Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
chocho1208
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот chocho1208 » Пон 19 авг 2013 1:26


Браво на автора :12 И аз мисля да направя същото,на Голф3 1.6GT 101к.с,така,че следя с интерес.Горе долу видяхме марките,нека някой да похвали сервиз или майстор,който ги настройва добре и е доволен :beer




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот Ronin » Вто 27 авг 2013 7:45


renault_19 написа:Двигателя ти нито е с турбо нито има Variable valve timing така че каквото и да избереш като компютър би трябвало да е ок.

Какво значение има за Ги кога и колко градуса променя фазата на газоразпределението,освен ако не говорим за фуллгруп.


Sent from my PAP4040_DUO using Tapatalk 4


Потребителски аватар
lqkata20
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 21 ное 2009 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: PLEVEN

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот lqkata20 » Пон 30 сеп 2013 20:18


Колеги,нещо да кажете за Мим Газ ?


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот ivanovkbg » Вто 01 окт 2013 12:37


lqkata20 написа:Колеги,нещо да кажете за Мим Газ ?

С такъв ГИ съм от скоро и съм минал близо 6-7хил. километра. Според майстора, с който сме приятели, не са лоши и цената е приемлива.


Потребителски аватар
Phenomenon
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
Автомобил: VW Polo 6N
Двигател: 1.4 AEX 1997
Местоположение: 索非亞

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот Phenomenon » Вто 01 окт 2013 17:15


И аз се включвам в дискусията и с интерес ще следя темата ...
Скоро мисля да слагам Фобос 2 или 4, четох и добри и лоши коментари, но добрите са повече...


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот renault_19 » Вто 01 окт 2013 19:22


Мимгаз не е лошо нещо въпреки че е от най-евтините. При него поне от личен опит важи следното- ако от началото работи добре ще работи,ако не сменяш. Аз лично от клапаните на мимгаз съм много по-доволен от двойно по-скъпите "италянски" марки.За изпарител скоро имахме проблем с един съсед с чисто нов изпарител на мимгаз даваше висок градски разход, но пък има много други които нямат проблеми. Като цяло цените са на половина спрямо италянските части и ако тръгне да работи добре ще работи колкото тях. Важно е да имаш оговорка с магазина че можеш да замениш часта ако не е ок, тогава няма проблеми.
Аз като цяло пак бих заложил на мимгаз ако трябва да купувам нещо :th_up


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот stypkata » Сря 02 окт 2013 18:22


Едно мнение за полски ГИ D.T GastechVerona.
-Като плюс мога да посоча ниската цена - под 900лв ми излезе преди 2 години.Тогава по-евтини ГИ в Бургас нямаше.
-Минуса е,че още на първата година газовия компютър дефектира,добре ,че има 2 годишна гаранция та го замениха с отремонтиран (2 години по-стар,но няма значение) .За сега работи без проблем ,надявам се и за в бъдеще да остане така.Навъртяни километри - 17 000.По мои сметки се е изплатил още на 10 хил.км.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот vaiper 1 » Пет 04 окт 2013 13:29


За инжекцион аз не бих рискувал излишно,Ловато,или Ландиренцо :wink
За обикновена Волтран или други копия на Ловато :wink


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот garsona » Нед 06 окт 2013 18:17


Аз съм с Тамона най-евтината с изпарител томасето и рейка валтек type 30 , за 650лв го слагах и за сега всичко е доволно (на кола с променливо газо-разпределение) извън града дава 7.3 в града 10(може и по-малко зависи колко си лют с педала) !


lincus
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 20:05
Автомобил: VW Golf 3 1992
Двигател: ABS

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот lincus » Нед 06 окт 2013 19:15


Да ви кажа аз как постъпих - тъй като така и никой не можа да ми аргументира какво да сложа и какво не, направих друго. Събрах мнения от приятели за газаджия, при когото са си монтирали уредбите и са доволни, закарах му колата, казах му какви са ми изискванията - хубав монтаж на добра уредба, която да не ми прави проблеми и мизерии, тъй като карам над 1000км на седмица. Бутилката да е на мястото на резервната гума, пълначката долу на бронята и май това беше. Цената е без значение, да прави каквото си реши, само да карам безпроблемно и да не гори много. Обяви ми базова цена от 780лв. мисля беше, като над нея можеха да се добавят "есктри" - по-хубав компютър (по-надежден бил), по-надеждни, бързи и издръжливи дюзи (с безпроблемна работа поне 100.000км), OBD букса за четене и контрол на ГИ, бутилка на резервната гума (доплаща се 60лв.) и още някакви, та цената в "всички екстри" стана 1080лв. Всички компоненти са от различни марки, за които той гарантира, че са читави и не е имал рекламации (не ги запомних марките, не ме и интересуват, чесно казано). Съгласих се, монтираха ми я за половин ден (като преди това си смених въздушния филтър и свещите с нови NGK, чудех се и за BRISK, но са противоречиви мненията, уж били специално за газ. В магазина не ги бяха чували и това съвсем ме отказа!).
Досега съм минал около 2,500км, като не съм имал проблеми с ГИ (да чукна на дърво, дано така си остане!). Като разход ми дава много различни стойности, но аз я карам и в много различни условия. По магистралата с 5 човека и багаж при постоянна скорост 140км/ч ми дава 10-10,5л/100км газ (струва ми се множко, но това е!) - засечено 3 пъти при тия условия, общо над 1000км изминати. На междуградски път с двама човека и скорост 90-100км/ч един път ми даде 6,5-6,7л разход на 100км (за около 400км), следващия път ми даде при почти същите условия 7,5-7,8л на 100км (пак около 400км). Градско съм карал много малко, няма и 200км и разходът май беше 8,5-9,5л/100км, но не е важен, защото 95% карам на дълги разстояния.
Изводите за мен са ТРИ - първо, че 100 коня мотор е слаб за високи скорости с пълна кола (хора+багаж) и гори много, НО пък е икономичен до скорости от 100-110км/ч и по-малко натоварена кола. Второ - че май не е толкова важна марката на ГИ, колкото майторът, монтаж и настройка. Което ми напомня, че трябва да отида да я погледнат - казаха да мина 1000км и да се явя за четене на логовете, но нямам време... И трето - ВСЯКА газстанция ЛЪЖЕ с количеството заредена газ, някои повече, други по-малко. Аз лично съм най-доволен от ГАЗПРОМ.

УСПЕХ на всички!


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот renault_19 » Нед 06 окт 2013 19:33


Хубаво че си доволен и са ти монтирали каквото искаш :th_up
За газта се засича на празна бутилка каквото заредиш и пак до празна. Май за първи път караш на газ.
Като цяло не лъжат с количеството,мен от три години не са ме лъгали никъде,а зареждам точно където ми падне. Ако някой път ти харчи малко колата,значи на предното зареждане е влязло повече газ,сега по-малко.Ако харчи много е влязло повече газ. Бутилката има един поплавък който си спира +-1,2,3 литра нагоре надолу без проблем.Отделно зимата влизат повече литри заради студа,лятото обратно.Отделно всяка колонка зарежда на разлино налягане и това също е важно.Така че не лъжат спокойно,просто не си свикнал на особенностите на газта :)


lincus
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 20:05
Автомобил: VW Golf 3 1992
Двигател: ABS

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот lincus » Нед 06 окт 2013 19:39


Не карам за пръв път на газ, от 1994 до 2001г. карах много на газ, след което предимно дизели и малко на бензин. Сега така се наложи пак да мина на газ. ВИНАГИ зареждам и дизел/бензин, и газ догоре и така засичам разход, то иначе не е точно. И как да не лъжат, като на бутилка 47л трябва да се зареждат 80% (около 37,5л), те редовно на не съвсем празна ми пълнят по 40-42л... :rolleyes И аз зареждам където сваря.


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот renault_19 » Нед 06 окт 2013 20:07


Казах че газ се засича празно до някъде,ако щеш и пълно и пак до празно. От някъде до пълно един път ще ти спре поплавъка на сондата 37,5 , друг път на 37 друг на 38..39 и тн.Зимата влиза повече газ преди да спрея поплавъка,лятото в жегите сякаш по-малко.Поплавъка освен че е неточен, има външни фактори като налягането на колонката и околната температура.
Бензин и дизел се засича до горе.
На празна бутилка зареди един път 20 лв и карай докато свърши и ще видиш.
Гледай километража колко си минал,така най-точно ще знаеш.
Не видях дали си от софия да питам къде мислиш че са те излъгали точно.
Последните две години много не съм зареждал на еко защото съм им сърдин,но преди това съм зареждал на абсолютно всичките им обекти в София.На всички обекти в София на Шел и на Лукойл съм зареждал както и сигурно на почти всички малки знайни и незнайни газостанции, не съм видял някъде газостанция в София на която да не съм зареждал.На омв-та доста съм зареждал хайде не на всички, но поне на половината.А и на всички ромпетроли съм зареждал те са 5 в София не са много.
:beer


lincus
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 13 сеп 2012 20:05
Автомобил: VW Golf 3 1992
Двигател: ABS

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот lincus » Нед 06 окт 2013 20:47


Не съм от София (ако има значение), освен това зареждам в цяла БГ, просто защото работата ми е да пътувам - Стара Загора, Плевен, Габрово, Русе, Пловдив, Пазарджик, Ямбол, Дряново (на ЛукОйла там най-много ме удариха според мен!) - досега в тези градове съм зареждал.
Не си позволявам да ми свършва газта, защото после незнайно колко трябва да карам на бензин докато видя газстанция (пътувам и по селски пътища, където не се срещат много), а това бърка в джоба, особено като се кара много.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби

Мнениеот stefan4o » Нед 06 окт 2013 21:16


При тоя тип на засичане изобщо не бива да те учудва, че единият път си засякъл 6.5, а другия 8 при еднакви условия :mhihi Просто не я засичаш правилно.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта