Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Браво на автора И аз мисля да направя същото,на Голф3 1.6GT 101к.с,така,че следя с интерес.Горе долу видяхме марките,нека някой да похвали сервиз или майстор,който ги настройва добре и е доволен
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
renault_19 написа:Двигателя ти нито е с турбо нито има Variable valve timing така че каквото и да избереш като компютър би трябвало да е ок.
Какво значение има за Ги кога и колко градуса променя фазата на газоразпределението,освен ако не говорим за фуллгруп.
Sent from my PAP4040_DUO using Tapatalk 4
- lqkata20
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PLEVEN
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Колеги,нещо да кажете за Мим Газ ?
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
lqkata20 написа:Колеги,нещо да кажете за Мим Газ ?
С такъв ГИ съм от скоро и съм минал близо 6-7хил. километра. Според майстора, с който сме приятели, не са лоши и цената е приемлива.
- Phenomenon
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.4 AEX 1997
- Местоположение: 索非亞
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
И аз се включвам в дискусията и с интерес ще следя темата ...
Скоро мисля да слагам Фобос 2 или 4, четох и добри и лоши коментари, но добрите са повече...
Скоро мисля да слагам Фобос 2 или 4, четох и добри и лоши коментари, но добрите са повече...
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Мимгаз не е лошо нещо въпреки че е от най-евтините. При него поне от личен опит важи следното- ако от началото работи добре ще работи,ако не сменяш. Аз лично от клапаните на мимгаз съм много по-доволен от двойно по-скъпите "италянски" марки.За изпарител скоро имахме проблем с един съсед с чисто нов изпарител на мимгаз даваше висок градски разход, но пък има много други които нямат проблеми. Като цяло цените са на половина спрямо италянските части и ако тръгне да работи добре ще работи колкото тях. Важно е да имаш оговорка с магазина че можеш да замениш часта ако не е ок, тогава няма проблеми.
Аз като цяло пак бих заложил на мимгаз ако трябва да купувам нещо
Аз като цяло пак бих заложил на мимгаз ако трябва да купувам нещо
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Едно мнение за полски ГИ D.T GastechVerona.
-Като плюс мога да посоча ниската цена - под 900лв ми излезе преди 2 години.Тогава по-евтини ГИ в Бургас нямаше.
-Минуса е,че още на първата година газовия компютър дефектира,добре ,че има 2 годишна гаранция та го замениха с отремонтиран (2 години по-стар,но няма значение) .За сега работи без проблем ,надявам се и за в бъдеще да остане така.Навъртяни километри - 17 000.По мои сметки се е изплатил още на 10 хил.км.
-Като плюс мога да посоча ниската цена - под 900лв ми излезе преди 2 години.Тогава по-евтини ГИ в Бургас нямаше.
-Минуса е,че още на първата година газовия компютър дефектира,добре ,че има 2 годишна гаранция та го замениха с отремонтиран (2 години по-стар,но няма значение) .За сега работи без проблем ,надявам се и за в бъдеще да остане така.Навъртяни километри - 17 000.По мои сметки се е изплатил още на 10 хил.км.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
За инжекцион аз не бих рискувал излишно,Ловато,или Ландиренцо
За обикновена Волтран или други копия на Ловато
За обикновена Волтран или други копия на Ловато
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Аз съм с Тамона най-евтината с изпарител томасето и рейка валтек type 30 , за 650лв го слагах и за сега всичко е доволно (на кола с променливо газо-разпределение) извън града дава 7.3 в града 10(може и по-малко зависи колко си лют с педала) !
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Да ви кажа аз как постъпих - тъй като така и никой не можа да ми аргументира какво да сложа и какво не, направих друго. Събрах мнения от приятели за газаджия, при когото са си монтирали уредбите и са доволни, закарах му колата, казах му какви са ми изискванията - хубав монтаж на добра уредба, която да не ми прави проблеми и мизерии, тъй като карам над 1000км на седмица. Бутилката да е на мястото на резервната гума, пълначката долу на бронята и май това беше. Цената е без значение, да прави каквото си реши, само да карам безпроблемно и да не гори много. Обяви ми базова цена от 780лв. мисля беше, като над нея можеха да се добавят "есктри" - по-хубав компютър (по-надежден бил), по-надеждни, бързи и издръжливи дюзи (с безпроблемна работа поне 100.000км), OBD букса за четене и контрол на ГИ, бутилка на резервната гума (доплаща се 60лв.) и още някакви, та цената в "всички екстри" стана 1080лв. Всички компоненти са от различни марки, за които той гарантира, че са читави и не е имал рекламации (не ги запомних марките, не ме и интересуват, чесно казано). Съгласих се, монтираха ми я за половин ден (като преди това си смених въздушния филтър и свещите с нови NGK, чудех се и за BRISK, но са противоречиви мненията, уж били специално за газ. В магазина не ги бяха чували и това съвсем ме отказа!).
Досега съм минал около 2,500км, като не съм имал проблеми с ГИ (да чукна на дърво, дано така си остане!). Като разход ми дава много различни стойности, но аз я карам и в много различни условия. По магистралата с 5 човека и багаж при постоянна скорост 140км/ч ми дава 10-10,5л/100км газ (струва ми се множко, но това е!) - засечено 3 пъти при тия условия, общо над 1000км изминати. На междуградски път с двама човека и скорост 90-100км/ч един път ми даде 6,5-6,7л разход на 100км (за около 400км), следващия път ми даде при почти същите условия 7,5-7,8л на 100км (пак около 400км). Градско съм карал много малко, няма и 200км и разходът май беше 8,5-9,5л/100км, но не е важен, защото 95% карам на дълги разстояния.
Изводите за мен са ТРИ - първо, че 100 коня мотор е слаб за високи скорости с пълна кола (хора+багаж) и гори много, НО пък е икономичен до скорости от 100-110км/ч и по-малко натоварена кола. Второ - че май не е толкова важна марката на ГИ, колкото майторът, монтаж и настройка. Което ми напомня, че трябва да отида да я погледнат - казаха да мина 1000км и да се явя за четене на логовете, но нямам време... И трето - ВСЯКА газстанция ЛЪЖЕ с количеството заредена газ, някои повече, други по-малко. Аз лично съм най-доволен от ГАЗПРОМ.
УСПЕХ на всички!
Досега съм минал около 2,500км, като не съм имал проблеми с ГИ (да чукна на дърво, дано така си остане!). Като разход ми дава много различни стойности, но аз я карам и в много различни условия. По магистралата с 5 човека и багаж при постоянна скорост 140км/ч ми дава 10-10,5л/100км газ (струва ми се множко, но това е!) - засечено 3 пъти при тия условия, общо над 1000км изминати. На междуградски път с двама човека и скорост 90-100км/ч един път ми даде 6,5-6,7л разход на 100км (за около 400км), следващия път ми даде при почти същите условия 7,5-7,8л на 100км (пак около 400км). Градско съм карал много малко, няма и 200км и разходът май беше 8,5-9,5л/100км, но не е важен, защото 95% карам на дълги разстояния.
Изводите за мен са ТРИ - първо, че 100 коня мотор е слаб за високи скорости с пълна кола (хора+багаж) и гори много, НО пък е икономичен до скорости от 100-110км/ч и по-малко натоварена кола. Второ - че май не е толкова важна марката на ГИ, колкото майторът, монтаж и настройка. Което ми напомня, че трябва да отида да я погледнат - казаха да мина 1000км и да се явя за четене на логовете, но нямам време... И трето - ВСЯКА газстанция ЛЪЖЕ с количеството заредена газ, някои повече, други по-малко. Аз лично съм най-доволен от ГАЗПРОМ.
УСПЕХ на всички!
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Хубаво че си доволен и са ти монтирали каквото искаш
За газта се засича на празна бутилка каквото заредиш и пак до празна. Май за първи път караш на газ.
Като цяло не лъжат с количеството,мен от три години не са ме лъгали никъде,а зареждам точно където ми падне. Ако някой път ти харчи малко колата,значи на предното зареждане е влязло повече газ,сега по-малко.Ако харчи много е влязло повече газ. Бутилката има един поплавък който си спира +-1,2,3 литра нагоре надолу без проблем.Отделно зимата влизат повече литри заради студа,лятото обратно.Отделно всяка колонка зарежда на разлино налягане и това също е важно.Така че не лъжат спокойно,просто не си свикнал на особенностите на газта :)
За газта се засича на празна бутилка каквото заредиш и пак до празна. Май за първи път караш на газ.
Като цяло не лъжат с количеството,мен от три години не са ме лъгали никъде,а зареждам точно където ми падне. Ако някой път ти харчи малко колата,значи на предното зареждане е влязло повече газ,сега по-малко.Ако харчи много е влязло повече газ. Бутилката има един поплавък който си спира +-1,2,3 литра нагоре надолу без проблем.Отделно зимата влизат повече литри заради студа,лятото обратно.Отделно всяка колонка зарежда на разлино налягане и това също е важно.Така че не лъжат спокойно,просто не си свикнал на особенностите на газта :)
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Не карам за пръв път на газ, от 1994 до 2001г. карах много на газ, след което предимно дизели и малко на бензин. Сега така се наложи пак да мина на газ. ВИНАГИ зареждам и дизел/бензин, и газ догоре и така засичам разход, то иначе не е точно. И как да не лъжат, като на бутилка 47л трябва да се зареждат 80% (около 37,5л), те редовно на не съвсем празна ми пълнят по 40-42л... И аз зареждам където сваря.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Казах че газ се засича празно до някъде,ако щеш и пълно и пак до празно. От някъде до пълно един път ще ти спре поплавъка на сондата 37,5 , друг път на 37 друг на 38..39 и тн.Зимата влиза повече газ преди да спрея поплавъка,лятото в жегите сякаш по-малко.Поплавъка освен че е неточен, има външни фактори като налягането на колонката и околната температура.
Бензин и дизел се засича до горе.
На празна бутилка зареди един път 20 лв и карай докато свърши и ще видиш.
Гледай километража колко си минал,така най-точно ще знаеш.
Не видях дали си от софия да питам къде мислиш че са те излъгали точно.
Последните две години много не съм зареждал на еко защото съм им сърдин,но преди това съм зареждал на абсолютно всичките им обекти в София.На всички обекти в София на Шел и на Лукойл съм зареждал както и сигурно на почти всички малки знайни и незнайни газостанции, не съм видял някъде газостанция в София на която да не съм зареждал.На омв-та доста съм зареждал хайде не на всички, но поне на половината.А и на всички ромпетроли съм зареждал те са 5 в София не са много.
Бензин и дизел се засича до горе.
На празна бутилка зареди един път 20 лв и карай докато свърши и ще видиш.
Гледай километража колко си минал,така най-точно ще знаеш.
Не видях дали си от софия да питам къде мислиш че са те излъгали точно.
Последните две години много не съм зареждал на еко защото съм им сърдин,но преди това съм зареждал на абсолютно всичките им обекти в София.На всички обекти в София на Шел и на Лукойл съм зареждал както и сигурно на почти всички малки знайни и незнайни газостанции, не съм видял някъде газостанция в София на която да не съм зареждал.На омв-та доста съм зареждал хайде не на всички, но поне на половината.А и на всички ромпетроли съм зареждал те са 5 в София не са много.
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
Не съм от София (ако има значение), освен това зареждам в цяла БГ, просто защото работата ми е да пътувам - Стара Загора, Плевен, Габрово, Русе, Пловдив, Пазарджик, Ямбол, Дряново (на ЛукОйла там най-много ме удариха според мен!) - досега в тези градове съм зареждал.
Не си позволявам да ми свършва газта, защото после незнайно колко трябва да карам на бензин докато видя газстанция (пътувам и по селски пътища, където не се срещат много), а това бърка в джоба, особено като се кара много.
Не си позволявам да ми свършва газта, защото после незнайно колко трябва да карам на бензин докато видя газстанция (пътувам и по селски пътища, където не се срещат много), а това бърка в джоба, особено като се кара много.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси на различните марки газови уредби
При тоя тип на засичане изобщо не бива да те учудва, че единият път си засякъл 6.5, а другия 8 при еднакви условия Просто не я засичаш правилно.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта