Iezekil не агитира въобще,всеки слага квото иска,просто поправих колегата...Като се тресне газта от скъсаната тръба я спира клапана за свръх дебит.И аз ще сложа евро като ме задълат,просто няма да го вържа
.Когато тая простотия нашумя ,имаше доста теми в които коментираха колеги,даже и газаджии.Бобинките на въпросните клапани много греели,скапвали се бързо и т.н.
По въпроса с онагледяването/понеже теорията Ви куца/-нищо не видях.На такова подпалване като третата кола,лично аз не виждам евроклапана как ще спаси колата.Както казах,това е просто електромагнитен клапан.Колата се взриви поради липса на клапан за свръх налягане.Ако го имаше пак щеше да изгори,но без взрив.
Моята уредба е на 8,5 години и си има всички клапани без въпросния "евро".
Последен въпрос.Представи си,че е сработил клапана за свръх налягане докато колата е на слънце пред работата ти и е пълно купето с газ...Или пък сработва по време на движение,докато возиш семейството си вътре...абе аз за това го нямам,за това и не искам евроклапан и евросонда.
И за информация на г-н Петров,аз съм виждал през дългия си живот много изгорели напълно дизели-бусове,автобуси,камиони,коли.Виждал съм и изгорели бензинови коли,даже съм гасил една пред блока.Но не съм виждал нито една изгоряла от газ.Не казвам,че няма.Казвам,че трябва да се погледне някаква статистика преди да се заклеймява.
Не говоря за допотопните бутилки и системи на 30-40 години.