Здравейте имам един въпрос,замислил съм да слагам метанов инжекцион понеже ми излиза с големи остъпки, но познат майстор ми намекна че може да имам сериозен проблем с турбина щяла да замине по-бързо , поради това че метана бил ниско калоричен или нещо подобно .Бих помолил запознатите да изкажат мнение по въпроса.
Благодаря на всички отзовали се
Въпрос за метанов инжекцион на голф 4 -1.8 т AGU
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Въпрос за метанов инжекцион на голф 4 -1.8 т AGU
Метанът си заслужава, сега карам пасат, преди 1 седмица карах шкода фабиа с 3 цилиндъра на метан, с пластмасови колектори с обикновенна метанова. Слагай , слагай не се чуди ... аз така се чудихх 2 години и сега ме е яд че не сложих по-рано
И един съвет, слушай само хора които карат на метан ... другите са като лисицата и гроздето
И един съвет, слушай само хора които карат на метан ... другите са като лисицата и гроздето
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за метанов инжекцион на голф 4 -1.8 т AGU
Няма проблем с турбината, на такъв мотор смених един клапан след 170 000км - колата е от чисто нова с метанов инжекцион.
- Scotty
- Мнения: 184
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 14:50
- Автомобил: Volkswagen Golf 4 GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за метанов инжекцион на голф 4 -1.8 т AGU
От днес съм с метанов инжекцион BRC,първото ми впечатление е добро, колата добре си върви.Само има едно нещо което незнам да ли е нормално,като вдигне оборотите и се включи турбото почва да се чува един свистящ звук, това нещо дали е нормално,предполагам не са забравили някой маркуч и то там да издиша защото колата си върви нормално, някаква идея от какво може да е или направо да я карам при тях да ми обяснят
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта