърне на газ.
Не е толкова просто да смениш изпарителите.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 01 окт 2011 8:57


martin_072 написа:
KingoftheROAD написа:Колега, като я палиш на газ, и докато въртиш натискаш ли педала на газта до половината да речем?

Не! педала на газта никога не го натискам само ватря ключа и паля,пича от които я взех ми каза да я паля без газ,то си е изчислено по колко гориво да вкарва според мен..

Кой го изчислява ве колега? е като не иска да пали, как така е точно изчислено, пък не пали лесно.

Аз на вакуумен изпарител така си паля на топъл движок, с газ до половината, може и без газ. На студено палене на газ с лего обогатяване, и пак педала до половината и пали от половин оборот, ако всичко е наред по движока и газовата....


Потребителски аватар
martin_072
Мнения: 299
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
Двигател: 1.8 ABS 1.8t
Местоположение: Kostenec
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот martin_072 » Съб 01 окт 2011 17:39


KingoftheROAD написа:
martin_072 написа:
KingoftheROAD написа:Колега, като я палиш на газ, и докато въртиш натискаш ли педала на газта до половината да речем?

Не! педала на газта никога не го натискам само ватря ключа и паля,пича от които я взех ми каза да я паля без газ,то си е изчислено по колко гориво да вкарва според мен..

Кой го изчислява ве колега? е като не иска да пали, как така е точно изчислено, пък не пали лесно.

Аз на вакуумен изпарител така си паля на топъл движок, с газ до половината, може и без газ. На студено палене на газ с лего обогатяване, и пак педала до половината и пали от половин оборот, ако всичко е наред по движока и газовата....

Пробвах с даване на газ до половината,много малко натиснат,до край..резултата е дави,а възможно ли е клапана които спира газта като угасиш мотора да пропуска и да я дави,веднъж пътувах до софия паркирах я пред блока и угасих мотора но бях забравил да дигна стъклото сложих на междинна и дадох на контакт да не задави и го дигнах,на сутринта съвсем бях забравил че сам го изключил вартя запали от раз по добре и от на бензин,които ме завежда на мисълта че е възможно да изпуска..


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 01 окт 2011 19:28


Изпарителя кога за последно са му сменяни мембрани, клапички и тн?


Потребителски аватар
martin_072
Мнения: 299
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
Двигател: 1.8 ABS 1.8t
Местоположение: Kostenec
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот martin_072 » Нед 02 окт 2011 14:31


KingoftheROAD написа:Изпарителя кога за последно са му сменяни мембрани, клапички и тн?

Нямам представа,карам я вече година нищо не съм правил освен центровки на газовата,колата е внесена 2005-2006 от 5 години я е карал пича преди мен и аз 1=6
не знам той дали е сменял мембрани и т.н
Казва ли са ми че ако мембраните са за смяна колата гасне,а не мен никога не ми е гаснала с малко изключение през зимата


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Смяна на изпарител от ел. испр. с вакумен?

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 02 окт 2011 20:35


Ако има начин, питай го дали ги е сменял? И ако ги е сменял кога по-точно? Проблема може да е и от мембраните. Причини за гасненето на газ може да са много и най-различни, не само от мембраните...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта