Аз паля на бензин - сутрин и вечер когато колата е студена е минавам на газ като потегля и дигна 2200, по принцип около 1-2 минути сутрин съм на бензин - изкарвам от гаража, затварям вратата и тогава потеглям...
Сега съм си наумил да засека колко бензин отива за тези дейности.
Имам чувството че точно в тези 102 минути колата е най-лакома, но колко не знам
А колко бензин харчите (за припалване и подобни) ?
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Има нещо такова , и аз постъпвам по същият начин , и абсолютно винаги препалвам на бензин, и особенно когато и е за пръв път през деня -малко поизчаквам да загрее и тогава я изфорсирам да си превключи на газ. Но въпреки това имам чуство че дори и така бенза свършва доста бързо.
Ами доста си е лакума колата като е студена, по груба моя преценка имам чувство че в първите минути при работа на бенз. докато загрее колата разхода е около 20 .... 25../100 ( е зависи колко е студено времето), а да не говорим за тези който има ресет реле, че колата се пали при неинициализиран ECU винаги, и там маи маи бензина се излива направо с кофата.Но дори и без ресет реле при работа на газ компа винаги си "намира" и запаметява грешчици, които може би след това влияят негативно на разхода при работа на бензин. И в крайна сметка започвам да си задавам въпроса има ли смисъл изобщо от това палене на бензин
Аз например имам ръчно ключе за ресет, и на 10-тина паления,си правя ръчен ресет на компа по мое осмутрение. Не веднъж ми се е случвало, след като дълго време не съм ресетвал, като я запаля на бензин сутрин да прекъсва много сериозно!
Ами доста си е лакума колата като е студена, по груба моя преценка имам чувство че в първите минути при работа на бенз. докато загрее колата разхода е около 20 .... 25../100 ( е зависи колко е студено времето), а да не говорим за тези който има ресет реле, че колата се пали при неинициализиран ECU винаги, и там маи маи бензина се излива направо с кофата.Но дори и без ресет реле при работа на газ компа винаги си "намира" и запаметява грешчици, които може би след това влияят негативно на разхода при работа на бензин. И в крайна сметка започвам да си задавам въпроса има ли смисъл изобщо от това палене на бензин
Аз например имам ръчно ключе за ресет, и на 10-тина паления,си правя ръчен ресет на компа по мое осмутрение. Не веднъж ми се е случвало, след като дълго време не съм ресетвал, като я запаля на бензин сутрин да прекъсва много сериозно!
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Тази зима и началото на пролетта сеатът пътуваше изкл. малко - по около 700-800 км на месец и то почти само градско и на къси разстояния. Пали винаги на бензин и обръща на газ, ако са налице 2 условия - 30 градуса темп. и 1600 оборота. За тези 700-800 км на месец съм сипвал по около 45 лв газ и 25-30 бензин. Това го отдавам на факта, че колата върви студена, а докато работи обогатителят разходът е с 30-40% по-висок. Иначе миналото лято правех с нея по 5-6000 км на месец и за бензин давах по 20-на лева, ама времето беше топло и почти не вървеше на бензин, много бързо обръщаше на газ.
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дали ще имам моментен разход на гориво при първоначално палене на бензин, примерно 20/100 или на газ 21/100, по-удачно е да обърна веднага на газ, тъй като в пари при газта е по-евтино. Паля на бензин, включвам си на скорост и обръщам на газ. Колата я карам непрекъснато-само кофата за боклук не съм тръгнал да изхвърлям с колата. На месец разхода ми на бензин е не повече от 10 лв.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта