Имам таене/лек теч/ от маркуите към темп. датчик и редуктора и редуктор към блока. Маркучите гъвкави, няма напукване, разслояване. Със скобите не може да се убере повече стягането. Проблема се появи когато беше минус 15-16 гр и въпреки престягането стои на дневен ред.
Пр .н.е . бях хванал цаката - малък бандаж на щутцера на изпарителя с бълг. лейкопласт /най-обикновен и истинско Бг Веро - ставаше бетон - с години никакъв теч.
Но този лейкопласт сега изчезна, + това щутцерите на изпарителите бяха метални, а сега на редуктора -пластмасария.
Чувал съм за обмазване леко с грес / ам апак стара БГ грес/
Дайте идея газаджии , които сте монтажници.
Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редуктор
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Пробвай първо с грес.Ако продължи да капе,сменяш с алуминиеви и пак грес.До сега не съм имал проблем с гресирани снадки
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Термошлаух върху щуцера. Грес- в никакъв случай, маркуча се разговня.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Силикон за гарнитури върху щуцера.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Засега почти реших въпроса.Останаха ми още 2 скоби, но са на трудно достъпно място.
Маркучите са перфектни, смених червячните скоби с друг тип.
Маркучите са перфектни, смених червячните скоби с друг тип.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 08 дек 2011 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
ktamen написа:Силикон за гарнитури върху щуцера.
Меко казано не е добър вариант силикон в охладитената система, какво правим ако заседне в някоя водна магистрала в блока/главата? Същото важи и за мазилната уредба.
kris11, с какъв тип скоби успя да спреш сълзенето ? Може би проблемът е бил, че червячните не са стягали на окръжност,а на елипса.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
скобите ги има по автомобилите. Нанизваш на маркуча скобата и стискащ с клещи или керпеден -скобата се разтваря.Махаш клещите и скобата обхваща маркуча плътно.
Вчера я дадох на сина -пробег до София няма овлажняване , налеп по маркучите, няма спад на антифриза. И на обратния пробег няма теч.
Вчера я дадох на сина -пробег до София няма овлажняване , налеп по маркучите, няма спад на антифриза. И на обратния пробег няма теч.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
А от къде ги купи тези скоби ? Че и аз не ги харесвам тези червячните.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Мк2 са с такива от завода. Това са най-яките скоби. Имах цял буркан с такива,който не мога да намеря и се пукам от яд.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
jordancho написа:А от къде ги купи тези скоби ? Че и аз не ги харесвам тези червячните.
Oт донори - морга
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Че какво не им харесвате на винтовите скоби?
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Винтовите като се стегнат заемат едно положение и това е. Само че температурат на маркучите които стягат обикновено се променя от -20° до +100°, съответно маркучите и накрайниците под тях посроянно се свиват и разширяват. Когато маркуча е хванат с винтова скоба, тя не се разширява заедно с маркуча, като по този начин след n на брой разширявания и сяивания, маркуча е премачкан и след поредноро свиване, започва да тече. При оеигиналните скоби този ефект го няма, защото скобата се разтваря леко заедно с разширяванеро на маркуча, и се затваря обратно съа свиването на маркуча.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
muns61 написа:Че какво не им харесвате на винтовите скоби?
таят /т.е. лек теч
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Само, че тия оригинални скоби след 20 години ползване и те протичат.(да не говорим колко са смотани за слагане ако са на кофти място) Аз май почвам да се примирявам и ще спра да се занимавам с тия течове, било то от пластмасови нахуйници, било то от скоби. И в никакъв случай повече не сипвам скъп антифриз в дърта кошница! Поне веднъж в годината ще се случи да текне от някъде, като лейка.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Начин за уплътняване снадката маркуч и щутцер на редукт
Не съм съгласен, че текат като остареят. Преди две седмици услужих на приятел с оригиналните от старата ми Джета 1985г. скоби, защото му течаха винтовите. С моите спря да тече
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта