VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Съб 26 апр 2014 8:47


VW Bora 2,3L V) 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Здравейте!

Искам да сложа на въпросната бора газов инжекцион, според вас заслужава ли си? Ще има ли проблем с работата, паленето и т.н.?

Разхода какъв ще е? Търсих подобна тема тук, не намерих за този модел.

Моля, ако някой има този модел с газово, да сподели впечатленията си.

Благодаря Ви!




Потребителски аватар
GTspecial
Мнения: 563
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот GTspecial » Съб 26 апр 2014 15:34


Има един единствен минус при газифицирането! И той е, че когато и да сложиш газ все си закъснял!!!
Проблем с палени и работа на ДВГ-то ще имаш само, ако газаджията е некадърен!
Разхода ще варира м/у 1 - 1,5 л. над този на бензина.

За другото - колегите с газ на същия мотор ..


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Нед 27 апр 2014 10:47


Явно няма хора с този модел на газ да видим реални мнения :confused


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот BG_POLICE » Пон 28 апр 2014 10:53


Има, има колега :) И темичка има и хора има :) С тоя мотор съм на газ вече около 4 години! Направи ли се добре си е перфектно! Ето ти моята тема от тогава! http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=215186 Около 40 000 км. минах вече на газ и не ща и да чувам за бензин! Има някой неща обаче, които трябва да се съобразят с монтажа, реално не е важна толкова уредбата като марка, колкото кой ще ти я направи и настрои :) Това е! :beer


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Пон 28 апр 2014 12:06


Оооо, колега, благодаря ти за отговоря, имам да те черпя... Прочетох първите страници, явно си от София и идваш тук на море? Заповядай и тази година на море... в Бургас е готино, хем имам да те черпя :)

Обаче много висок разход има таралясника (не се обиждай, аз така им викам на тея кочини.. дърти, дърти...) :redface

Тя прави разход като разхода на газ на жигулитоооо... леле ужас.

Къде ти правиха монтажа? На мен може да излезе 1200лв или има възможност да си платя само частите, които са необходими, но въпроса е майстора как ще си свърши работата, а човек докато не види няма как да знае резултата.... :)



ПП: Знаеш ли какво са ми казвали за този модел? Че нямало място отпред за изпарителя и за другите части, защото била прекалено тясно, та ако можеш да кажеш къде е монтиран изпарителя и управлението на този инжекцион?

Благодаря още веднъж и ако има други хора да споделят.

Последна промяна от gr_kanev на Вто 29 апр 2014 15:03, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот BG_POLICE » Пон 28 апр 2014 21:56


Ами не зная от къде да започна. 1-во за уредбата обърни внимание на рейката, не е важно да е бърза за този мотор, просто гледай да е надеждна ( под надеждна имам в предвид да не се поврежда лесно). В тази връзка мога да кажа, че рейките на Райл не са от добрите по отношение на издръжливост! На около 20 000 км. замина едната дюза! Вярно ремонтния комплект не е скъп, но си е играчка да се сваля, да се ремонтира и да се калибрира рейката! По отношение на изпарител и компютър, мотора е атмосферен и непретенциозен, но отново обръщам внимание на монтажа. За този мотор това е най-важното! Задължително намери майстор, който ще ти свали целия всмукателен колектор! Да трудоемко е, да не им се занимава, НО е задължително! При свалянето на колектора проверете гумените опръстени, който го уплатняват (при мен беше скъсан единия и смучеше яко въздух, в резултат, не ставаше настройката). Друг важен компонент е как ще вържете изпарителя. В никакъв случай не ползвайте подгрева на дроселвата клапа, маркуча там е с малък диаметър и дебита на антифриз не е добър (резултата е замръзване на изпарителя през зимата). Моя е вързан през охладителя на маслото (тия кошници както ги наричаш имат и такова нещо :) ) Монтира ли се добре уредбата ще е безпроблемна! Не е вярно, че няма място за изпарителя, поразместете пластмасовите кори, погледнете под тях и ще видиш колко място ще се отвори! Според мен, както е при настолните компютри, всеки един кит, предлаган на пазара като готово решение има някакъв недостатък, пример на Фобос е рейката, на Ловато е компютъра (не, че не е добър, но е орязан откъм опции). Ако сега си избирах уредба щеше да изглежда горе долу така - компютър Фобос1, рейка Хана, Баракуда или Ловато, изпарител Ловато, Мрджик или по-голям Томасето Антарктик примерно, евросонда Томасето, Ловато или БРЦ, тръба ПВЦ (някаква там пластмасова се води). Бутилка на мястото на резервната гума, с обем достатъчен да измина поне 400 км. с едно зареждане (сега минавам макс. 300 км. и на път за Бургас в новия участък карах на бензин :) ) Зареждачка - каквато ти харесва, кеф ти до гърловината за бензина, кеф ти на бронята, това си по-скоро естетическо решение. Реално купувайки компоненти отделно, а не в цял кит излиза по-скъпо, но така или иначе веднъж даваш пари, поне вземи читави части! Разхода ми в момента на газ е 10-12 литра извънградско и от 12 до 15 литра в София! Според мен този разход е добър, реално и на бензин не е много по-малък! Така, че не бива да те учудва :) И за пореден път ще се повторя, ако майстора е кадърен, тоя мотор и само турски части да му набие ще си върви и няма да дава ядове, просто най-важното е човека да си разбира от работата! ПОЗДРАВИ :beer


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Вто 29 апр 2014 12:15


Така е, благодаря!

Но да знаеш, че разхода зависи от кой я кара... примерно когато я кара баща ми извън града, разхода пада под 7 литра, разбира се това на бензин. Ако я карам аз разхода ми е най-малко 8/100 :)

Сетих се нещо да питам: Защо си на мнение, че бутилката да е на мястото на резервната гума? Резервна гума имаш ли в колата?

Последна промяна от gr_kanev на Вто 29 апр 2014 15:03, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот BG_POLICE » Вто 29 апр 2014 22:00


Говорех конкретно за мен, защото моя пасат е комби! Да, имам си резервна гума, която местя ако се наложи да товаря разни едрогабаритни неща (хладилници, разглобени кревати и други :mhihi ). Ако не бях с бутилка на мястото на резервната гума сам се сещаш, че щеше да ми пречи! В твоя случай, както ти харесва на теб може да бъде!


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Сря 30 апр 2014 7:40


Само попитах!

Поздрави!


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот BG_POLICE » Сря 30 апр 2014 15:03


Колега, няма какво да го мислиш - слагай възможно най-скоро газ! Аз една година (или около 15 000 км.) карах на бензин и да ти кажа много съжалявам :icon_lol Драсни да кажеш какво си сложил, колко ти е излязло и дали си доволен!


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Сря 30 апр 2014 15:52


Разбира се, сега обмислям варианти.... нека му дойде времето.

Благодаря Ви!


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Чет 15 май 2014 11:22


Здравейте отново!

Малко нова информация за който се интересува!

Предлагат ми да ми сложат газов инжекцион - италиански с марка "GasItaly". За въпросния модел мотор, всичко излиза 1500лв.

Според Вас не е ли много?

Благодаря.

Хубав ден на всички!


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот BG_POLICE » Чет 15 май 2014 20:13


Много е! Поне според мен, но нека и други колеги кажат :th_up


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот INJENERA1 » Пет 16 май 2014 10:19


Казва заради мотора, че е 5 цилиндров? :confused Товето колко излезе тогава?


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VW Bora, 2,3L V5 1999г.- Избор на Газов инжекцион!

Мнениеот zografski » Пет 16 май 2014 10:26


За тая марка май са много. За тия пари ще сложи BRC, Romano или нещо от този клас.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта