Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V

Мнениеот desert_fox » Вто 05 ное 2013 15:27


Въпросът ми е какво напрежение би трябвало да излиза от ключа Газ/Бенз:12 или 14Волта; моят ключ е с реле-време ако има значение. Питам за да знам къде да търся причината за понякога недостатъчните 11,8-12Волта(съответно клапана не винаги отваря и мотора не пали) в/у бобинките на клапаните.




Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V

Мнениеот mrpetrov » Вто 05 ное 2013 20:01


Директно по въпроса от темата - 12 волта.

Щом клапана не винаги отвавя при 11.8 - 12 волта - препоръчвам смяна на клапана. Иначе, напрежението се покачва до 13 и нещо, 14 волта при запален мотор - съответно работещ генератор. Ама той клапана и без работещ генератор трябва да си отваря...

Успехи!

Последна промяна от mrpetrov на Сря 06 ное 2013 0:30, променено общо 1 път.


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V

Мнениеот desert_fox » Вто 05 ное 2013 20:09


mrpetrov написа:Директрно по въпроса от темата - 12 волта.

Щом клапана не винаги отвавя при 11.8 - 12 волта - препоръчвам смяна на клапана. Иначе, напрежението се покачва до 13 и нещо, 14 волта при запален мотор - съответно работещ генератор. Ама той клапана и без работещ генератор трябва да си отваря...

Успехи!

Ахам, значи на бобината е 14(алтернаторното), ключето ги взема директно през предпазител(червения кабел) и (почти)същите 14 трябва да ги търся на клапанчетата при работещ мотор.
Засега няма проблем с 12волта на клапанчетата при работещ мотор, но лятото в жегите почват да правят магарии при опит за палене


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Напрежение в/у боинките на клапаните-12или14V

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 06 ное 2013 10:03


При мен с обикновеното газово е един клапан и понякога лятото когато колата е стояла на слънце се вдига налягането и клапана не отваря. Пускам му с едно кабелче директно от акумулатора плюс за да го раздвижа и няма проблем.
Между другото не ми го е правило тоя проблем откакто извадих скоростния клапан от сондата, може би е имало някаква връзка.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта