нови менбрани ловато-проблема е решен
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
нови менбрани ловато-проблема е решен
колеги от както застудя ми иде да си дам колата на втуричните разход градско 18/20,без малки обороти и тотал щета дебитомер....Изглежда и мого други страдат като мен за това смятам за редно да споделя проблемите си с вас и се надявам да бъда полезен,пък и старите хора са казали не питай старило-питай патило .Така на кратко колата ми е б3 с двигател 2е и обикновенна газова.До тук нищо не обичаино,но само така изглежда карам на газ от 2007 година и оттогава в колата си винаги имам под ръка покси пол и свински опашки за дебитомера-гърмял ми е поне7/8 пъти.....При колкото и майстори да обикалях всичко беше временно-газанализатори,диагностици,отговорът на всички колеги,(казвам колеги поради тази причина че малко или много и аз работя в сервиз)беше че двигателя 2е не търпи обикновенна газова уредба.Преди няколко седмици пак започнах ходене по мъките,щом малко застудя и започнаха пак детонациии и то ужасни губене на обороти и високи и ниски при незагрят до червено двигател.Естественно смених си кабели,капачка,палец,филтър и свещи и прибегнах пак до услугите на газанализатор за финни настройки на дебитомера и изпарителя.Колата след тази интервенция замърка разход извън градско-9 с много настъпване....Но ефекта беше за кратко на другия ден сутринта колата пак на същото дередже пърди,тряска и така примирих се а и се налагаше да трагвам на път извън София.Докъто изяза от града карах само на бензин,може би 20/30 километра след,което на газ нямаше ядове.Но на един завой,карайки със 120км/ч се наложи да намаля и при повторно подаване на газ майко мила детонация и всичко свърши.Дебитомера трясна и амин,на сред пътя пак ремонт но уви вече беше за последно остта му се беше изкривила и тотал щета....Със триста зора се прибрах и започнах да умувам как да излекувам проблема един път за винаги .Питах доста колеги но един ми направи показно как е решил сложния казус.На ауди някъкво старо моноинжекция беше разрязал челото на смукателния колектор и беше вградил кихалка.Не се поколебах и аз да се заема и по този начин да си излекувам колата.Наложи се да свалям двигател,защото превъртя шестограм на колектора,от там и скъсани шпилки на изпускателния колектор в главата-с две думи весело си беше .Така след като дадох смукателния колектор на фреза да му направят отвор и монтирах кихлка и шпилките бяха преборени без отваряне на двигател и смяната на феродов диск по между другото, за два дни със дебитомер втора ръка от колегата Барев,тук е и момента да му благодаря !Колата беше пак по пътищата но разхода и поведението пак си останаха по старо му .Пак на газанализатор и пак нищо...... гърмежи-поне системата със байпасния клапан вършеше работа.Седнах пак във форума и се зачетох,така стигнах до извода че и менбраните на изпарителя са отишли на кино все пак бяха на около 70000кл.Чудих се много дали нов изпарител или менбрани,но след ремонта и многото пари за гориво,май трябваше да пробвам само с менбрани.Отидох в един сервиз за електроника на бул България над Билата,там има един газаджия,който много мои познати ми го препоръчваха, и чудото стана.Смени ми менбраните след като почисти обилно количество мизерии и реглаж,колата полетя....няма детонации,малки обороти-нормални, и всичко е шест
Последна промяна от goroman на Чет 17 ное 2011 19:04, променено общо 1 път.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
ускорение и разход как са? иначе браво,ама през какво си минал....жал ми стана чак!
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
колега благодаря за съчувствието -ускорява като на бензин а за разхода утре ще го засека като тръгна извънградско.
пс.Поздрави
пс.Поздрави
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
Колега, след всичко, което си описал на твое място нямаше да спомена изобщо, че съм автомонтьор. Ако така ремонтираш и хорските автомобили... мале-мила. А правописът ти, нЕ търпи коментар просто
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
колега занимавам се с гуми и ходова част и до сега рекламации не съм имал... а работя от няколко години по серзите.Не мисля че е толкова голям проблем че съм сменил местата на няколо букви че да се заяждаш! ако си тръгнал само да спамиш прави го другаде! Аз споделям проблемите си и решението на тях.Никъде в темата не съм се изтъквал като РАЗБИРАЧ,а именно за това казах,че ходя и питам колеги,няма нищо срамно да попиташ като незнаеш нещо! Писах темата на бързо и се извинявам че имам грешки по принцип рядко пиша на кирилица
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
goroman написа::D колега занимавам се с гуми и ходова част и до сега рекламации не съм имал... а работя от няколко години по серзите.Не мисля че е толкова голям проблем че съм сменил местата на няколо букви че да се заяждаш! ако си тръгнал само да спамиш прави го другаде! Аз споделям проблемите си и решението на тях.Никъде в темата не съм се изтъквал като РАЗБИРАЧ,а именно за това казах,че ходя и питам колеги,няма нищо срамно да попиташ като незнаеш нещо! Писах темата на бързо и се извинявам че имам грешки по принцип рядко пиша на кирилица
Поднасям своите извинения, помислих, че си от пишман-майсторите
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
за това е форума да си бъдем полезни един на друг! -кой какви проблеми е имал....и как се е справил с тях!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
Ако позволиш коментар по темата ти - обикновено когато колата има проблеми за газ се започва най-напред със запалителната система, мембраните и профилактиката. Редно е като идеш при газаджия с такива проблеми той да пита "Кога за последно е правена профилактика на изпарителя". А при теб нещата са станали малко отзад-напред и си си създал излишни нерви и хамалогия, като си открил същината на проблема чак накрая. Хубавото е, че изобщо е открит, щото понякога и дотам не се стига
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
Проблема при мен беше че и на бензин имаше катерици,когато смених дебитомера и си направих малко настроика с мултицета по показания от Аутодата,поне на бензин вървеше.Така че когато дебитомера ти прави яд и си работи,когато иска може и двигателя да смениш и пак да имащ разход 20 и повече.А и в моя случаи е гърмял доста пъти.При по агресивно каране и подаване на рязко газ,вероятността пак да гръмне е 50 на 50 таи че няма нищо лошо,че съм сложил клапан.Не са излишни хамалогиите,защото рано или късно един ден пак ще гръмне,но в този случаи аз няма да купувам пак дебитомер!
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
А и друго колега,като отидеш на газанализатор-там ти настройват и изпарителя.НЕ на ОКО и СЛУХ,а на компа!Това се прави на загрят двигател, в този случаи менбраните в изпарителя вече са омекнали и проблем няма!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
Мнението ми за газ-анализатора е доста противоречиво. В началото и аз бях доволен, докато не открих топлата вода - колата ми в момента е настроена на слух и усет и съм много по-доволен от съотношението разход/динамика. А мембраната е хубаво да се сменя на някакъв пробег или време, дори и да изглежда добре (моята беше перфектна, според газаджията)
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
goroman написа:А и друго колега,като отидеш на газанализатор-там ти настройват и изпарителя.НЕ на ОКО и СЛУХ,а на компа!Това се прави на загрят двигател, в този случаи менбраните в изпарителя вече са омекнали и проблем няма!
Аз пък да те питам: Как ли са ги настройвали, когато не е имало газанализатор? В движение правихте ли настройка?
Майсторът ти е пишман! Борили сте следствието - гърмежите, а не сте търсили причината. Инак има по - елегантен начин да се сложи кихалка на колектора.
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: нови менбрани ловато-проблема е решен
ако смея да попитам какъв е по-елегантния начин за кихалката?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта