Polo 9N 1,4 16V мотор BBY, газов инжекцион или "обикновено"
- Dobrin007
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Polo 9N 1,4 16V мотор BBY, газов инжекцион или "обикновено"
Здравейте! Посъветвайте ме, моля, какво газово по-точно да избера - газов инжекцион или т.нар. обикновено газово. Не знам моя мотор какво ще предпочете да му купя, но моите изисквания са следните, (като оставим настрана икономичността, де) - колата почти няма да се кара в БГ, съответно, понеже не съм разбирач, искам най-много да се прави профилактика веднъж-два пъти в годината, когато съм в България, чести проблеми, ремонти и настройки не са добре приети... На година ще се изминават от порядъка на 15000 км, ако правя две идвания до БГ, може и повече, може и по-малко, но на око това са сметките. Ще дам кинти каквито трябва за добро качество и каквито са разумни за 10 годишна кола, все пак... Вече разбрах, че няма как да имам уред, отчитащ оставащата газ в бутилката. Тук по аутобана карам със скорост между 120 и 160 и на бензин добре се държи - до 7/100, освен това мотора е в списъка с възможност за Е10 бензин, който ще го пробвам утре на път... Та, ако нещо съм забравил, вие колеги, ми напомнете, за което - благодарско!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 9N 1,4 16V мотор BBY, газов инжекцион или "обикнове
Газов инжекцион щом ще правиш около 15 хил.км като в чужбина разликата газ бенз е доста по-голяма скоро бях в Германия и видях как е там а за обикнновено газово забрави понеже си с пласмасови колектори и като гръмне става интерестно а тия кихалки -нямам им вяра.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 9N 1,4 16V мотор BBY, газов инжекцион или "обикнове
@"Вече разбрах, че няма как да имам уред, отчитащ оставащата газ в бутилката. "
На бутона за ръчнопревключване има скала с 5-6 светодиода."Резервата" се индицира с червен светодиод. Също и по изминат преход по дневния километраж от зареждане до свършване/2-3 пъти/ пак може да се ориентираш вече ориентировъчно за колко км има още газ.
Отиди там -където ти препоръчах. От монтажа съм минал вече над 25 к км -само смяна на филтър преди рейката и почистване на газ вентила на 20к км.
На бутона за ръчнопревключване има скала с 5-6 светодиода."Резервата" се индицира с червен светодиод. Също и по изминат преход по дневния километраж от зареждане до свършване/2-3 пъти/ пак може да се ориентираш вече ориентировъчно за колко км има още газ.
Отиди там -където ти препоръчах. От монтажа съм минал вече над 25 к км -само смяна на филтър преди рейката и почистване на газ вентила на 20к км.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Божурище
Re: Polo 9N 1,4 16V мотор BBY, газов инжекцион или "обикнове
Щом си с пластмасови колектори и ще караш в чужбина слагай ГИ, че да не висиш по пътищата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта