Търся съвет
Търся съвет
Много има писано по този въпрос , но аз нещо не успях да стигна до решение.Та каква газова уредба и с какъв изпарител е най-подходяща за 1,8 АВС , моноинжекция /мономотроник/,пасат.Каква окомплектация , т.е. какъв ключ , трябва ли ламбда емулатор и пр.Че с тоя бензин на пешеходец се обърнах.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Трябва електрически изпарител (а не вакуумен), електрическия клапан на изпарителя да е вързан към захранването на бенз. помпа, за да се изключва притока на газ автоматично при спрял двигател.
Ключа - какъвто те кефи. Лично аз препоръчвам просто ключе с 2 или 3 позиции, но ако държиш на автоматичен, става разбира се.
Симулатор на ламбдата не е задължителен, но е добре да имаш все пак, иначе може да понатрупва грешчици ECUто, и да ти работи зле когато запалиш на бензин.
Хубаво е да сложиш ламбда контрол, ако не те притеснява допълнителния финансов разход. Ще ти спести ядове и постоянни донастройки на АГУто.
Ключа - какъвто те кефи. Лично аз препоръчвам просто ключе с 2 или 3 позиции, но ако държиш на автоматичен, става разбира се.
Симулатор на ламбдата не е задължителен, но е добре да имаш все пак, иначе може да понатрупва грешчици ECUто, и да ти работи зле когато запалиш на бензин.
Хубаво е да сложиш ламбда контрол, ако не те притеснява допълнителния финансов разход. Ще ти спести ядове и постоянни донастройки на АГУто.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
psstv18rp написа:Трябва електрически изпарител (а не вакуумен), електрическия клапан на изпарителя да е вързан към захранването на бенз. помпа, за да се изключва притока на газ автоматично при спрял двигател.
Ключа - какъвто те кефи. Лично аз препоръчвам просто ключе с 2 или 3 позиции, но ако държиш на автоматичен, става разбира се.
Симулатор на ламбдата не е задължителен, но е добре да имаш все пак, иначе може да понатрупва грешчици ECUто, и да ти работи зле когато запалиш на бензин.
Хубаво е да сложиш ламбда контрол, ако не те притеснява допълнителния финансов разход. Ще ти спести ядове и постоянни донастройки на АГУто.
То се слага ключ 105 приципно с вградено реле време , вместо да си играеш да го връзваш към бензиновата помпа - има си антенка за импулсите - като не работи мотора , но е на контакт , газ няма... Единствено при първо подаване на контакт пуска малка порция газ за улеснено палене.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми то дали ще си играеш да го връзваш към помпата (чието захранване или реле ако си решил да я спираш така или иначе трябва да пипаш), или ще си играеш да слагаш автоматичен ключ и да му прокарваш "антенката", която после да ти се пречка по кабелите на свещите, май е все тая, а с обикновено ключе е със сигурност по-надеждно, няма какво да му се развали просто. Пък ако е с 3 позиции ще има и режим "без гориво" за нанадолнищата.
Между другото, инжекторът е захранен от същия източник (заедно с помпата е), така че захранване може много лесно оттам да се вземе. А там така или иначе трябва да се прекъсва.
При вързването към помпата я има и "малката порция газ" - помпата се включва за 2 сек. при даване на контакт.
И двата варианта работят, но за мен по-простото е винаги по-добро.
Още повече че автоматичното преминаване от бензин на газ е като цяло порнография - ключа няма как да знае кога е действително удобно да го направи, та да няма придръпвания. Единствено ако следи за ситуация "принудителен празен ход" + температура, но не знам да има такива ключове.
Между другото, инжекторът е захранен от същия източник (заедно с помпата е), така че захранване може много лесно оттам да се вземе. А там така или иначе трябва да се прекъсва.
При вързването към помпата я има и "малката порция газ" - помпата се включва за 2 сек. при даване на контакт.
И двата варианта работят, но за мен по-простото е винаги по-добро.
Още повече че автоматичното преминаване от бензин на газ е като цяло порнография - ключа няма как да знае кога е действително удобно да го направи, та да няма придръпвания. Единствено ако следи за ситуация "принудителен празен ход" + температура, но не знам да има такива ключове.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта