Колата работи като запушена
Re: Колата работи като запушена
Разглобих днес първо почнах от трабичката за газ,нямаше запушено след товавидях газовия клапан не е запушен разглобих моноинжекцията и видях,че една гумена гарнитура дето лежи плочката на нея е скъсана и от там май гълга въздух,като си сложа раката и запуша дупката на въздушния филтер пак работи даже има и високи обороти, и като си махна раката и дам рязко газ почва да гарми
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Колата работи като запушена
сменяй скъсания тампон.
Re: Колата работи като запушена
Смених тампона,смених и плочката за газта,защото се оказа,че е счупен щуцера и самата плочка е за метан, сложих си оригинална за голф 3 обаче сега не иска да пали изобщо пробвахме и с дърпане пак не стана утре ще я закарам на сервиз и ще се види от какво е .
- onion
- R.I.P
- Мнения: 569
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
- Автомобил: Passat B3 1800 mono
- Двигател: ABS 92
- Местоположение: София
Re: Колата работи като запушена
Ако не е много труд и е възможно заради счупения щуцер пробвай със старта плочка!
Провери ли всичко дали си закачил/сложил около карбуратора ?
Въздушния филтър как ти е ? Да не е много затлачен и сега да не му достига въздух , преди е дърпало през тампона.
Колкото и тъпо да е акумулатора как ти е, върти ли или изобщо не иска да завърти ?
Че аз след един двудневен ремонт на отворени врати (лампите светят) останах без акумулатор и нема палене , нито на бутане , нито на дърпане. Дадоха ми ток и запали като пушка.
Провери ли всичко дали си закачил/сложил около карбуратора ?
Въздушния филтър как ти е ? Да не е много затлачен и сега да не му достига въздух , преди е дърпало през тампона.
Колкото и тъпо да е акумулатора как ти е, върти ли или изобщо не иска да завърти ?
Че аз след един двудневен ремонт на отворени врати (лампите светят) останах без акумулатор и нема палене , нито на бутане , нито на дърпане. Дадоха ми ток и запали като пушка.
Re: Колата работи като запушена
Знаи днес я закарах на майстор и установиха следното: Прескочен зъб на ангренажния ремък заради теч на масло и запушени гърнета. Сега я оправиха малко върви без проблем,ама трябва да си оправя тези проблеми,ангренажния ремък с течовете и гърнетата. Възможно ли е запушеното в гарнетата да е от катализатора и дали е възможно Голф 3 92-ра година да има катализатор защото доколкото знам с катализатор са след 1993-та
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Колата работи като запушена
и двойки има дори с катализатор.опел кадет също.зависи за къде е била предназначена колата.
Re: Колата работи като запушена
Добре,а възможно ли е този проблем с ускоряването да се дължи на запушено гърне/катализатор ?
Re: Колата работи като запушена
Добре ама странното е,че като я запаля сутрин или примерно поседи 30 минути след като съм я карал и пали веднага ама неможе да се форсир,после като я покарам малко и се отпушва и върви както трябв от време на време при ниските обороти се замисля и като мине 3000 тръгва яко. Ходих днес при един познат тенекеджия и ми каза другата седмица да хода да сменим катализатора или с гърне или с тръба,но това което ме мъчи е дали в възможно да от другите гърнета в тях да е запушено?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Колата работи като запушена
Колега махни катализатора, по възможност си го вземи и го "върни" за по-добра цена.
Предпоследното гърне, това до моста, ако е изгнило се откъртват в него едни надупчени тръби, дрънчат и ватата му почва да излита отзад през ауспуха. Пак не се запушва..щото съм го ял.
Крайното гърне е проходно, както и да се скапе не може да се запуши....не знам, махай катализатора
Предпоследното гърне, това до моста, ако е изгнило се откъртват в него едни надупчени тръби, дрънчат и ватата му почва да излита отзад през ауспуха. Пак не се запушва..щото съм го ял.
Крайното гърне е проходно, както и да се скапе не може да се запуши....не знам, махай катализатора
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Колата работи като запушена
На бензин как върви?
Re: Колата работи като запушена
muns61 написа:На бензин как върви?
Още по-зле особедно сутрин като я запаля и на първия завой вече изгасва после като се развърти малко тръгва но пак гасне,не е от центровката защото я карах на диагностика и ми каза,че от гърнетата прави това.
Другата седмица ще го махам катализатора,но се чуда дали да е с гърне или тръба дайте някакви съвети.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Колата работи като запушена
Сложи си правопоточно гърненце (резонатор,пламегасител) с близък обем, като на катализатора. По принцип може и с тръба, но следващото гърне се издънва по-бързо. Бензиновите движоци имат пламъци в сакса и малко след него, особено под натоварване.
Re: Колата работи като запушена
Колеги и гърнето смених и се оказа,че не е от него, закарах я на сервиз и ми казаха да си купувам нов компютът моя бил заминал. Купих си нов компютър и нещата се оправиха имаше проблем и с бензиновата нещо беше блокирала и я сменихма с друга. Сега и на газ и на бензин върви перфектно.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Колата работи като запушена
Ама много си беше харесал това "Запушена"!
Да не ти е сифона на мивката?
Да не ти е сифона на мивката?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта