Газов инжекцион - въпрос

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот stefan4o » Съб 19 ное 2011 10:52


Един колега от форума беше си направил стойка с два алтернатора. Тоя мАтор е сравнително як (3000 куб.см. не са малко), ако му се добави още един алтернатор, който да работи само за подгрева и да не е свързан към ел.инсталацията на колата как е като идея? :Mr Green Fun
Иначе братушките в руския пасатовски форум са присаждали някакъв тройник в блока, от дизелов пасат на бензинов, с подгряващите свещи и тн. И цялата галимация с релетата. И казват, че по-бързо загрявал и по-бързо минавал на газ, и парното и то започвало да грее по-рано...

Нормално е да е така, както казват руснаците. Ама докато мине на газ предполагам се досещаш, че разходът на бензин скача с такъв консуматор, който товари алтернатора, който пък съответно товари двигателя. Идеята е, че ако го правиш заради парното и топлото - си заслужава, щото повишеният разход на бензин компенсира пък с по-бързото загряване на мотора.




Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот eurogas » Съб 19 ное 2011 21:35


Японците от TOYOTA не са оставили никакво местенце отпред, втори алтернатор няма как да се побере, иначе при мощен и нов марков акумолатор нямам голями притеснения от претоварване, може би ако се претоварва редовно и се кара на къси разстояния...някой ден просто няма да запали от изтощаване на батерията.

Преди години имах едно комби в което бях инсталирал музика с реална обща мощност малко над 2 KW, три броя от най-мощните маркови усилватели, насадих чисто нов мощен алтернатор и два допълнителни голями акумолатора в багажника.

Алтернатора с неговите 150 А нямаше шанс да даде нужната мощност, и като надуя басовете акумолаторите поддържаха фронта и даваха недостигащите ампери, само дето малко спадаше волтажа, интересно как не изтрещя този алтернатор, та нещо такова ще се получи и тука. :да:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 19 ное 2011 22:37


Аз само подсказвам да видиш какъв е генератора на тоя джип 3000см2. И евентуално да се смени с по-мощен по-нататък. По принцип имам възможност и за втори генератор, но ще се наложи освен монтажа му, и да переделам и пистовия ремък (слага се по-дълъг, и допълнителни паразитни ролки), което си е галимацийка. А и така 120А генератор и два мукулуматора серийно не са ми проблем. Само да докопам оная джавка от рендето... :gruebel :017: :058: :080:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Газов инжекцион - въпрос

Мнениеот stefan4o » Нед 20 ное 2011 9:38


Аз може ли да дам една подсказка? Която дискутираме с мой колега. Какво ли би станало, ако изпарителят се шунтира временно, докато колата позагрее?
1. Примерно с два трипътни клапана с ел.управление (соленоид, като тези при вакуумните). В смисъл слагат се тези два клапана на входа и изхода на изпарителя и се спира притокът на антифриз, докато колата не загрее на 30-40 градуса, после с помощта на датчик, който прави верига на определени градуси съответно се пуска потокът антифриз към изпарителя (който ще е доста леден, понеже тук иде реч да се пали и кара на газ).
2. Радиаторче на парното - също се шунтира по същия начин с два клапана на вх. и изх.маркуч
3. Мислене в посока ползването на излишната топлина на двигателя - изпускателен колектор.
Според мен т.3 би дала най-добри резултати, ако се намери начин да се реализира и тая топлина, дето отива да затопли атмосферата се ползва, за да затопли антифриза.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта