Здравейте, решил съм да взема Пасат 1,8 90г.с метанова уредба.Не съм запознат много и затова питам.
1.Какво трябва се провери дали всичко си има уредбата?
2.Как в движение може да се познае че всичко е наред с метановата уредба?
3.След закупуването каква е нужно да се направи за тази уредба,казаха ми за източване на някакво масло в бутилката което оставало от помпите на метан станциите или нещо подобно.
4.Имало метанови уредби без даса монтирани някакви защитни устройства? Как може да се познае това?Става въпрос за защитни клапи от взрив.Това дали е описано в паспорта?
5.Има ли нещо по-различно в задното окачване в сравнение с колите без метан? На какво да обърна внимание по окачването отзад?
6.При смяна на номера и собственик,трябва ли да се минава отново преглед на уредбата?
7.Освен консумативите,какво се сменя по-често по колата които са на газ и на колко/филтри,свещи и т.н./
8.Колата има клима но тъй като е стара,дали ще се намери фреон да се напълни?
Всеки съвет е добре дошъл.
Дали скоро ще има раздел само за метанови уредби?
Закупуване на автомобил с метанова уредба
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Закупуване на автомобил с метанова уредба
Колега, ще се опитам да ти отговоря бегло:
1. Метанова бутилка-и, изпарител, ТАП (Тайминг Адванс Процесор-представлява черна кутийка, колкото кутия цигари) с влизащ в нея кабел с куплунг, Емулатор (пак изглежда като ТАП-а).
2. Да не е много по-спъната от колкото на бензин (виждам, че си от Сф. Ако беше в СТЗ щях да ти дам моята кола да покараш).
3. Заеби! (освен ако нямаш излишни пари и нерви)
4. Тази защита повечето случаи се казва "кихалка". Не вярвам да е описана в паспорта на метановата уредба, освен ако не е слагана тук в БГ и всяка част да е описана по фактура или нещо подобно. Тази "кихалка" представлява ... погледни в гаража ми снимката на ДВГ. Ще забележиш, че маркуча за метана влиза в един червен пръстен. Това е ТЯ. Защитата за клапаните е друга бира, която едва ли е монтирана на този пасат!
5. Попринцип се слагат подложки на задното окачване. Гледай колата да изглежда все едно няма нищо отзад (нормална стойка).
6. Заеби! (освен ако нямаш излишни пари и нерви)
7. Масло и маслен филтър 10к км. Въздушен ф-р 5к км. Свещи 20-50к км в зависимост кога започне да ти прави проблеми.
В повечето магазини ще ти препоръчат еднополюсни за метан (CNG)! По-евтини са.
8. Щом има клима, има и фреон. Пълна профилактика на климатика + дозареждане с фреон е около 50лв.
"Дали скоро ще има раздел само за метанови уредби?"
Питай модове, админи, ботове...
Надявам се да съм ти помогнал! Може да дадеш и малко повече инфо за пасатора...
1. Метанова бутилка-и, изпарител, ТАП (Тайминг Адванс Процесор-представлява черна кутийка, колкото кутия цигари) с влизащ в нея кабел с куплунг, Емулатор (пак изглежда като ТАП-а).
2. Да не е много по-спъната от колкото на бензин (виждам, че си от Сф. Ако беше в СТЗ щях да ти дам моята кола да покараш).
3. Заеби! (освен ако нямаш излишни пари и нерви)
4. Тази защита повечето случаи се казва "кихалка". Не вярвам да е описана в паспорта на метановата уредба, освен ако не е слагана тук в БГ и всяка част да е описана по фактура или нещо подобно. Тази "кихалка" представлява ... погледни в гаража ми снимката на ДВГ. Ще забележиш, че маркуча за метана влиза в един червен пръстен. Това е ТЯ. Защитата за клапаните е друга бира, която едва ли е монтирана на този пасат!
5. Попринцип се слагат подложки на задното окачване. Гледай колата да изглежда все едно няма нищо отзад (нормална стойка).
6. Заеби! (освен ако нямаш излишни пари и нерви)
7. Масло и маслен филтър 10к км. Въздушен ф-р 5к км. Свещи 20-50к км в зависимост кога започне да ти прави проблеми.
В повечето магазини ще ти препоръчат еднополюсни за метан (CNG)! По-евтини са.
8. Щом има клима, има и фреон. Пълна профилактика на климатика + дозареждане с фреон е около 50лв.
"Дали скоро ще има раздел само за метанови уредби?"
Питай модове, админи, ботове...
Надявам се да съм ти помогнал! Може да дадеш и малко повече инфо за пасатора...
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Закупуване на автомобил с метанова уредба
Метанът е рахат, заповадяй да покараш моя пасат на метан,
като слагах метана имах и пропан бутан и майстора ми каза че може да остане ... така че сега имам и 3 те горива
т.е най лесно мога да направя разлика бензин, LPG , и метан ...
като слагах метана имах и пропан бутан и майстора ми каза че може да остане ... така че сега имам и 3 те горива
т.е най лесно мога да направя разлика бензин, LPG , и метан ...
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Закупуване на автомобил с метанова уредба
"кихалката" е това което е на бутилката в дясно,прилича ми на някакъв тройник? Това е нали?Днес ще пробвам на колежка Г2 който е на метан как върви. Пасата го има в обява в мабилето-2000лв.С Кюстендилски номера.Чакам го през седмицата да го видя.Три електродни свещи не стават ли за метана?Ще пробвам с две коли, ако ми хареса на метан засилвам Полото.
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Закупуване на автомобил с метанова уредба
Кихалката се монтира на кутията на въздушния филтър(виждал съм и на всмукателния колектор)-ако "гръмне" в колектора налягането излиза през тази кихалка ако я няма може да се пръсне филтърната кутия,колектора или някои маркуч.Това ограденото е спирателния кран на бутилката.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Закупуване на автомобил с метанова уредба
Колега KASPARIAN, ето къде ми е кихалката:
А това което си оградил ти наистина е спирателния клапан на бутилката както каза van4ooo
Според мен е по-добре да вземеш човек който разбира със себе си. Не искам да те обидя разбира се!
А това което си оградил ти наистина е спирателния клапан на бутилката както каза van4ooo
Според мен е по-добре да вземеш човек който разбира със себе си. Не искам да те обидя разбира се!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 91 госта