Дифузьор и филтърна кутия на KS2

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Дифузьор и филтърна кутия на KS2

Мнениеот kn9453 » Чет 09 фев 2012 19:31


Колеги виждам и чета много професионални мнения в подфорума и търся помощ от Вас.
След смяната на 2ЕЕ-то с Кейхина се появи и въпроса с закрепването на филтърната кутия.Майстора беше направил една скоба от тел,но тя не държи нито дифузьора нито кутията.Аз разпробих "плочката" и с 2 болта М6 я закрепих към новия карб.Само да спомена че "плочката" е от 2ЕЕ-то.Сега обаче остана проблема с кутия която я държи само болта отпред дето е на капака на клапаните. Та този капак сега "изпада" от "плочката" и почва да дрънчи колата губи ПХ и гасне,да не говорим че не "смуче" през филтъра.
Обиколих няколко газаджийски сервизи но помощ никаква. Дори ми прави впечатление че те не знаят какъв точно диф. се монтира на Кейхина.Всеки предлага нещо различно на принципа "ако стане" Днес видях в една тема тук каталог на БРЦ и там хората точно и ясно са дали какъв диф. е за този карб (LPG 12MX01990010 AUDI80 KS2).Звъннах на официалния дистрибутор за БГ и оттам ми отговориха че го нямат налично и само с поръчка към март месец.
Та сега по въпроса:
-някой правил ли е тази трасформация и как е решил въпроса.Може някой и идея да даде като погледне и снимките.Да кажа че така монтиран капака върху диф-а опира в капака и дрънчи много неприятно! Има ли вариант да се сложи друга плочка? И това ли е правилния диф.




red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Дифузьор и филтърна кутия на KS2

Мнениеот red rider » Чет 09 фев 2012 19:42


Оригиналната скоба на капака не го ли държи ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19159
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дифузьор и филтърна кутия на KS2

Мнениеот stefan4o » Чет 09 фев 2012 19:55


Как очакваш да ти каже някой дали това е правилният, като не си казал размери. Според мен на коли с изнесен максимален въртящ момент в ниския оборотен диапазон е по-добре дифузьорът да се смята по формулата S (лице на дифузера)= Мощност (к.с.) х 7.5. Т.е. в твоят случай ако си с един дифузер той трябва да е с площ 563мм2. При два не зная как седи въпросът, но да речем бих го сметнал така:
m=d2/D2
Където коефициента m го вземам 0.45 (средно, понеже може да варира от 0.1 до 0.9), d-диаметър на смесителя, D-диаметър на дифузьор на камерата, на която отговаря газовия дифузер. :beer


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Дифузьор и филтърна кутия на KS2

Мнениеот kn9453 » Чет 09 фев 2012 20:50


razmer.JPG
red rider написа:Оригиналната скоба на капака не го ли държи ?

Оригиналната скоба на този капак е на 2ЕЕ карб-а,за Кейхина идва по-малка!


Как очакваш да ти каже някой дали това е правилният, като не си казал размери. Според мен на коли с изнесен максимален въртящ момент в ниския оборотен диапазон е по-добре дифузьорът да се смята по формулата S (лице на дифузера)= Мощност (к.с.) х 7.5. Т.е. в твоят случай ако си с един дифузер той трябва да е с площ 563мм2. При два не зная как седи въпросът, но да речем бих го сметнал така:
m=d2/D2
Където коефициента m го вземам 0.45 (средно, понеже може да варира от 0.1 до 0.9), d-диаметър на смесителя, D-диаметър на дифузьор на камерата, на която отговаря газовия дифузер. :beer



колега точно твоето мнение очаквах!!! Твоите натрупани познания ме сразиха!!! Утре ще развадя и ще премеря за да говорим с "цифри" Ще те помоля да погледнеш диф-а и да коментираш факта че, нямат отвори по вътрешните "гривни" ако ме разбираш.

Последна промяна от kn9453 на Пет 10 фев 2012 17:23, променено общо 1 път.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Дифузьор и филтърна кутия на KS2

Мнениеот red rider » Чет 09 фев 2012 21:15


Със смесителя винаги идва по-малка , от едната страна на скобата слагаш една пластинка и я удължаваш малко . Завиваш видийка на другия край на пластинката на мястото където влиза оригинално скобата / не знам дали можах да обесня mhihi /. Твоя смесител е мааалко повече различен от този на Стефан .Погледни твоя отдолу и ще видиш как плюе газта вътре - добре се вижда .Не е от там където си го нарисувал , гледай където влизат щуцерите .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19159
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дифузьор и филтърна кутия на KS2

Мнениеот stefan4o » Чет 09 фев 2012 21:22


kn9453 написа:
DSC01764 (Small).JPG
red rider написа:Оригиналната скоба на капака не го ли държи ?

Оригиналната скоба на този капак е на 2ЕЕ карб-а,за Кейхина идва по-малка!


Как очакваш да ти каже някой дали това е правилният, като не си казал размери. Според мен на коли с изнесен максимален въртящ момент в ниския оборотен диапазон е по-добре дифузьорът да се смята по формулата S (лице на дифузера)= Мощност (к.с.) х 7.5. Т.е. в твоят случай ако си с един дифузер той трябва да е с площ 563мм2. При два не зная как седи въпросът, но да речем бих го сметнал така:
m=d2/D2
Където коефициента m го вземам 0.45 (средно, понеже може да варира от 0.1 до 0.9), d-диаметър на смесителя, D-диаметър на дифузьор на камерата, на която отговаря газовия дифузер. :beer



колега точно твоето мнение очаквах!!! Твоите натрупани познания ме сразиха!!! Утре ще развадя и ще премеря за да говорим с "цифри" Ще те помоля да погледнеш диф-а и да коментираш факта че, нямат отвори по вътрешните "гривни" ако ме разбираш.

Не е нужно да мериш. Изнамери инфо в нета за Кейхина. Със сигурност има.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Дифузьор и филтърна кутия на KS2

Мнениеот kn9453 » Чет 09 фев 2012 21:26


red rider написа:Със смесителя винаги идва по-малка , от едната страна на скобата слагаш една пластинка и я удължаваш малко . Завиваш видийка на другия край на пластинката на мястото където влиза оригинално скобата / не знам дали можах да обесня mhihi /. Твоя смесител е мааалко повече различен от този на Стефан .Погледни твоя отдолу и ще видиш как плюе газта вътре - добре се вижда .Не е от там където си го нарисувал , гледай където влизат щуцерите .



Да колега виждам от къде "плюе" газта, мисълта ми е това ли е удачния вариант или отвори по самите гривни?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта