Търся съвет

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Zhiv
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Търся съвет

Мнениеот Zhiv » Сря 09 май 2007 7:43


Много има писано по този въпрос , но аз нещо не успях да стигна до решение.Та каква газова уредба и с какъв изпарител е най-подходяща за 1,8 АВС , моноинжекция /мономотроник/,пасат.Каква окомплектация , т.е. какъв ключ , трябва ли ламбда емулатор и пр.Че с тоя бензин на пешеходец се обърнах.




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 09 май 2007 8:25


С електрически клапан.Нямаш нужда нито от емулатор,нито от симулатор,па камо ли от емулгатор,или стимулатор. :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 09 май 2007 11:09


Трябва електрически изпарител (а не вакуумен), електрическия клапан на изпарителя да е вързан към захранването на бенз. помпа, за да се изключва притока на газ автоматично при спрял двигател.

Ключа - какъвто те кефи. Лично аз препоръчвам просто ключе с 2 или 3 позиции, но ако държиш на автоматичен, става разбира се.

Симулатор на ламбдата не е задължителен, но е добре да имаш все пак, иначе може да понатрупва грешчици ECUто, и да ти работи зле когато запалиш на бензин.

Хубаво е да сложиш ламбда контрол, ако не те притеснява допълнителния финансов разход. Ще ти спести ядове и постоянни донастройки на АГУто.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 09 май 2007 12:53


за този матор само обикновенна АГУ с ел изпарител-БРЦ , или Ловато щото по им разбират майсторите.Ключето е добре да има 3 режима само на бензин/ автоматичен-бензин*газ/ и само на газ!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 09 май 2007 13:03


psstv18rp написа:Трябва електрически изпарител (а не вакуумен), електрическия клапан на изпарителя да е вързан към захранването на бенз. помпа, за да се изключва притока на газ автоматично при спрял двигател.

Ключа - какъвто те кефи. Лично аз препоръчвам просто ключе с 2 или 3 позиции, но ако държиш на автоматичен, става разбира се.

Симулатор на ламбдата не е задължителен, но е добре да имаш все пак, иначе може да понатрупва грешчици ECUто, и да ти работи зле когато запалиш на бензин.

Хубаво е да сложиш ламбда контрол, ако не те притеснява допълнителния финансов разход. Ще ти спести ядове и постоянни донастройки на АГУто.


То се слага ключ 105 приципно с вградено реле време , вместо да си играеш да го връзваш към бензиновата помпа - има си антенка за импулсите - като не работи мотора , но е на контакт , газ няма... Единствено при първо подаване на контакт пуска малка порция газ за улеснено палене.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 09 май 2007 14:19


Ми то дали ще си играеш да го връзваш към помпата (чието захранване или реле ако си решил да я спираш така или иначе трябва да пипаш), или ще си играеш да слагаш автоматичен ключ и да му прокарваш "антенката", която после да ти се пречка по кабелите на свещите, май е все тая, а с обикновено ключе е със сигурност по-надеждно, няма какво да му се развали просто. :-) Пък ако е с 3 позиции ще има и режим "без гориво" за нанадолнищата.

Между другото, инжекторът е захранен от същия източник (заедно с помпата е), така че захранване може много лесно оттам да се вземе. А там така или иначе трябва да се прекъсва.

При вързването към помпата я има и "малката порция газ" - помпата се включва за 2 сек. при даване на контакт.

И двата варианта работят, но за мен по-простото е винаги по-добро. :-)

Още повече че автоматичното преминаване от бензин на газ е като цяло порнография - ключа няма как да знае кога е действително удобно да го направи, та да няма придръпвания. :-) Единствено ако следи за ситуация "принудителен празен ход" + температура, но не знам да има такива ключове. :-)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта