Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редуктор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редуктор

Мнениеот kris11 » Пет 30 яну 2015 17:53


Имам таене/лек теч/ от маркуите към темп. датчик и редуктора и редуктор към блока. Маркучите гъвкави, няма напукване, разслояване. Със скобите не може да се убере повече стягането. Проблема се появи когато беше минус 15-16 гр и въпреки престягането стои на дневен ред.
Пр .н.е . бях хванал цаката - малък бандаж на щутцера на изпарителя с бълг. лейкопласт /най-обикновен и истинско Бг Веро - ставаше бетон - с години никакъв теч.
Но този лейкопласт сега изчезна, + това щутцерите на изпарителите бяха метални, а сега на редуктора -пластмасария.
Чувал съм за обмазване леко с грес / ам апак стара БГ грес/
Дайте идея газаджии , които сте монтажници. :screwy :bowdown




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот Bai Sando » Пет 30 яну 2015 18:31


Пробвай първо с грес.Ако продължи да капе,сменяш с алуминиеви и пак грес.До сега не съм имал проблем с гресирани снадки :th_up


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот muns61 » Пет 30 яну 2015 21:18


Термошлаух върху щуцера. Грес- в никакъв случай, маркуча се разговня.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6150
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот ktamen » Пет 30 яну 2015 22:49


Силикон за гарнитури върху щуцера.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот kris11 » Сря 11 фев 2015 10:55


Засега почти реших въпроса.Останаха ми още 2 скоби, но са на трудно достъпно място.
Маркучите са перфектни, смених червячните скоби с друг тип.


desert_fox
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот desert_fox » Чет 12 фев 2015 10:54


ktamen написа:Силикон за гарнитури върху щуцера.

Меко казано не е добър вариант силикон в охладитената система, какво правим ако заседне в някоя водна магистрала в блока/главата? Същото важи и за мазилната уредба.
kris11, с какъв тип скоби успя да спреш сълзенето ? Може би проблемът е бил, че червячните не са стягали на окръжност,а на елипса.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот kris11 » Чет 12 фев 2015 12:33


скобите ги има по автомобилите. Нанизваш на маркуча скобата и стискащ с клещи или керпеден -скобата се разтваря.Махаш клещите и скобата обхваща маркуча плътно.
Вчера я дадох на сина -пробег до София няма овлажняване , налеп по маркучите, няма спад на антифриза. И на обратния пробег няма теч.


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот jordancho » Пон 12 окт 2015 18:20


А от къде ги купи тези скоби ? Че и аз не ги харесвам тези червячните.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот stefan4o » Пон 12 окт 2015 21:56


Мк2 са с такива от завода. Това са най-яките скоби. Имах цял буркан с такива,който не мога да намеря и се пукам от яд.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот kris11 » Вто 13 окт 2015 8:43


jordancho написа:А от къде ги купи тези скоби ? Че и аз не ги харесвам тези червячните.

Oт донори - морга


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот muns61 » Вто 13 окт 2015 12:46


Че какво не им харесвате на винтовите скоби?


Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот jordancho » Вто 13 окт 2015 17:10


Винтовите като се стегнат заемат едно положение и това е. Само че температурат на маркучите които стягат обикновено се променя от -20° до +100°, съответно маркучите и накрайниците под тях посроянно се свиват и разширяват. Когато маркуча е хванат с винтова скоба, тя не се разширява заедно с маркуча, като по този начин след n на брой разширявания и сяивания, маркуча е премачкан и след поредноро свиване, започва да тече. При оеигиналните скоби този ефект го няма, защото скобата се разтваря леко заедно с разширяванеро на маркуча, и се затваря обратно съа свиването на маркуча.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот kris11 » Вто 13 окт 2015 17:54


muns61 написа:Че какво не им харесвате на винтовите скоби?

таят /т.е. лек теч


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот kaiser666 » Сря 28 окт 2015 23:42


Само, че тия оригинални скоби след 20 години ползване и те протичат.(да не говорим колко са смотани за слагане ако са на кофти място) Аз май почвам да се примирявам и ще спра да се занимавам с тия течове, било то от пластмасови нахуйници, било то от скоби. И в никакъв случай повече не сипвам скъп антифриз в дърта кошница! Поне веднъж в годината ще се случи да текне от някъде, като лейка.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт

Мнениеот stefan4o » Чет 29 окт 2015 7:31


Не съм съгласен, че текат като остареят. Преди две седмици услужих на приятел с оригиналните от старата ми Джета 1985г. скоби, защото му течаха винтовите. С моите спря да тече :mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта