Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Бе колата се кара на бензин докато позагрее както казаха колегите.Каквото и да правиш по мембраната остава замръзнала газ и в времето тя се изпарява от там и седи по маркуча а преди това си покрал и на теччна фаза.Пробваш се да палиш после ми то таз кола е задавена от мнооооого гориво как искаш да запали веднага.
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
djshomi написа:Бе колата се кара на бензин докато позагрее както казаха колегите.Каквото и да правиш по мембраната остава замръзнала газ и в времето тя се изпарява от там и седи по маркуча а преди това си покрал и на теччна фаза.Пробваш се да палиш после ми то таз кола е задавена от мнооооого гориво как искаш да запали веднага.
Като се кара на бензин откъде ще дойде газта, която да замръзне по мембраната и още повече първоначалния въпрос беше зе палене на газ без намеса на бензин. И според мен на колегата pe6kata му трябва съвет как да си реши проблема, а не някакви философски разсъждения, но както казваше един познат "всеки си е*е жената, както знае", така че дерзайте.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
И какъв съвет ще ми дадеш, че явно с философстване не става работата...
И преди да ми се правиш на голям умник, да те светна за две неща:
- студен мотор работи с богата смес. Ако има проблем с преобогатяване, то тойще се усети на топла кола
- това винтче дето си го връткаш имаш ли представа за какво е?! За дебита на изпарителя и идеята му е малко по-друга... пак променя сместта разбира се.
Винаги съм карал с леко обеднена смес, ама явно ти си по-запознат с това, с какви смеси ми вървели колите...
И преди да ми се правиш на голям умник, да те светна за две неща:
- студен мотор работи с богата смес. Ако има проблем с преобогатяване, то тойще се усети на топла кола
- това винтче дето си го връткаш имаш ли представа за какво е?! За дебита на изпарителя и идеята му е малко по-друга... пак променя сместта разбира се.
Винаги съм карал с леко обеднена смес, ама явно ти си по-запознат с това, с какви смеси ми вървели колите...
- stanimak
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Panagyuriste
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Щом всичко ти е ясно по работата на двигателя и реглажа на изпарителя що само задаваш въпроси без да се интересуваш от отговорите им? Като не ти пречи карай си така само гледай да не гасиш двигателя докато е студен, това е моят съвет.
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Или аз съм тъп или някои друг.Колегата в първият пост пише че пали директно на газ . Следствие на това изпарителя замръзва дори и видимо от вън пък за вътре няма да коментирам.Вие ако не сте виждали като замръзне испарителя как тече газ :течност " по маркуча за плочката аз съм виждал не в интернет а на колата ми .И за да не съм философ запали на газ тръгни покараи 1 км изключи газта да видим колко още ще върви колата.Направи същият експерименмт на топъл двигател.Разликата е към 400 м откъде ли идва сигорно от студеният кислород.За това се пали на бензин като отвърне се минава на газ .Аман от хора дето не четат или трупат мнения с глупави коментари .Това не е офтопик раздела технически е.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
djshomi написа:Или аз съм тъп или някои друг.Колегата в първият пост пише че пали директно на газ . Следствие на това изпарителя замръзва дори и видимо от вън пък за вътре няма да коментирам.Вие ако не сте виждали като замръзне испарителя как тече газ :течност " по маркуча за плочката аз съм виждал не в интернет а на колата ми .И за да не съм философ запали на газ тръгни покараи 1 км изключи газта да видим колко още ще върви колата.Направи същият експерименмт на топъл двигател.Разликата е към 400 м откъде ли идва сигорно от студеният кислород.За това се пали на бензин като отвърне се минава на газ .Аман от хора дето не четат или трупат мнения с глупави коментари .Това не е офтопик раздела технически е.
Май вярно някой е тъп, никъде не прочетох, че замръзва изпарителя. Просто се дави, ала причините са много.
Досега замръзнал изпарител с нормална циркулация не съм виждал, а доста газови са ми минали през ръцете.
Или трябва да е -15 градуса и жигул с максимално изтеглен смукач, работещ на 2500 оборота.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
колегата да не се плаши,това е абсолютно нармално.Не стопли ли системата поне до 30-40 градуса да забрави леко палене на газ повторно.Или бензин или никакво гасене.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Zlatina написа:колегата да не се плаши,това е абсолютно нармално.Не стопли ли системата поне до 30-40 градуса да забрави леко палене на газ повторно.Или бензин или никакво гасене.
Хайде на бас, по един Пасат, 2Е да ти покажа обратното?
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
покажи на колегата,аз карам от 15 години така и не ми прави впечатление.
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Аман от дървени философи сигорно карате на директна фаза с газови за 200 лв.Или си говоря глупости че маи не съм точно сигорен но газта минаваше в газообразна фаза при 17 градуса.Не знам като запалиш на -2 дали е газ само.Спирам до тук кои как иска да се оправя.За тези дето палят на газ махнете си резервоара за какво ви е бензин ще олекне купето и по малко ток ще консумира поради липса на бензинова помпа от там някои кон ще качи.Ето ви и тунинг.
Разбиращия колега ще ме обори ли че при студен старт на газ натрупва по менбраната газ която като загрее се изпарява и не се усеща , а ако спрем след 1 км тя леко по леко се изпарява.
Разбиращия колега ще ме обори ли че при студен старт на газ натрупва по менбраната газ която като загрее се изпарява и не се усеща , а ако спрем след 1 км тя леко по леко се изпарява.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Температурата на изпарение зависи от съотношението пропан и бутан, и от налягането. Справка - тенджера под налягане.
Кола без бензинов резервоар? Да, ела да ти я покажа, член на семейството ми я кара.
15 години на газ? Аз карам кола от 1983 на газ, в семейството се кара на газ от 1974. Така че имам доста опит.
И като казвам тези неща, е от опит.
Лека вечер!
Кола без бензинов резервоар? Да, ела да ти я покажа, член на семейството ми я кара.
15 години на газ? Аз карам кола от 1983 на газ, в семейството се кара на газ от 1974. Така че имам доста опит.
И като казвам тези неща, е от опит.
Лека вечер!
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Не искам да се меся,но ми стана любопитно.
Предполагам знаеш съотношението на пропана и бутана в това,което ни продават и налягане и всичко,та сподели при всички тези известни велични криво ляво ако не при 17 градуса,то при колко се изпарява газта ?
Предполагам знаеш съотношението на пропана и бутана в това,което ни продават и налягане и всичко,та сподели при всички тези известни велични криво ляво ако не при 17 градуса,то при колко се изпарява газта ?
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Миналата сутрин при -2/3 градуса , както си работеше двигателя отворих пробката на изпарителя ... познайте с какво се "опарих" . Течна газ
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
Много неверни неща се написаха....кой ги написа?Вижте си сами!
Какво е пропан-бутан
Пропан-бутанът, известен също като LPG /съкращение от първите букви на английските думи втечнен петролен газ/ представлява смес от леки въглеводороди, които се намират в газообразно агрегатно състояние при атмосферна температура и налягане.
Ценните му качества се дължат донякъде на простия химичен строеж: основните му съставки пропан (С3Н8) и бутан (С4Н10) имат различни температури на кипене: -45оC за пропана и 0оC за бутана. При малко увеличение на налягането или намаление на температурата, пропан-бутанът се втечнява, което позволява лесно съхранение и транспортиране. По този начин пропан-бутанът се пренася в течно състояние, а се използва под формата на газ. Това позволява в малък обем да се събере голямо количество енергия. Отсъствието на сяра и ниските емисии на азотни окиси, токсини и фини частици, които се отделят при горене на традиционните горива, превръщат пропан-бутана в един от най-екологично чистите източници на енергия в съвременния свят.
На станциите за зареждане на автомобили с газ,в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутана, за да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури.
Непрекъснато се увеличава значението му и като алтернативно транспортно гориво – 5.5 млн. превозни средства по цял свят се захранват с пропан-бутан. В този случай потребителите са привлечени от по-дългия живот на двигателя на автомобила, който осигурява употребата на пропан-бутан, както и от по-ниските експлоатационни разходи.
Какво е пропан-бутан
Пропан-бутанът, известен също като LPG /съкращение от първите букви на английските думи втечнен петролен газ/ представлява смес от леки въглеводороди, които се намират в газообразно агрегатно състояние при атмосферна температура и налягане.
Ценните му качества се дължат донякъде на простия химичен строеж: основните му съставки пропан (С3Н8) и бутан (С4Н10) имат различни температури на кипене: -45оC за пропана и 0оC за бутана. При малко увеличение на налягането или намаление на температурата, пропан-бутанът се втечнява, което позволява лесно съхранение и транспортиране. По този начин пропан-бутанът се пренася в течно състояние, а се използва под формата на газ. Това позволява в малък обем да се събере голямо количество енергия. Отсъствието на сяра и ниските емисии на азотни окиси, токсини и фини частици, които се отделят при горене на традиционните горива, превръщат пропан-бутана в един от най-екологично чистите източници на енергия в съвременния свят.
На станциите за зареждане на автомобили с газ,в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутана, за да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури.
Непрекъснато се увеличава значението му и като алтернативно транспортно гориво – 5.5 млн. превозни средства по цял свят се захранват с пропан-бутан. В този случай потребителите са привлечени от по-дългия живот на двигателя на автомобила, който осигурява употребата на пропан-бутан, както и от по-ниските експлоатационни разходи.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Защо пали трудно след студен старт на двигатела?
и какъв е смисъла на този пост с темата?! По какъв начин отговаря на въпроса и ? Кой в какво греши и какво обяснява този цитат, който си изкопирал от някъде?!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта