Днес сложих нов акомулатор гигават 60А 530V (стария беще 44А и здаде багажа-незнам как е изкарал 3години но без значение) завърта 4-5 пъти стартера и чак тогава запалва.. колата е с проста газ.(ПАЛИ САМО НА ГАЗ) Миналата година са сменяни кабели, капачка на делкото и филтърчето на газта.
п.с. ако е нормално да върти толкова преди да запали споделете и удряйте ключа
ЛЕКА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ
Пасат Б4 '95 1.8 ADZ на газ - проблем с палене
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ЗАПАЛВАНЕ - Пасат Б4 '95 1.8 ADZ
Настройка на АГУ, филтри, профилактика на изпарител и т.н.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б4 '95 1.8 ADZ на газ - проблем с палене
44 акумулатор си е нормално,защо да не изкара...не палиш танк с него.и аз карам с 44 и веднъж имах проблеми с тоците и от 1000 опита за палане не знам колко съм въртял,но беше много въртене и така и не падна акумулатора,а моя беше дори на 4 години.
та по твоята тема..защо държиш да палиш на газ?ако мислиш че реализираш голяма далавера не е точно така.особенно при минусови температури.хайде ако е десетина градуса навън ок,ама сутрин на минус много вообще не си на далавера.пробвай да си палиш на бензин и да покараш 5 минутки така.
иначе ако си доволен от вървеж и разход на газ не пипай нищо.виж дали имаш още едно копче на ключа за газ/бензин.като го натиснеш като си на контакт трябва да чуваш едно щтракане от към изпарителя.това пуска повечко газ към двигателя с идеята да запалиш по-лесно.това го имаш само ако изпарителя ти е вакуумен.пробвай примерно като си на контакт да го щтракнеш 2-3 пъти и после да въртиш,ако не е по-добре пробвай като въртиш да го държиш натиснато докато запали,също пробвай и различни комбинации с отпуснат и натиснат педал на газта,докато намериш варянта в който точно твоята кола пали по-лесно.но най-добре си пали на бензин ин е се заниамвай с глупости.дори да спестиш 1-2левчета от палене на газ за цялата седмица не е кой знае какво....
та по твоята тема..защо държиш да палиш на газ?ако мислиш че реализираш голяма далавера не е точно така.особенно при минусови температури.хайде ако е десетина градуса навън ок,ама сутрин на минус много вообще не си на далавера.пробвай да си палиш на бензин и да покараш 5 минутки така.
иначе ако си доволен от вървеж и разход на газ не пипай нищо.виж дали имаш още едно копче на ключа за газ/бензин.като го натиснеш като си на контакт трябва да чуваш едно щтракане от към изпарителя.това пуска повечко газ към двигателя с идеята да запалиш по-лесно.това го имаш само ако изпарителя ти е вакуумен.пробвай примерно като си на контакт да го щтракнеш 2-3 пъти и после да въртиш,ако не е по-добре пробвай като въртиш да го държиш натиснато докато запали,също пробвай и различни комбинации с отпуснат и натиснат педал на газта,докато намериш варянта в който точно твоята кола пали по-лесно.но най-добре си пали на бензин ин е се заниамвай с глупости.дори да спестиш 1-2левчета от палене на газ за цялата седмица не е кой знае какво....
- z1ggygo
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б4 '95 1.8 ADZ на газ - проблем с палене
проблемът е че вчера установихме че е изгоряла бензиновата помпа.
- z1ggygo
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 14:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пасат Б4 '95 1.8 ADZ на газ - проблем с палене
колко струва горе-доло бенз.помпа за тоя модел пасат :]
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б4 '95 1.8 ADZ на газ - проблем с палене
От 90 до 300.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта