Проблем след смяна на мембрани

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
djmimo89
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
Двигател: ADZ
Местоположение: Долна Оряховица

Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот djmimo89 » Сря 28 дек 2011 18:25


Здравейте колеги. Започвам с кратката история за да стане ясно какъв е точно проблема. Зачи колата е Голф 3 1.8 ААМ, с електрическо Ловато. Миналата зима с почистване на изпарителя без смяна на мембраните, нямах никакъв проблем с колата, на ниски температури паля на газ и тръгвам, колата бензин почти не е виждала. Но онзи ден паля на газ сутринта и тръгвам, температурата беше около -10 градуса. Почвам да спускам по един наклон и подадох леко газ и усетих, че колата започна да забива и реших че газта сваршва. Отидох заредих, но уви стана по зле, като подам газ и колата гасне и неиска да върви. Прибрах се на бензин и като отворих капака видях, че изпарителя е скрежасал целия. Помислих си че е задръстен пак с тази отвратителна газ по бензиностанциите и реших да го разглобя и да го почистя. Почнах да разглобявам и какво да видя, коляното което излиза от изпарителя и отива към двигателя чрез маркуч, се беше пукнало. Извадих изпарителя и почнах да разглобявам, мембраната която е отпред се беше скъсала, а тази отзад която разделя антифриза от газта нацепена. Имах едни стари мембрани които бяха читави но от вакумен изпарител. Сложих ги, сглобих го и го монтирах на колата. Но уви неискаше да вдига обороти, само на ниски работи, подам ли газ изгасва. Реших да купя нови мембрани за този изпарител. Купих, сложих, монтирах и пак проблем. Запалва без проблем, но се форсира само до 2-3000 оборота. Въртях канчето на маркуча към двигателя, врътката на изпарителя но никакъв ефект. Максимално до 2-3000 оборота и то с много зор, с припомпване на газта, ако натисна плавно педала колата гасне. Имам чувството че има недостик на гориво. Другото което става е че при помпене на газтапука филтарната кутия и нещо гърми в моното вътре. Колата на бензин върви без никакви проблеми. Не е от центровка не е от прескочил ремък. Забравих да добавя че съм сменил всичко по изпарителя не само мембраните, всички гумички и пръстени.




Потребителски аватар
shako9793
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 358
Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 23:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот shako9793 » Сря 28 дек 2011 18:45


нормално е да ти замръзва испарителя при тези ниски температури преди да тръгнеш или е загрявай на място на газ или е карай около 5-6км на бензин и тогава слагай на газ и няма да ти замръзне... А другия евтин вариант ако не искаш да хабиш бензин е преди да е запалиш на газ наливай топла вода върху испарителя и няма да ти замръзне.. Миналата зима като не ми работеше бензиновата помпа така правих сутринта в 7часа преди да тръгна за училище.... Но водата наистина да бъде топла не хладна :да:


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот balamata » Сря 28 дек 2011 18:47


А регулира ли наново след смяната?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот muns61 » Сря 28 дек 2011 19:03


Не е бил добре обезвъздушен и не е имало циркулация, затова е замръзнал. Най-вероятно се е изкривило рамото, което натиска клапанчето. Аз си паля на газ, работи 2-3 минути, докато си изчистя стъклата и потеглям. Никога не ми е замръзвал изпарител, на никоя кола - Ловато, Марини, Волтран, БРЦ и разни, дето не им помня имената.
След разглобяване винаги се регулира.


Потребителски аватар
djmimo89
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
Двигател: ADZ
Местоположение: Долна Оряховица

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот djmimo89 » Сря 28 дек 2011 19:14


Точно това и направих. Опитах се да я регулирам, но без успех. И аз се съмнявам в това рамо. Утре ще разглобя и ще видя как стоят нещата.


petiop
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
Автомобил: Пасат
Двигател: AVF 2003г
Местоположение: софия

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот petiop » Чет 29 дек 2011 15:18


Провери дали идва достатъчно газ до изпарителял


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот agent_kowalski » Чет 29 дек 2011 16:04


Да не ти се е задръстил филтъра в клапана и да нямаш достатъчно дебит на газ.Разглоби клапана и го почисти.


Потребителски аватар
djmimo89
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
Двигател: ADZ
Местоположение: Долна Оряховица

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот djmimo89 » Чет 29 дек 2011 22:46


Днес разглобявах наново всичко изпарителя и клапана, но не видях нищо нередно. Сглобих всичко и пак пробвах да настроя но никакъв ефект. Единственно като развих малкото болтче до клапана на изпарителя, оборотите се вдигнаха, но пак глахне и прекъсва. Вече си мисля за нов изпарител, но какво може да му е станал на този. Ще видя един приятел има такава АГУ и ще го помоля да ми даде изпарителя да пробвам. И пак се чудя какво може да му стане на изпарителя след като мембраните са читави и не е изкривено рамото.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот Winner25 » Чет 29 дек 2011 23:33


Разглоби клапана за високо налягане който е преди изпарителя. На него трябва да има и филтър. Може от там да е недостига на гориво :wink:


Потребителски аватар
djmimo89
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
Двигател: ADZ
Местоположение: Долна Оряховица

Re: Проблем след смяна на мембрани

Мнениеот djmimo89 » Пет 30 дек 2011 19:28


Проблема вече е решен. Оказа се че като съм сменил коляното, съм сложил такова с по малък диаметър и има недостиг на гориво. Сложих друго коляно с по голям диаметър и проблема се оправи. Благодаря на всички отзовали се.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта