Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Ето и обещаната снимка. Книгата е доста интересна и има доста формулки, характеристики и всякакви други благинки, снесени на готово, ако на човек му е присърце и му се занимава с газови уредби. Има и схеми на повечето изпарители, обяснено е за плочките, дифузьорите, абе фулл е с инфо. 300 страници е все пак. Като посвърша с изпитите ще залегна да попрочета някои неща
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Сега парното е ОК, перфектно е ,стопля си бързо
и изпарителя стопля нормално бързо, не знам сега разхода как ще е
днес извънградско София-Чирпан със 120-160км/ч основно 150км/ч ми даде 10л/100км
,но не съм ходил на настройка на изпарителя след като си смених мембраните, сам се правя на стенд
,изглежда ще трябва да отида да я закачат да видиме дали всичко е наред защото ми се струва висок разхода.
и изпарителя стопля нормално бързо, не знам сега разхода как ще е
днес извънградско София-Чирпан със 120-160км/ч основно 150км/ч ми даде 10л/100км
,но не съм ходил на настройка на изпарителя след като си смених мембраните, сам се правя на стенд
,изглежда ще трябва да отида да я закачат да видиме дали всичко е наред защото ми се струва висок разхода.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Според мен на това темпо 120-160 км/ч 10/100 е повече от идеален разход. Аз при по-голяма обувка и каране 120-130 го получавам същият, че даже и по-четвъртит
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Мерси ,че ме успокой,
тоест не е обезпокоително
на мен ми се стори много,
но и пасата за разлика от аудито
(старата ми кола пак 1.8 моно на купето на 80 Б3)
има доста по къси скорости, и с тази скорост съм в доста
висок диапазон от обороти, от там си мисля че идва и по високия разход,
Редуктора е АТ90Е ,мисля че върви нормално дори прилично.
тоест не е обезпокоително
на мен ми се стори много,
но и пасата за разлика от аудито
(старата ми кола пак 1.8 моно на купето на 80 Б3)
има доста по къси скорости, и с тази скорост съм в доста
висок диапазон от обороти, от там си мисля че идва и по високия разход,
Редуктора е АТ90Е ,мисля че върви нормално дори прилично.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
genov1 написа: ...А по темата и аз си мисля че паралелно вързване е по-добре понеже парното така не се повлиява и изпарителя се грее достатъчно...
Аз тия дни моя изпарител го переделах както е по схемата. И забелязвам, че почти два пъти по-бързо загрява ми преминава на газ. Преди беше вързан с тройници паралелно на парното (освен това съм с два радиатора на парното), и ми грееше по-слабо (отпреди монжажа на ГИ-то), и като цяло движока загряваше по-бавно отпреди...
Паралелното връзване се изполва само когато няма друг вариант, и парното е с кранче. По този начин намалява дебита в паралелните клонове при отворено кранче за парното, и е нормално парното да грее по-слабо. Последователното свързване се използва при коли, които нямат кранче за парното (като повечето рендета май )...
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Слабо 'парно' начин на свързване на изпарителя?
Още веднъж с риск да спамя,
изключително съм доволен от схемата на свързване и от парното и от поведението на охладителната система и редуктора !
изключително съм доволен от схемата на свързване и от парното и от поведението на охладителната система и редуктора !
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта