Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Съб 25 Окт 2014 5:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Изображение Изображение Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
POST Заглавие: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Нед 25 Мар 2012 10:14 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.06.2011
Мнения: 82
Местожителство: с.Елешница
Skype: s.karpachev
Ходих при един газаджия, че бях си играл с изпарителя и не искаше да запали на газ, а на газ съм палил и в най -студените дни / до -25 градуса/. Казах си добре, може така да го е направил. Паля на бензин и веднага обръщам на газ. Никакъв проблем. Но оня ден докато се прибирах на село и реших да оставя колата на свободна, някъде към 100-120км/ч, и оборотите драстично паднаха, за миг колата изгасна, и оборотите не се покачваха много бързо се покачваха до към 700 и пак падаха до към 200.
Изпарителя ми е като на снимката, само това 3 не се сещам дали го имаше. Това според мен е бедна смес на ПХ, кое от тези на снимката е за ПХ. При скорост към 50-60 на свободна не играят оборотите така.


Прикачени файлове:
20120210174449.jpg
20120210174449.jpg [ 37.52 KiB | Прегледано 3941 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Нед 25 Мар 2012 11:11 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.12.2006
Мнения: 1502
Местожителство: Козлодуй
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Колега, потърси някъде тук из форума има методика за настройка на изпарител ловато, устройството и настройките са му сходни като на твоя. Иначе бронзовият винт трябва да е затегнат, сместа се настройва от пласмасовият, долният винт е капачка -дренаж.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Нед 25 Мар 2012 12:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.06.2011
Мнения: 82
Местожителство: с.Елешница
Skype: s.karpachev
Затегнах бронзовият винт имаше около оборот и половина, два, отвъртян. Колата запали на газ, ама баща ми я беше карал. След малко тръгвам на път и ще пиша по - късно, дали проблема се е решил със затягането на бронзовият винт.

Edit:
Промяна няма след като го затегнах. Възможно ли е да е от тройника? И да кажа, че на моя изпарител няма такова дето е оградено с 3 на картинката. Само това 1 и 2 ги има при мен.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Нед 25 Мар 2012 16:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 26.07.2008
Мнения: 197
Местожителство: София
sextom написа:
Затегнах бронзовият винт имаше около оборот и половина, два, отвъртян. Колата запали на газ, ама баща ми я беше карал. След малко тръгвам на път и ще пиша по - късно, дали проблема се е решил със затягането на бронзовият винт.

Edit:
Промяна няма след като го затегнах. Възможно ли е да е от тройника? И да кажа, че на моя изпарител няма такова дето е оградено с 3 на картинката. Само това 1 и 2 ги има при мен.

Я огледай по добре за винт 3 ,трябва да го имаш.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Нед 25 Мар 2012 16:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14.03.2005
Мнения: 7032
Местожителство: Казанлък
Падането на оборотите се получава защото във филтърната кутия принудително влиза въздух и сместа обеднява. Проблема се решава като се ограничи по някакъв начин насрещния въздух да не влиза във филтърната кутия директно :wink:
Бронзовия винт регулира постоянно подаваното количество газ. Реално може да си решиш проблема като пуснеш повече газ, без значение от кой винт но това ще окаже влияние и на други фактори като вървеж, разход...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Нед 25 Мар 2012 20:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.06.2011
Мнения: 82
Местожителство: с.Елешница
Skype: s.karpachev
За винт 3 ще погледна утре, че сега е тъмно навънка.
Сега да дойдем на странното. Днес докато пътувах на 2 пъти спирах да отвъртя веднъж бронзовият винт, но оборотите пак падаха. След това отвъртях/или затегнах, не си спомням/ малко единият тройник, и нещата леко се подобриха, но не беше кой знае каква разликата, а сега когато въртях из града /не ми казвайте, че съм идиот да карам с така скорост в града, знам правила за движение и ги спазвам/ с 80км/ч пуснах колата на свободна и оборотите не паднаха под 900. Вървежа и е идеален. Ускорява си много добре. Възможно ли е това да е от този развит или натегнат винт на тройника? Бронзовият винт е натегнат.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Нед 25 Мар 2012 23:37 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14.03.2005
Мнения: 7032
Местожителство: Казанлък
Възможно е, но е възможно и да почне да ти гори повече. Пробвай, ако ти харесва вървежа и разхода :drive


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Пон 26 Мар 2012 6:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 02.06.2006
Мнения: 468
Местожителство: Пловдив
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Само внимавай с ''натягането''на бронзовия винт,защото е тънък в долния си край и му се чупи върхът ,заклинва се в дупчицата и няма вадене.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Пон 26 Мар 2012 9:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.06.2011
Мнения: 82
Местожителство: с.Елешница
Skype: s.karpachev
Затегнал съм го с ръка, няма как да съм го счупил. Не съм го затягал толкова силно.

Edit:
Днеска и с 40км/ч пак играеха оборотите. Възможно ли е защото има вятър и така да постъпва повече въздух във филтърната кутия? Видях някой беше писал, че слагал капачка от буркан или някаква такава капачка. За да мога да огранича въздуха.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Вто 05 Ное 2013 12:04 
Offline
Аватар

Регистриран на: 18.03.2012
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик
Skype: zuka_pz
Автомобил: VW Golf 1.6 GL
Двигател: PN 1991
Ако ти е нова газовата, с нов изпарител на по-малко от 1000 километра правиш следното, Навиваш до половина двата винта на тройника.
Навиваш винта 1 до край, след това на ръка навиваш и винт 2, онова 3 ти е за боклуците пробка.
След това развинтваш 1/4 оборот от винт 1 и 2 и половина оборота на винт 2.
След това си пали колата и си настройвай оборотите от винт 2. пробвай вървежа и тогава барай от тройника за съответната клапа каква смес да пусне!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Вто 05 Ное 2013 12:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06.02.2005
Мнения: 8711
Местожителство: Варна
Автомобил: VW Sharan
Двигател: ADY_DBU_LPG 1998
ако ти е дърт изпаритела - вкочанена мембрана на 2 -ра степен/тънката/.Много си и помогналс палене на газ при минусови температури


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Изпарител Мимгаз и настройка на ПХ Публикувано на: Сря 06 Ное 2013 11:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 18.03.2012
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик
Skype: zuka_pz
Автомобил: VW Golf 1.6 GL
Двигател: PN 1991
Зимно време даваш малко повече аванс на винт 1 и завинтваш винт 2, да не ти харчи много. Винт 1 ти е байпас, който ти осигурява постоянен проток на газ. Иначе в много студено време, ако ти е стар изпарителя, мембраните се спичат и стават бетон, та е добре с малко вряла водичка преди това да го поолееш. да ги поразмекнеш и ще си палиш на -20 на четвърт оборот!


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design