Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот djshomi » Пон 05 дек 2011 0:27


Бе колата се кара на бензин докато позагрее както казаха колегите.Каквото и да правиш по мембраната остава замръзнала газ и в времето тя се изпарява от там и седи по маркуча а преди това си покрал и на теччна фаза.Пробваш се да палиш после ми то таз кола е задавена от мнооооого гориво как искаш да запали веднага.




Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот stanimak » Чет 08 дек 2011 8:38


djshomi написа:Бе колата се кара на бензин докато позагрее както казаха колегите.Каквото и да правиш по мембраната остава замръзнала газ и в времето тя се изпарява от там и седи по маркуча а преди това си покрал и на теччна фаза.Пробваш се да палиш после ми то таз кола е задавена от мнооооого гориво как искаш да запали веднага.

Като се кара на бензин откъде ще дойде газта, която да замръзне по мембраната и още повече първоначалния въпрос беше зе палене на газ без намеса на бензин. И според мен на колегата pe6kata му трябва съвет как да си реши проблема, а не някакви философски разсъждения, но както казваше един познат "всеки си е*е жената, както знае", така че дерзайте.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот pe6kata » Чет 08 дек 2011 9:28


И какъв съвет ще ми дадеш, че явно с философстване не става работата...
И преди да ми се правиш на голям умник, да те светна за две неща:
- студен мотор работи с богата смес. Ако има проблем с преобогатяване, то тойще се усети на топла кола
- това винтче дето си го връткаш имаш ли представа за какво е?! За дебита на изпарителя и идеята му е малко по-друга... пак променя сместта разбира се.

Винаги съм карал с леко обеднена смес, ама явно ти си по-запознат с това, с какви смеси ми вървели колите... :bowdown


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот stanimak » Пет 09 дек 2011 8:11


Щом всичко ти е ясно по работата на двигателя и реглажа на изпарителя що само задаваш въпроси без да се интересуваш от отговорите им? Като не ти пречи карай си така само гледай да не гасиш двигателя докато е студен, това е моят съвет.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот djshomi » Пет 09 дек 2011 20:20


Или аз съм тъп или някои друг.Колегата в първият пост пише че пали директно на газ . Следствие на това изпарителя замръзва дори и видимо от вън пък за вътре няма да коментирам.Вие ако не сте виждали като замръзне испарителя как тече газ :течност " по маркуча за плочката аз съм виждал не в интернет а на колата ми .И за да не съм философ запали на газ тръгни покараи 1 км изключи газта да видим колко още ще върви колата.Направи същият експерименмт на топъл двигател.Разликата е към 400 м откъде ли идва сигорно от студеният кислород.За това се пали на бензин като отвърне се минава на газ .Аман от хора дето не четат или трупат мнения с глупави коментари .Това не е офтопик раздела технически е.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот muns61 » Пет 09 дек 2011 20:29


djshomi написа:Или аз съм тъп или някои друг.Колегата в първият пост пише че пали директно на газ . Следствие на това изпарителя замръзва дори и видимо от вън пък за вътре няма да коментирам.Вие ако не сте виждали като замръзне испарителя как тече газ :течност " по маркуча за плочката аз съм виждал не в интернет а на колата ми .И за да не съм философ запали на газ тръгни покараи 1 км изключи газта да видим колко още ще върви колата.Направи същият експерименмт на топъл двигател.Разликата е към 400 м откъде ли идва сигорно от студеният кислород.За това се пали на бензин като отвърне се минава на газ .Аман от хора дето не четат или трупат мнения с глупави коментари .Това не е офтопик раздела технически е.

Май вярно някой е тъп, никъде не прочетох, че замръзва изпарителя. Просто се дави, ала причините са много.
Досега замръзнал изпарител с нормална циркулация не съм виждал, а доста газови са ми минали през ръцете.
Или трябва да е -15 градуса и жигул с максимално изтеглен смукач, работещ на 2500 оборота.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот Zlatina » Пет 09 дек 2011 20:40


колегата да не се плаши,това е абсолютно нармално.Не стопли ли системата поне до 30-40 градуса да забрави леко палене на газ повторно.Или бензин или никакво гасене.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот muns61 » Пет 09 дек 2011 20:41


Zlatina написа:колегата да не се плаши,това е абсолютно нармално.Не стопли ли системата поне до 30-40 градуса да забрави леко палене на газ повторно.Или бензин или никакво гасене.

Хайде на бас, по един Пасат, 2Е да ти покажа обратното?
:applause:


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот Zlatina » Пет 09 дек 2011 20:51


покажи на колегата,аз карам от 15 години така и не ми прави впечатление.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот djshomi » Пет 09 дек 2011 21:07


Аман от дървени философи сигорно карате на директна фаза с газови за 200 лв.Или си говоря глупости че маи не съм точно сигорен но газта минаваше в газообразна фаза при 17 градуса.Не знам като запалиш на -2 дали е газ само.Спирам до тук кои как иска да се оправя.За тези дето палят на газ махнете си резервоара за какво ви е бензин ще олекне купето и по малко ток ще консумира поради липса на бензинова помпа от там някои кон ще качи.Ето ви и тунинг.
Разбиращия колега ще ме обори ли че при студен старт на газ натрупва по менбраната газ която като загрее се изпарява и не се усеща , а ако спрем след 1 км тя леко по леко се изпарява.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот muns61 » Пет 09 дек 2011 21:24


Температурата на изпарение зависи от съотношението пропан и бутан, и от налягането. Справка - тенджера под налягане.
Кола без бензинов резервоар? Да, ела да ти я покажа, член на семейството ми я кара.
15 години на газ? Аз карам кола от 1983 на газ, в семейството се кара на газ от 1974. Така че имам доста опит.
И като казвам тези неща, е от опит.
Лека вечер!


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот agent_kowalski » Пет 09 дек 2011 21:51


Не искам да се меся,но ми стана любопитно.
Предполагам знаеш съотношението на пропана и бутана в това,което ни продават и налягане и всичко,та сподели при всички тези известни велични криво ляво ако не при 17 градуса,то при колко се изпарява газта ?


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот red rider » Пет 09 дек 2011 22:13


Миналата сутрин при -2/3 градуса , както си работеше двигателя отворих пробката на изпарителя ... познайте с какво се "опарих" . Течна газ :screwy


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот joker » Съб 10 дек 2011 23:21


Много неверни неща се написаха....кой ги написа?Вижте си сами!

Какво е пропан-бутан
Пропан-бутанът, известен също като LPG /съкращение от първите букви на английските думи втечнен петролен газ/ представлява смес от леки въглеводороди, които се намират в газообразно агрегатно състояние при атмосферна температура и налягане.
Ценните му качества се дължат донякъде на простия химичен строеж: основните му съставки пропан (С3Н8) и бутан (С4Н10) имат различни температури на кипене: -45оC за пропана и 0оC за бутана. При малко увеличение на налягането или намаление на температурата, пропан-бутанът се втечнява, което позволява лесно съхранение и транспортиране. По този начин пропан-бутанът се пренася в течно състояние, а се използва под формата на газ. Това позволява в малък обем да се събере голямо количество енергия. Отсъствието на сяра и ниските емисии на азотни окиси, токсини и фини частици, които се отделят при горене на традиционните горива, превръщат пропан-бутана в един от най-екологично чистите източници на енергия в съвременния свят.

На станциите за зареждане на автомобили с газ,в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутана, за да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури.

Непрекъснато се увеличава значението му и като алтернативно транспортно гориво – 5.5 млн. превозни средства по цял свят се захранват с пропан-бутан. В този случай потребителите са привлечени от по-дългия живот на двигателя на автомобила, който осигурява употребата на пропан-бутан, както и от по-ниските експлоатационни разходи.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?

Мнениеот pe6kata » Съб 10 дек 2011 23:36


и какъв е смисъла на този пост с темата?! По какъв начин отговаря на въпроса и ? Кой в какво греши и какво обяснява този цитат, който си изкопирал от някъде?!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта