Здравейте,
решил съм да слагам обикновенна газова на полото. Двигателя е пълен инжекцион 1300 куб.см, с код NZ. Същия го има на Голф 2. Двигателя е с метален колектор - така че за него мисля че няма голям риск от гърмежи. Но се притеснявам какви може да са последствията за дросела и дебитомера. Иначе казано, питането е дали обикновенна газова би работила добре на този мотор. Разхода в какви граници трябва да е, понеже сега на бензин дава около 5 л./100 км.
ПС: на газовата ще се сложат необходимите емулатори.
Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
То на колектора няма какво да му стане. Но дебитомерът не е ли с клапа, като останалите старци на неговите години с инжекциони? При гръм има шанс да се повреди. Някои слагат т.нар. кихалки - това е клапа, която служи като изпускателен клапан, когато стане гръм в колектора.
За разхода - аз лично с точност няма как да ти кажа колко ще ти гори, то не вярвам и някой да може да го пресметне. Причината е, че разхдът на газ зависи от много фактори. За мен истината е да се намери оптималното за газта предварение - дали с делко или с ТАП в максимално много режими на работа след което колата да се настрои така, че да върви нормално без видимо да се тормози при ускорение. Иначе не зная дали ГИ си струва да се сложи на автомобил, чиято цена е колкото среден клас инжекционна газова. Това вече трябва да прецениш ти самият. За предимствата и недостатъците на ГИ пред АГУ има писано доста из газовия раздел.
За разхода - аз лично с точност няма как да ти кажа колко ще ти гори, то не вярвам и някой да може да го пресметне. Причината е, че разхдът на газ зависи от много фактори. За мен истината е да се намери оптималното за газта предварение - дали с делко или с ТАП в максимално много режими на работа след което колата да се настрои така, че да върви нормално без видимо да се тормози при ускорение. Иначе не зная дали ГИ си струва да се сложи на автомобил, чиято цена е колкото среден клас инжекционна газова. Това вече трябва да прецениш ти самият. За предимствата и недостатъците на ГИ пред АГУ има писано доста из газовия раздел.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Ами дебитомера има едно Г-образно нещо което се отваря в различна степен. Доколото знам именно това е тази клапа. За кихалките също знам, че се слагат но не съм наясно доколко са ефективни.
Именно понеже колата не струва повече от 1000 лв. според мен не си заслужава да слагам инжекцион. в сервиза, в който съм питал за обикновенната газова майстора каза че за ловато щяло да ми излезе 550 лв. с всичко което ме устройва. Чух и за някакви полски ГИ за по 700 лв., но доколко са качествени нямам идея. Някой ако има опит може да сподели.
Именно понеже колата не струва повече от 1000 лв. според мен не си заслужава да слагам инжекцион. в сервиза, в който съм питал за обикновенната газова майстора каза че за ловато щяло да ми излезе 550 лв. с всичко което ме устройва. Чух и за някакви полски ГИ за по 700 лв., но доколко са качествени нямам идея. Някой ако има опит може да сподели.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Аз до сега 1.3 с Г.И. не съм виждал.Всички са с обикновени уредби и хората си ги карат без проблем.
А и тоя инжекцион от 700 лв как ще го подкара тоя фулгруп не знам.То ще е един филм....страшен.
С обикновена си става идеално,лошото е,че плочката се слага преди дебитомера,а той е с металната клапа.Може да се сложи една клапа с гумен пръстен след него за всеки случай.
За това трябва да си с изрядна запалителна система и няма да има проблеми.
А и тоя инжекцион от 700 лв как ще го подкара тоя фулгруп не знам.То ще е един филм....страшен.
С обикновена си става идеално,лошото е,че плочката се слага преди дебитомера,а той е с металната клапа.Може да се сложи една клапа с гумен пръстен след него за всеки случай.
За това трябва да си с изрядна запалителна система и няма да има проблеми.
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
С какво са толкова "страшни" фулгруп системите?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Около мен има три дигифанта с ГИ, които нямат настройване на газ, макар на бензин да работят прилично. Обмислям смяна на мотора на голфа на жена ми, защото цената е съизмерима със смяната на ГИ, а 2Е и подобните му определено не са най-прекрасното отроче на ФВ.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
т.е. да разбирам, че за моя NZ по удачно е да сложа ибикновенна газова?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Аз не бих сложил обикновена газова.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Здравей колега, на кола за 1000 лв. е меко казано идиотщина да сложиш ГИ за 700 лв., че даже и за 550 лв. Съвета ми е слагай си обикновена газова с емулатор и си карай, а разхода би трябвало да ти е горе долу същия, като на бензин +/- 1л. Но да знаеш, че работата на бензин най-вероятн ще се влоши, но да не ти пука.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Един дядка така се радваше на неговата 2-ка с 1.3 на която преди бая време слагахме обикновена уредба.
Вика ми:Ей младеж на 6/100 газ ми пада.Ама той до село и обратно с 80-90
Вика ми:Ей младеж на 6/100 газ ми пада.Ама той до село и обратно с 80-90
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
lacezarasia написа:Здравей колега, на кола за 1000 лв. е меко казано идиотщина да сложиш ГИ за 700 лв., че даже и за 550 лв. Съвета ми е слагай си обикновена газова с емулатор и си карай, а разхода би трябвало да ти е горе долу същия, като на бензин +/- 1л. Но да знаеш, че работата на бензин най-вероятн ще се влоши, но да не ти пука.
Ами и аз съм на мнение, че за тази кола не е много оправдано да се слага скъпа ГУ. Макар че би се избила за около година. Но иначе двигателя на колата в момента е в много добро състояние - въпреки че е почти на 260 000 км. масло не бара, а 140 км/ч. си ги вдига за норматив и си ги поддържа без изобщо да се зори, дори и с 4 човека. Затова ме е страх да не го съсипя с обикновената газова и затова сондирам мнения.
Bai Sando написа:Един дядка така се радваше на неговата 2-ка с 1.3 на която преди бая време слагахме обикновена уредба.
Вика ми:Ей младеж на 6/100 газ ми пада.Ама той до село и обратно с 80-90
Ми то принципно баща ми я кара тази кола, а той не е голям състезател - 90-100, най много 110. Но и малко повече да е пак ще си е супер
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
на моето поло разликата в парите между газ и бензин е 6 лева,но е 45 коня
при теб разликата може да е 7 лева,прецени колко струва уредбата,колко километра се минава на година и колко време ще е нужно да се изплати инвестицията
примерно ако уредбата/г.и./ струва 700 лева, а разликата газ бензин е седем лева то тя ще се изплати след 10000 км
лично аз на кола която струва 700 лева няма да и сложа уредба за 700 лева,аз по тази причина реших проблема с газта като взех друго поло с газово на цена 500 кинта цялото
при теб разликата може да е 7 лева,прецени колко струва уредбата,колко километра се минава на година и колко време ще е нужно да се изплати инвестицията
примерно ако уредбата/г.и./ струва 700 лева, а разликата газ бензин е седем лева то тя ще се изплати след 10000 км
лично аз на кола която струва 700 лева няма да и сложа уредба за 700 лева,аз по тази причина реших проблема с газта като взех друго поло с газово на цена 500 кинта цялото
Последна промяна от moimoimoi на Вто 05 ное 2013 22:13, променено общо 1 път.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Ми не се кара кой знае колко много, но по-малко от 10 000 км. на година не прави. Така че за година общо взето ще се избие.
Комшията има един форд ескорт 1.6 пълна инжекция и му е сложил обикновенна газова и го кара така от много години и като цяло е доволен - казва че му горял около 8 газ. Аз съм го карал един два пъти и като цяло вървенето е прилично, не е хептен спънат.
Комшията има един форд ескорт 1.6 пълна инжекция и му е сложил обикновенна газова и го кара така от много години и като цяло е доволен - казва че му горял около 8 газ. Аз съм го карал един два пъти и като цяло вървенето е прилично, не е хептен спънат.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Гледай в "продава" излизат обяви за газови уредби 2 ра младост. Вчера мернах 1 за 100 лв, но е отнесене. Няма смисъл да наливаш и 500 лв за ГУ в този автомобил.И със скоростта внимателно -140 км/ч са много за това чудо на техниката със слаби спирачки,тесни гуменки.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?
Нещо не ми се ще да е втора употреба газовата - така или иначе изпарителя ще трябва да се обслужи, което ще е поне едно 40-50 лв. отделно разните емулатури и други и общо взето пак ще излезе г/д същото. Не са ми проблем тези 500 лв. Просто искам колата да стане добре, понеже както казах е в доста добро състояние и не ми се ще да я окипазя с газовата. Но пък на бензин наистина не се издържа
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта