Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот siso_k » Нед 03 ное 2013 20:56


Здравейте,

решил съм да слагам обикновенна газова на полото. Двигателя е пълен инжекцион 1300 куб.см, с код NZ. Същия го има на Голф 2. Двигателя е с метален колектор - така че за него мисля че няма голям риск от гърмежи. Но се притеснявам какви може да са последствията за дросела и дебитомера. Иначе казано, питането е дали обикновенна газова би работила добре на този мотор. Разхода в какви граници трябва да е, понеже сега на бензин дава около 5 л./100 км.

ПС: на газовата ще се сложат необходимите емулатори.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот stefan4o » Нед 03 ное 2013 21:03


То на колектора няма какво да му стане. Но дебитомерът не е ли с клапа, като останалите старци на неговите години с инжекциони? При гръм има шанс да се повреди. Някои слагат т.нар. кихалки - това е клапа, която служи като изпускателен клапан, когато стане гръм в колектора.
За разхода - аз лично с точност няма как да ти кажа колко ще ти гори, то не вярвам и някой да може да го пресметне. Причината е, че разхдът на газ зависи от много фактори. За мен истината е да се намери оптималното за газта предварение - дали с делко или с ТАП в максимално много режими на работа след което колата да се настрои така, че да върви нормално без видимо да се тормози при ускорение. Иначе не зная дали ГИ си струва да се сложи на автомобил, чиято цена е колкото среден клас инжекционна газова. Това вече трябва да прецениш ти самият. За предимствата и недостатъците на ГИ пред АГУ има писано доста из газовия раздел.


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот siso_k » Нед 03 ное 2013 21:39


Ами дебитомера има едно Г-образно нещо което се отваря в различна степен. Доколото знам именно това е тази клапа. За кихалките също знам, че се слагат но не съм наясно доколко са ефективни.

Именно понеже колата не струва повече от 1000 лв. според мен не си заслужава да слагам инжекцион. в сервиза, в който съм питал за обикновенната газова майстора каза че за ловато щяло да ми излезе 550 лв. с всичко което ме устройва. Чух и за някакви полски ГИ за по 700 лв., но доколко са качествени нямам идея. Някой ако има опит може да сподели.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот Bai Sando » Нед 03 ное 2013 22:16


Аз до сега 1.3 с Г.И. не съм виждал.Всички са с обикновени уредби и хората си ги карат без проблем.
А и тоя инжекцион от 700 лв как ще го подкара тоя фулгруп не знам.То ще е един филм....страшен.
С обикновена си става идеално,лошото е,че плочката се слага преди дебитомера,а той е с металната клапа.Може да се сложи една клапа с гумен пръстен след него за всеки случай.
За това трябва да си с изрядна запалителна система и няма да има проблеми.


Потребителски аватар
Joro_
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот Joro_ » Пон 04 ное 2013 9:21


С какво са толкова "страшни" фулгруп системите?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот myrshavija » Пон 04 ное 2013 9:31


Около мен има три дигифанта с ГИ, които нямат настройване на газ, макар на бензин да работят прилично. Обмислям смяна на мотора на голфа на жена ми, защото цената е съизмерима със смяната на ГИ, а 2Е и подобните му определено не са най-прекрасното отроче на ФВ.


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот siso_k » Пон 04 ное 2013 12:51


т.е. да разбирам, че за моя NZ по удачно е да сложа ибикновенна газова?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот myrshavija » Пон 04 ное 2013 12:55


Аз не бих сложил обикновена газова.


lacezarasia
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Божурище

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот lacezarasia » Пон 04 ное 2013 20:25


Здравей колега, на кола за 1000 лв. е меко казано идиотщина да сложиш ГИ за 700 лв., че даже и за 550 лв. Съвета ми е слагай си обикновена газова с емулатор и си карай, а разхода би трябвало да ти е горе долу същия, като на бензин +/- 1л. Но да знаеш, че работата на бензин най-вероятн ще се влоши, но да не ти пука.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот Bai Sando » Пон 04 ное 2013 20:37


Един дядка така се радваше на неговата 2-ка с 1.3 на която преди бая време слагахме обикновена уредба.
Вика ми:Ей младеж на 6/100 газ ми пада.Ама той до село и обратно с 80-90 :smile


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот siso_k » Пон 04 ное 2013 20:44


lacezarasia написа:Здравей колега, на кола за 1000 лв. е меко казано идиотщина да сложиш ГИ за 700 лв., че даже и за 550 лв. Съвета ми е слагай си обикновена газова с емулатор и си карай, а разхода би трябвало да ти е горе долу същия, като на бензин +/- 1л. Но да знаеш, че работата на бензин най-вероятн ще се влоши, но да не ти пука.


Ами и аз съм на мнение, че за тази кола не е много оправдано да се слага скъпа ГУ. Макар че би се избила за около година. Но иначе двигателя на колата в момента е в много добро състояние - въпреки че е почти на 260 000 км. масло не бара, а 140 км/ч. си ги вдига за норматив и си ги поддържа без изобщо да се зори, дори и с 4 човека. Затова ме е страх да не го съсипя с обикновената газова и затова сондирам мнения.

Bai Sando написа:Един дядка така се радваше на неговата 2-ка с 1.3 на която преди бая време слагахме обикновена уредба.
Вика ми:Ей младеж на 6/100 газ ми пада.Ама той до село и обратно с 80-90 :smile


Ми то принципно баща ми я кара тази кола, а той не е голям състезател - 90-100, най много 110. Но и малко повече да е пак ще си е супер :smile


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот moimoimoi » Пон 04 ное 2013 21:38


на моето поло разликата в парите между газ и бензин е 6 лева,но е 45 коня
при теб разликата може да е 7 лева,прецени колко струва уредбата,колко километра се минава на година и колко време ще е нужно да се изплати инвестицията

примерно ако уредбата/г.и./ струва 700 лева, а разликата газ бензин е седем лева то тя ще се изплати след 10000 км
лично аз на кола която струва 700 лева няма да и сложа уредба за 700 лева,аз по тази причина реших проблема с газта като взех друго поло с газово на цена 500 кинта цялото

Последна промяна от moimoimoi на Вто 05 ное 2013 22:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот siso_k » Пон 04 ное 2013 23:03


Ми не се кара кой знае колко много, но по-малко от 10 000 км. на година не прави. Така че за година общо взето ще се избие.

Комшията има един форд ескорт 1.6 пълна инжекция и му е сложил обикновенна газова и го кара така от много години и като цяло е доволен - казва че му горял около 8 газ. Аз съм го карал един два пъти и като цяло вървенето е прилично, не е хептен спънат.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот kris11 » Вто 05 ное 2013 13:03


Гледай в "продава" излизат обяви за газови уредби 2 ра младост. Вчера мернах 1 за 100 лв, но е отнесене. Няма смисъл да наливаш и 500 лв за ГУ в този автомобил.И със скоростта внимателно -140 км/ч са много за това чудо на техниката със слаби спирачки,тесни гуменки.


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Поло 2F NZ-мотор - рискове?

Мнениеот siso_k » Вто 05 ное 2013 22:12


Нещо не ми се ще да е втора употреба газовата - така или иначе изпарителя ще трябва да се обслужи, което ще е поне едно 40-50 лв. отделно разните емулатури и други и общо взето пак ще излезе г/д същото. Не са ми проблем тези 500 лв. Просто искам колата да стане добре, понеже както казах е в доста добро състояние и не ми се ще да я окипазя с газовата. Но пък на бензин наистина не се издържа :banghead



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта