Колата е Ауди А6, Ц5 V6 с газова Romano OBDII слагана е ноември 2014. Сега е на 17 000км.
Колеги имам един много дразнещ проблем, който се появява на случаен за мен принцип. Няма пряка зависимост дали колата е било загряла или не. Дали на вън е топло или студено. Газаджиите вдигат рамене - всичко било наред. Та да пристъпя към описанието. От време на време започва да прекъсва все едно няма газ, понякога дори не иска да ускори до 60км. Ако мина на бензин колата тръгва идеално. Преди имах подобни проблеми и видях, че единият кабел беше пробил. Смених всички кабели(Beru) и свещи(NGK). Проблема обаче е налице. Понякога няма прекъсвания в продължение на 200-300 км. Ако карам продължително на бензин и мина на газ се получава рязка загуба на мощност придружена с прекъсвания. Ако я изтърпя десетина км после пак си тръгва нормално. Имам кабел за диагностика и софтуер. Ако я закача дали ще видя ако имам проблем в бобината?
Как да разбера дали е от бобината?
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Как да разбера дали е от бобината?
Днес разгледах под капаците и видях, че тръбата за картерните газове е спукана на 5 места. Възможно ли е да е от нея?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Как да разбера дали е от бобината?
да
смуче въздух
ламбда сондата би трябвало да корегира, но може да е поумряла
смуче въздух
ламбда сондата би трябвало да корегира, но може да е поумряла
Re: Как да разбера дали е от бобината?
Тръбата не влиза във въздушния филтър преди каквито и да било датчици? Тоест не би трябвало да оказва влияние!
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Как да разбера дали е от бобината?
Тръбата идва от двигателя и влиза в един тройник. Не знам после къде отива. Спукано е на показаните места. По-точно направе се беше разпаднала. Сега виси покрай двигателя. Утре ще я сменя.
От течовете е капало точно над две от свещите. Прекъсванията почнаха да се обясняват частично.
От течовете е капало точно над две от свещите. Прекъсванията почнаха да се обясняват частично.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта