Izvinqvam se 4e pi6a na latinica noprosto na tozi komp nqmam kirilica
6te slagame s edin priatel obiknovenno gazovo na 2E motor.
Ta vaprosite sa dva.
1 Emulatora koito kupix koito e za landasondata e s 4 buksi ot edin vid i 4 ot drug(demek 4 jenski i 4 m1jki) i 2 ili 3 dr kabela taka do tuk dobre vidqx na edna astra s s16tiq emulator slaga se na diuzite...
i tuk idva golemiq problem na moita injekciq ne vidqx tea 4 buksi na koito da sv1rja emulatora i neznam kakvo da pravq...
2 Kade da sv1rja isparitelq smisal k1m marku4ite koito sa za parnoto ili kade???
MK3 GTI 2E
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: MK3 GTI 2E
Като нямаш кирилица си качи.Става за около 30 секунди.
windows -> http://www.howtogeek.com/howto/12578/ad ... windows-7/
linux(ubuntu) -> http://www.wikihow.com/Change-Keyboard-Layout-in-Ubuntu
mac -> http://www.wikihow.com/Change-the-Keybo ... e-of-a-Mac
windows -> http://www.howtogeek.com/howto/12578/ad ... windows-7/
linux(ubuntu) -> http://www.wikihow.com/Change-Keyboard-Layout-in-Ubuntu
mac -> http://www.wikihow.com/Change-the-Keybo ... e-of-a-Mac
- greddy90
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 20 мар 2011 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: MK3 GTI 2E
agent_kowalski написа:Като нямаш кирилица си качи.Става за около 30 секунди.
windows -> http://www.howtogeek.com/howto/12578/ad ... windows-7/
linux(ubuntu) -> http://www.wikihow.com/Change-Keyboard-Layout-in-Ubuntu
mac -> http://www.wikihow.com/Change-the-Keybo ... e-of-a-Mac
Stra6no mi pomogna sq si4ko mi stana qsno ae otivam da slagam gazovoto ae 6to ne si pie6 birata ami...
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: MK3 GTI 2E
А ти докато ми отговориш щеше да си си качил кирилица.Аз вече си пия поредната бира иначе.Мерси за съвета
За съжаление не съм компетентен точно по ГИ иначе щях да ти помогна,макар че щом те мързи една кирилица да си качиш според мен не заслужаваш някой да ти отдели пет минути да ти помогне.
А и ако все пак искаш помощ отдели две минути за кирилицата и редактирай темата,защото сега модераторите явно ме водят с бирите,но когато видят темата ще я заключат и дори няма да ти се обясняват.
Послушай ме и успех с колата.
За съжаление не съм компетентен точно по ГИ иначе щях да ти помогна,макар че щом те мързи една кирилица да си качиш според мен не заслужаваш някой да ти отдели пет минути да ти помогне.
А и ако все пак искаш помощ отдели две минути за кирилицата и редактирай темата,защото сега модераторите явно ме водят с бирите,но когато видят темата ще я заключат и дори няма да ти се обясняват.
Послушай ме и успех с колата.
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна- кв.Виница
Re: MK3 GTI 2E
Аз карам 2е със газова от 4 години , нямам емулатори нито на ламдата нито на инжекторите , дигифана и да му спреш помпата само пак си управлява запалването , друг е въпросът дали ще си опазиш дебитомера защото аз моя не успях, другото е че и стъпковото моторче за празния ход хвърлих след 3тата година, накратко този мотор върви на газ но не без проблеми...
Изпарителя го свързваш последователно към маркучите на парното, хубава плочка с голям вътрешен отвор аз не намерих и карах много време с нещо като тапа на колектора сега с щуцер(тръбичка забита в маркуча между дебитомера и дроселната клапа) ми дава по малко разход и мощността в високите ми е повече ,нищо, че много инженери ще кажат много неща за хомогенната смес и как тя е по- хомогенна с плочката
Основната ми препоръка е да сложиш добра взривна клапа, че не си е работа без бензин!
Със релето за спиране на помпата спирай и инжекторите че се скапват като работят "на сухо"
Пали си и подгрявай на бензин сутрин, че аз от както спрях нямам и помпа , за инжектори не съм сигурен , но най-вероятно и тва нямам
Изпарителя го свързваш последователно към маркучите на парното, хубава плочка с голям вътрешен отвор аз не намерих и карах много време с нещо като тапа на колектора сега с щуцер(тръбичка забита в маркуча между дебитомера и дроселната клапа) ми дава по малко разход и мощността в високите ми е повече ,нищо, че много инженери ще кажат много неща за хомогенната смес и как тя е по- хомогенна с плочката
Основната ми препоръка е да сложиш добра взривна клапа, че не си е работа без бензин!
Със релето за спиране на помпата спирай и инжекторите че се скапват като работят "на сухо"
Пали си и подгрявай на бензин сутрин, че аз от както спрях нямам и помпа , за инжектори не съм сигурен , но най-вероятно и тва нямам
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: MK3 GTI 2E
Писането на кирилица и на български език е задължително!!! Ако нямате инсталирана кирилица, ползвайте бутона на KREDOR, намиращ се над полето за Вашия текст
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта