Доколкото прочетох във форума всички препоръчват газов инжекцион.
Понеже колата била с пластмасови колектори. Много, моля ако има колеги с такъв двигател и обикновенна газова да пише мнение. От 2 години имам тази кола и съм много доволен от нея, обаче с тая цена на бензина и газта........
Газова уредба за Г3 1.6 АЕЕ
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: Газова уредба за Г3 1.6 АЕЕ
...........
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:10, променено общо 1 път.
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: Газова уредба за Г3 1.6 АЕЕ
Задьлжително газов инжекцион ето виш моата как е станала http://www.vwclub-bg.org/forum/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=2775seikon написа:Доколкото прочетох във форума всички препоръчват газов инжекцион.
Понеже колата била с пластмасови колектори. Много, моля ако има колеги с такъв двигател и обикновенна газова да пише мнение. От 2 години имам тази кола и съм много доволен от нея, обаче с тая цена на бензина и газта........
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Газова уредба за Г3 1.6 АЕЕ
tyo написа:seikon написа:...Много, моля ако има колеги с такъв двигател и обикновенна газова да пише мнение. От 2 години имам тази кола и съм много доволен от нея, обаче с тая цена на бензина и газта........
Това BMW е с обикновена газова уредба въпреки, че е с пласмасови колектори
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=39281
Да и гори колкото на бензин и е вече на 15 000км. без проблени с газовата. Модела е БМВ 520 24в двигател 20 6S3 99г. и e с две ламбда сонди.
Последна промяна от qnis3 на Нед 13 май 2007 19:37, променено общо 1 път.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
..........
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:09, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
The Red Guy написа:И така ще върви баварецът докато някой ден каже "Бам" и собственикът му даде една солидна сума за нови колекторни тръби (ако е само това) и ще види, че разликата от 500-600 лв, която е икономисал, ще му излезе през едно място, дето слънце не огрява.
Колега разликата е от 1960лв. до 680лв сам можеш да я сметнеш. А нали за това са тези клапи 12 на брой да спасят смукателните тръби който са доста дебели около 6мм. А освен това има и 3 броя плюкалки с ламбда контрол и ред други глезотийки. Но никой не е застрахован от гръм и се е застраховал но при редовна смяна *30 000км.* на свещите мисля че няма да има проблеми. Тези БМВ се правят от 94г. а газ инжекцийте са от 2000г. да не смятате че в Италия са ги карали само на бензин?
Благодаря на всички отзовали се! В крайна сметка от 2 седмици съм с газов инжекцион и не намирам никаква разлика в колата си, освен една разхода в пари го разделих на >2. Частите са Стефанели а компа на Фобос гас. Излезе ми 1300 лв. и самия софтуер има много възможности като например директно от купето мога да минавам в трите режима на управление и ми показва количеството гас в бутилката. Може би и с обикновенна газова щеше да стане обаче можеше да дам разликата в парите за колектори и МАП датчик.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
..........
Последна промяна от tyo на Вто 29 май 2007 4:08, променено общо 1 път.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта