За да не ме наплюете за темата, изчетох почти целия раздел, но така и не намерих систематизирана информация с плюсовете и минусите на всички предлагани марки и модели АГУ (основно ме интересува газов инжекцион за 4 цилиндъра). Има много теми от сорта на "какво АГУ да си сложа?", там всеки дърпа чергата към своето, но никой не казва какви са предимствата и недостатъците на различните марки. Четох много лоши отзиви от Fobos, някои пък са си доволни и така...
Идеята ми е в тази тема да се засегнат колкото може повече марки (италиански, турски и каквито има още на пазара в БГ), като ще се радвам хората, които се занимават професионално с монтаж и поддръжка на АГУ и най-вече ГИ да споделят впечатления и опит. Знам, че всеки гледа да хвали своето, но опитайте се да сте обективни и безпристрастни!
Живо се интересувам, защото досега винаги съм карал на бензин, но вече се налага на една кола да монтирам ГИ поради характера на работата и наистина съм объркан какво да избера. Освен това ми се ще бутилката да е долу на мястото на резервната гума и да ми отчита оставащата газ на бензиномера (ако е възможно) - и по тези въпроси може да кажете нещо.
Благодаря предварително за всяка информация!
Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
- Gal
- Мнения: 1462
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Японската кочина си я взех със STAG-не си слагай такава, защото няма кой да ти я настройва, едни не разбират, други не могат...Сложи нещо масово.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Кажи първо до колко пари ти се дават?
Масовите евтини са Тамона,Фобос,БСМ.Това са масовите които почти всеки им има софтуера.И вършат работа.
Вече по-скъпи като Ланди,БРЦ,Романо дето са с ОБД и куп екстри но са и с друга цена и не всеки се има кабел за тях и им разбира.
Не само компютъра е важен.Основната работа я върши рейката,след това и изпарителя.Много е важно и те да са в час.
Щото може да ти сложат последен модел на комп.Романо и рейка и изпарител Мимгаз и чакай да работи като хората.
Масовите евтини са Тамона,Фобос,БСМ.Това са масовите които почти всеки им има софтуера.И вършат работа.
Вече по-скъпи като Ланди,БРЦ,Романо дето са с ОБД и куп екстри но са и с друга цена и не всеки се има кабел за тях и им разбира.
Не само компютъра е важен.Основната работа я върши рейката,след това и изпарителя.Много е важно и те да са в час.
Щото може да ти сложат последен модел на комп.Романо и рейка и изпарител Мимгаз и чакай да работи като хората.
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Първоначалната инвестиция не е толкова от значение, защото колата е служебна - но да кажем до 1000-1200лв. не е проблем. Важното е след това да работи безпроблемо дълго време, да не се налагат чести ремонти, настройки и прегледи, защото ще се кара много и няма време за тези разправии. И да дава нормален разход.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Тия дето се занимават професионално, ще кажат суперлативи само за марките, с които работят.
Само не си мислете, че марки като БРЦ , ЛАНДИ, ЛОВАТО и т.н. са върха на сладоледа.
По-скоро автора на темата, да каже каква е колата, да каже какви са му времената на бензин, колко сонди има и какви, вид впръскване и т.н. и т.н.
Само не си мислете, че марки като БРЦ , ЛАНДИ, ЛОВАТО и т.н. са върха на сладоледа.
По-скоро автора на темата, да каже каква е колата, да каже какви са му времената на бензин, колко сонди има и какви, вид впръскване и т.н. и т.н.
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Колата не е нищо особено - Astra G 1,6i 16V 101коня '99г. Сонда има 1 мисля с 4 кабела.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Колега, ти ли ще си я настройваш ?
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Двигателя ти нито е с турбо нито има Variable valve timing така че каквото и да избереш като компютър би трябвало да е ок.Избери си читава рейка да не се разтропа след 10к и да трябва да я ремонтираш, другото предполагам е все тая.
Иначе това да следиш нивото на газта в купето е обречена кауза.Поплавъците в бутилките първо са много неточни,второ газта е нещо което много се влияе от темепратурата.
Най-добре като видиш колко ти харчи колата да се ориентираш по малкия километраж и това е.До сега никога не съм оставал без газ "изненадан".
В началото гледах стрелката на бутилката, но когато ми се случи поне 3 пъти когато стрелката влиза на последната чертичка един път да мина 20 един път 80км престанах да гледам стрелката и си смятам изминатите километри и до сега честно казано с повече от половин литър не съм сметнал грешно.Но просто си познавам колите,пътувам много и идеално знам при каква скорост колко ми харчи колата.
Иначе това да следиш нивото на газта в купето е обречена кауза.Поплавъците в бутилките първо са много неточни,второ газта е нещо което много се влияе от темепратурата.
Най-добре като видиш колко ти харчи колата да се ориентираш по малкия километраж и това е.До сега никога не съм оставал без газ "изненадан".
В началото гледах стрелката на бутилката, но когато ми се случи поне 3 пъти когато стрелката влиза на последната чертичка един път да мина 20 един път 80км престанах да гледам стрелката и си смятам изминатите километри и до сега честно казано с повече от половин литър не съм сметнал грешно.Но просто си познавам колите,пътувам много и идеално знам при каква скорост колко ми харчи колата.
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
lincus написа:НЕ, нито разбирам, нито ми се занимава.
Все тая значи. Важна е насртойката.
- d.draganova
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
- Автомобил: Golf 4 1998
- Двигател: AHW 1.4 16V
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
аз съм с NLP турска вече година, много съм доволна в София разхода ми е 8 на 100 понякога 9, слагаш и караш :) 900лв ми излезе инсталацията
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13446
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
lincus написа:Колата не е нищо особено - Astra G 1,6i 16V 101коня '99г. Сонда има 1 мисля с 4 кабела.
Не се признава ДДС за ГИ нито за горивото
- williams_vn
- Мнения: 724
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
слагаи тамоната на баща ми на зафирата 1.8 16-ка е с такава и е идеална опела не е капризна кола
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
BRC !!!!!!!!!!!....сравнявам със Stefanelli,Lovato,Landi Renzo-светлинни години е напред!!!
- buller
- Мнения: 2166
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
joker написа:BRC !!!!!!!!!!!....сравнявам със Stefanelli,Lovato,Landi Renzo-светлинни години е напред!!!
Колега joker, позволи ми да не се съглася.
Landi Renzo и BRC са лидери в бюджетните системи.
Въпросът на колегата е свързан с идеята да се ориентира коя система би правила най-малко проблеми и дефекти.
Е, според мен на българския пазар е много по-важно кой го монтира и как го настройва, а не толкова дали е Ланди, БРЦ или Фобос.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта