Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот stefan4o » Вто 18 окт 2011 20:55


Ицо, ти ли си това :bowdown
Радвам се да се запознаем и тук :lol:
ко разбираш от настройки, моля те да ги споделиш...

Не разбирам, просто развивам кранчетата докато започне да върви нормално. После от винта за ПХ регулирам докато оборотите станат макс.високи и докато детонациите в гърнето секнат съвсем. Не се искат някакви кой знае какви специални настройки. Имах и тема, където описах плюсовете и минусите на новия ми дифузьор, благодарение на колегата balamata. Хвърли й едно око и ако ми имаш доверие - действай и тествай :beer
С ръка на сърцето мога да кажа, че чисто градско колата ми никога не е горяла по-малко от 11-12/100, но за сметка на това мога да кажа, че динамиката, която исках да постигна е вече факт, като разходът се запази като предишния ми - 11-12 градско, зимата литър и малко отгоре, извънградско около 7.5-8л/100 при нормално каране без пестене и без спускане по инерция и гасене на мотора. :beer Това е моята "златна среда" и се радвам, че има хора като гореспоменатия колега, които са ми помогнали да я открия. :drunk




Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот nikson85 » Вто 18 окт 2011 21:03


Само да вметна , че сложиш ли и газова на една кола бензиновия разход никога няма да е като преди , тъй като се скопява ламда-сондата и се слага емулатор. С емулатор не може да даде по-малък разход както при ламда контрола , защото една ламда сонда струва до към 200лв , а емулатора няколко левчета и не е като ламда-сондата. Поне при моноинжекцията е така и сигурно и при пълната , тъй като пак се реже сондата. Ей затова ако караш на газ забрави за бензина защото излиза колкото газовия разход , а не с 1,2 литра по-малко. То ако ставаше с емулатор вместо сонда те хората нямаше да дават 200лв за една ламда-сонда при същите разлики. Караш на газ разваля се бензиновия разход.

Последна промяна от nikson85 на Вто 18 окт 2011 21:19, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот stefan4o » Вто 18 окт 2011 21:07


В момента, в който сложих новия дифузьор на плочката вървежът на колата ми на бензин се промени тотално... към по-лошо разбира се. За съжаление пълното щастие няма как да го има винаги, може и да се отрегулира карбураторът да не е с толкова богата смес, но засега нямам намерение да се занимавам с него. Газта е компромис, в това вече съм сигурен :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот muns61 » Вто 18 окт 2011 21:59


Не пишете глупости! Слагането на газ не означава автоматично прецакване на бензина - има си начини и на карб, и на моно и на мултипойнт.
А това за емулатора - не'ам думи!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот stefan4o » Вто 18 окт 2011 22:05


И какви са начините? Като намалиш наполовина въздуха на карбуратора нали тотално му объркваш смесите? Оттам насетне може да се понамали и горивото предполагам, ама вървежът определено няма да го има, понеже качествено сместа ще е същата, но количеството й следва да е по-малко. С големия дифузьор на плочката нямах никакви проблеми на бензин - колата не работеше с богата смес и се държеше съвсем адекватно. С намалянето на размера на дифузьора намалих и количеството постъпващ въздух. Трябва да взема да си поиграя някой ден да я оправя да върви като преди на бензин mhihi


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот nikson85 » Вто 18 окт 2011 22:42


stefan4o написа:И какви са начините? Като намалиш наполовина въздуха на карбуратора нали тотално му объркваш смесите? Оттам насетне може да се понамали и горивото предполагам, ама вървежът определено няма да го има, понеже качествено сместа ще е същата, но количеството й следва да е по-малко. С големия дифузьор на плочката нямах никакви проблеми на бензин - колата не работеше с богата смес и се държеше съвсем адекватно. С намалянето на размера на дифузьора намалих и количеството постъпващ въздух. Трябва да взема да си поиграя някой ден да я оправя да върви като преди на бензин mhihi

Слагаш ли газ забравяш за бензина тотално. Разхода никога няма да е същия. По добре е да се кара само на газ ама зимата се явяват проблеми.


divroker
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 окт 2011 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот divroker » Сря 19 окт 2011 9:06


Здравейте, като сложих новите клапани,естествено райберовах леглата на клапаните,и припаснах клапаните,смених гумичките,и шлайфах главата.Буталата нямаха грам луфт(не хлопат в блока)двигателя не е имал никакви шумове,и няма де.Пропушваше ми сутрин-гумичките бяха кокал.Няма никакво изпускане на газ от връзкитеПРОВЕРЕНО. По принцип се занимавам с ремонт на коли,на часно в гараж"чето си.Слагам и газови уредби от време на време.Забелязал съм,че като монтирам изпарител-турски,настройката е доста трудна,мени се постоянно,но фрапиращ разход не е имало.Сложих газ на рено клио 1,2пълна инжекция с пластмасови колектори,изпарителя беше рензо-ланди,втора употреба.Разхода на газ в града е 9 на 100.Скоро дойде при мен с проблема,че бутилката не пускала газ.не може да се зареди,и след проверка на всичко виждам,че тя е пълна до горе,и не може да събере повече....
Та за моя проблем-не знам на какъв изпарител да се доверя,дали да взема ловато,или платинка(мим газ)...и другото последното газово го сложих на един голф-3-1,6 , изпарителя беше мим-газ,и беше вакумен!!!Настройката стана с лекота разхода към 9 в града!?
Не съм професионалист при газовите,просто поставям без много заигравки,и то доста рядко,за това търся съвет тук от"изпатилите" като мен.
Моя голф-ААМ е 75 коня, върви си доста прилично,давал съм го на хора-кача се от венто-90 коня и вика голфа ти върви повече,по пъргав е.На дълго е спънат трудно вдига 160 с 4 души..но целта ми е да е икономичен,не ходя по състезания.
Нямам обортомер на таблото,освен дигиталния,но на кой му се базика всеки път.Мисля да сложа един манометър за вакум,и да следя долу горе как да я карам,за да е икономична.Никога не я гоня в града,карам я като дизел,галя я но промяна няма.като я настъпвам колкото може ми дава с един литър по малко?!? ШАХ


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот stefan4o » Сря 19 окт 2011 11:42


divroker написа:Здравейте, като сложих новите клапани,естествено райберовах леглата на клапаните,и припаснах клапаните,смених гумичките,и шлайфах главата.Буталата нямаха грам луфт(не хлопат в блока)двигателя не е имал никакви шумове,и няма де.Пропушваше ми сутрин-гумичките бяха кокал.Няма никакво изпускане на газ от връзкитеПРОВЕРЕНО. По принцип се занимавам с ремонт на коли,на часно в гараж"чето си.Слагам и газови уредби от време на време.Забелязал съм,че като монтирам изпарител-турски,настройката е доста трудна,мени се постоянно,но фрапиращ разход не е имало.Сложих газ на рено клио 1,2пълна инжекция с пластмасови колектори,изпарителя беше рензо-ланди,втора употреба.Разхода на газ в града е 9 на 100.Скоро дойде при мен с проблема,че бутилката не пускала газ.не може да се зареди,и след проверка на всичко виждам,че тя е пълна до горе,и не може да събере повече....
Та за моя проблем-не знам на какъв изпарител да се доверя,дали да взема ловато,или платинка(мим газ)...и другото последното газово го сложих на един голф-3-1,6 , изпарителя беше мим-газ,и беше вакумен!!!Настройката стана с лекота разхода към 9 в града!?
Не съм професионалист при газовите,просто поставям без много заигравки,и то доста рядко,за това търся съвет тук от"изпатилите" като мен.
Моя голф-ААМ е 75 коня, върви си доста прилично,давал съм го на хора-кача се от венто-90 коня и вика голфа ти върви повече,по пъргав е.На дълго е спънат трудно вдига 160 с 4 души..но целта ми е да е икономичен,не ходя по състезания.
Нямам обортомер на таблото,освен дигиталния,но на кой му се базика всеки път.Мисля да сложа един манометър за вакум,и да следя долу горе как да я карам,за да е икономична.Никога не я гоня в града,карам я като дизел,галя я но промяна няма.като я настъпвам колкото може ми дава с един литър по малко?!? ШАХ

В началото беше споменал за опушен почернял изп.колектор, нали? Това предполага, че сместа ти е богата. Не мога обаче да си обясня как хем я настъпваш повече, хем гори по-малко в града. С предварение играл ли си си? В смисъл в момента на какви градуси я караш? Какво значи - на дълго е спънат? Динамиката му добра ли е? Или просто си разочарован само от макс. му скорост?


divroker
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 окт 2011 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот divroker » Сря 19 окт 2011 14:23


Почернелия изпускател явно е в следствие на това,че преди да го разглобя,го карах на бензин около 4 дена,и преди да сваля главата го запалих,а вън си беше студено.Значи датчика ми е отчитал ниска температура-по богата смес,и от там ми идва и черния колестор,който според мет може да се охплеска за минути.Относно стила ми на каране- пробвам за да знам:карам я полека в смисъл без рязане на ниска скорост,без да я карам да набира с рязко подаване на газ,и разхода беше 20 на 100. Смених стила:юркане на всяка скорост,цедене,карам си с около 80 на трета из града,и разхода пада на 18,5 19.Смених стратегията намалих и притока на газ и от изпарителя,и от трипътника,с което колата стана по тромава,трудно набираше, и така я засякох пак с 20 :evil: в момента,мисля,че е на 3 градуса предварение..струбоскопа е колеблив,но колата върви прилично.

Какво значи - на дълго е спънат? Динамиката му добра ли е? Или просто си разочарован само от макс. му скорост?

Колата е доста пъргава,набира много добре,без да я стряскам при потегляне и на втора започва да върти гумите,но извън града с 4 души след 100 е зор да набира стига до 140 просто се мъчи,и като закача кола да дърпам пак я усещам,че се товари.75 коня е все пак,но аз не търса повече,просто искам да си оправдава разхода,а 20 е проблем...преди карах рено 19 1,7 75 коня
разхода ми беше около 8 в града,преди 5 години срожих чисто нова уредба с изпарител волтран,човека дето я продадох още я кара без да е пипал нищо,а в момента разхода е 9, 9,5 в града. Вмомента имам доста работа и не остава време да и обърна внимание,да взема нов изпарител,и да го настроя,и я карам на бензин.Вчера я закачах да правя центровка,и сега се държи по добре,ще видя как ще е разхода на бензин,и после ще сравнявам с газта.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот joker » Чет 20 окт 2011 21:26


divroker написа:Здравейте колеги,карам голф 3 1,8 аам 75 коня. На газ го карам предимно,сменил съм мембрани и оправих вилките на изпарителя,в града ми харчи около 20 газ. Днез изкарах главата,за да видя какво става. Гумичките бяха кокал,клапаните що годе добре.Отварял съм много коли,и като са вървели на газ изпускателя е с керемиден цвят отвътре,а моя черен?! Моля,ако някой е патил,и е намерил решение да сподели. Мисля да сменя всичко..аз съм ги и купил работите-клапани гумички,всички гарнитури и съединения, и НОВ изпарител ,и ако пак не стане... продавам го.

Разход на 1.8 ААМ или ABS над 13/100 е ненормален...7 години карам на газ и то на къси разстояния и повече от 13/100 и то зимата не ми е горяла.Ауспухът ми е черен защото карам на къси разстояния,но разходът ми е 11-11.5 лятото и 12-12.5 зимата...Свали ли се главата задължителните процедури са смяна на водачи на клапаните,припасване на клапаните,вложки,шлайф на главата и смяна на съответните гарнитури...и т.н.
Керемиден цвят на изпускателната система не чакай на 1.8...даже и при разход 10.5/100 градско,който съм постигал при каране на малко по-дълги ГРАДСКИ растояния пак е била с черен цвят!Керемидена става като я изкарам на дълъг път(поне 300-400 км) и я карам със 120-130..тогава ми гори около 8-9/100 и ауспухът "избелява"...20/100 със сигурност означава неизправност по газовото!Или погрешно зацепен ангренажен ремък...дори и 1-2 зъба разлика на газ ще ти дават сериозен преразход!Тампонът под моното също не е за подценяване!Апропо...какви 3 гр предварение scare По параметри за бензин трябва да си на 6+/-1 гр,а за газ 9-10 гр са перфектни(тогава и на бензин не чука авансът)...но центрова се прави само на сервизен режим на компютъра..не като на Лада...!!!!


divroker
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 окт 2011 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот divroker » Пет 28 окт 2011 14:01


Здравейте отново,направих малко тестове,пак с стария изпарител,без да го пипам.На звънградско,с 20 лв-16 литра изминах 212км,НО както споменах в предните постове,си монтирах вакум манометър,за да виждам поведението отвътре.през тия километри,карах предимно на 4-та с 90-100,и мануметъра показваше минимално засмукване,кано вкарам 5-та,за да поддържам 100-110 трябваше да подам още газ,и мануметъра сочи,че дросела е отворен,и газта си отива..ама на вятъра.В града сега правя пробег,и си следя уреда..пък да видим дано има ефект.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот stefan4o » Пет 28 окт 2011 14:12


Разходът ти извънградско е напълно нормален. Относно манОметъра - искаш да кажеш, че ти се струва, че като я караш на 4та ти гори по-малко, понеже по-леко натискаш педала на газта ли? Дано съм разбрал правилно, но ако наистина на 5та предавка колата няма вътък да държи скорости 100-110км/ч и се налага газ до ламарината, за да ги развие, то колата ти е с доста затворени кранове на газта. Предполагам си с един винт на тройника - отвий четвърт или половин оборот и направи тест извънградско как се държи колата. Не е нормално да я зориш толкова със 100 км/ч. Моя пършинг само като погаля педала на 5та предавка и вече е със 100... а е 20нМ по-надолу и малко по-малко работен обем. :wink:


divroker
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 окт 2011 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с голф-3 ААМ разход на газ

Мнениеот divroker » Пет 28 окт 2011 16:21


Не ме разбирай погрешно пета мога да я включа на 40км/ч,и да ускори без проблем до 140..след нужното и време.Проблемът и не е да поддържа 100 може,но на 5-та за да ги поддържа,трябва да подам повече газ отколкото на 4-та.Иначе попринцип преди си я карах така на 5-та 100-120 и си мислех,че като не я гоня ще е добре разхода ДА АМА НЕ. А на 4-та въобще не и е зор да държи 100 120 двигателя си е спокоен.А за крана на трипътника съм с два винта,и в момента си е доста пъргава,не я затрудняват колоните с тирове :? ,но по този ми начин на шофиране,със следене на часовника ми даде перфектен разход.Неудобство е да го следя постоянно,и да се влача със 100,но в крайна сметка търся изгода от гориво,а не адреналин... криза е да го е..



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта