настройка на фобос 4
Re: настройка на фобос 4
Бих искал да видя бургия ф67.
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: настройка на фобос 4
Муцев, бургия 67 се намира под формата на стругарски нож.
Когато разпробиваш дюзите на ръка, има голяма вероятност отворът да стане със сечение на овален триъгълник. Който е работил, знае за какво иде реч, а за дюзите е много важно да са с абсолютно еднакво сечение. Преди време бях писал в една тема за калибриране на рейка и дюзи по дебит, а не само по ход на клапана и диаметър на дюзата.
Инак със сигурност имам свредло ф65
Когато разпробиваш дюзите на ръка, има голяма вероятност отворът да стане със сечение на овален триъгълник. Който е работил, знае за какво иде реч, а за дюзите е много важно да са с абсолютно еднакво сечение. Преди време бях писал в една тема за калибриране на рейка и дюзи по дебит, а не само по ход на клапана и диаметър на дюзата.
Инак със сигурност имам свредло ф65
Re: настройка на фобос 4
Сечението Овален Триъгълник се получава от износено или неправилно заточено свредло.
Дали ще е удобно за линк към темата с калибрирането на рейка, че не мога да я открия.
Дали ще е удобно за линк към темата с калибрирането на рейка, че не мога да я открия.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: настройка на фобос 4
Овален триъгълник се получава от вибрация, причинена от недобре закрепен детайл.
Като знам как ги разпробиват с винтоверта...
Като знам как ги разпробиват с винтоверта...
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: настройка на фобос 4
понеже още не съм си дупчил дюзите,гледах една таблица на фобос според конете ми ги дава на 2,4, и сега се чудя колко да ги дупча,някакви съвети
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: настройка на фобос 4
То по различните програмчета ще ти даде различни размери. Ако са с по-малък отвор, просто инжекторите ще стоят по-дълго време отворени, за да компенсират количеството, което е нужно за нормална работа в даден режим на мотора. Или пък трябва да вдигнеш налягането на изпарителя към рейката. На мен би ми било интересно да прочета материал по въпроса писан от компетентен човек - кога, как и защо е по-добре да работят инжекторите. Чувал съм мнение, че когато стоят по-дълго време бобинките на инжекторите отворени (пускащи газ) изгаряли/дефектирали по-бързо.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: настройка на фобос 4
добре а ще стане ли по зле ако от 1,8 ги направя на 2, и тогава налягането ли трябва да увелича към рйиката или да го намаля(аз мисля че трябва да се увеличи) чувал съм че газовите инжектори трябва да са максимално близо до бензиновите
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: настройка на фобос 4
Като направиш по-големи отворите и искаш да запазиш същите времена на отваря на инжекторите ще трябва да намалиш малко налягането от изпарителя към рейката. Защо искаш да разпробиваш отворите на дюзите?
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: настройка на фобос 4
ами по принцип е малко по мудна на газ, също като вкл климатика става мн зле на бензин не е така. колеги в предните постове ми писаха да разпробия дюзите, ако погледнеш в началото ми темата съм качил снимка на данните от програмата, та от там един колега ми каза да разпробия с още 0,2 дюзата
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: настройка на фобос 4
А времената на бензин при бензин/газ как са? Има ли разлики в двата режима с различното гориво. От там се почва, а не дупченето.
Примерно при ПХ
1.Време на инжекторите(бензиновите) при работа на бензин
2. Време на инжекторите(бензиновите) при работа на газ.
Примерно при ПХ
1.Време на инжекторите(бензиновите) при работа на бензин
2. Време на инжекторите(бензиновите) при работа на газ.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: настройка на фобос 4
По ниски са от газовите, газовите при работа на газ като вкл климатика се вдигат на около 10-11мс. и ги фиксира на,около 10 мс.а пробвах и на бензин, вдига до около 6мс като вкл климатика и после виждам че пак се смъкват на 4 мс.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: настройка на фобос 4
Май изобщо не можеш да разбереш, какво те питам. Газовите изобщо не ги гледай, те са КОРЕКЦИЯ на бензиновите. Важни са времената на бензиновите при работа на бензин и работа на газ.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: настройка на фобос 4
ами бензиновите при работа на газ са около 3,4мс,като превключа на бензин се вдига около 3,5и6мс
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
Re: настройка на фобос 4
Аз според мен не ги разпробивай повече от 2мм. едно че ще ти се вдигне разхода,друго че когато вземеш свредло 2мм. отвора ще ти стане 2,1-2,2мм. това го знае всеки стругар и шлайфист.Значи за да стане 2мм. разпробиваш с 1,9мм.Отделно на газовата рейка се прави и настройка с микрометричен часовник за хода на буталцето вътре.И нова рейка да вземеш не е много добре регулирана,все ще има разлика в хода между буталцата на газовите инжектори.Мисля че някъде към 0,45-0,55мм. е най-добре да са всичките и да няма разлика помежду им,защото това оказва влияние върху подаването на гориво/газ/ в случая на дадения цилиндър.
Другото което е че за да правиш адекватна настройка колата трябва да е загряла поне на 60гр. в програмата има първоначална настройка за диаметъра на дюзите,рейката каква е,сензорите/МАП/ какъв модел е,нивомера какъв модел е и т.н. трябва да видиш твоите кои модели са особенно диференциалния датчик който има МАП,може твоя да няма както беше моя и после си поръчвах само МАП.Защото програмата няма да ти начертае карта без МАП.И ако зададеш друг модел диференциален датчик те са няколко вида там ти излизат по менюто ,ще ти дава различни стойности и ще бърка настройката,така че внимавай твоя кой модел е,те имат снимка ще се ориентираш.След това пускаш автонастройка,тя ти казва програмата какво да правиш двигателя работи на празен ход и след това ти казва че е приключила настройката и трябва да събираш точки газово време т.е. да ти чертае газова карта както ти е писал колегата по-горе.Обаче преди това всичкото което съм ти написал е задължително да нямаш грешки от компа/бензиновия/ да ги изтриеш особенно ако са свързани със сместа Р0171,Р0172,Р0420...т.н.Караш поне 50км. на бензин за да може после когато правиш настройката на инжекциона да стане като хората.Тя дори програмата те пита и какъв изпарител има по системата и в какви граници работи той като налягане,моя например е Стефанели и е от /1100-1400/мбара така че регулираш газта от изпарителя на този диапазон,към 1,3 е нормално за повечето изпарители и коли без турбокомпресор.Другото което е както е писал колегата по-горе ,ако зелената линия е под червената,значи сместа на газ ти е бедна,ако е над нея е богата говоря за регулировка по графика с точките от авонастройката жълтата линия регулираш дадена точка като кликнеш на нея става червена и регулираш надолу,нагоре може в ляво и дясно със стрелките,може и повече точки да си наслагаш по линията.И така докато двете графики червената и зелената се припокрият,но трябва да караш на газ и да събираш точки и тогава се регулира и в движение не на място,както повечето майсторчета правят и вика:дай 30лв. готов си.
И всичката тази настройка се прави при положение че нямаш теч на газ някъде по системата и всичко ти е наред иначе всичко се обърква и колата почва да придърпва и т.н...в омагъосания кръг!
Другото което е че за да правиш адекватна настройка колата трябва да е загряла поне на 60гр. в програмата има първоначална настройка за диаметъра на дюзите,рейката каква е,сензорите/МАП/ какъв модел е,нивомера какъв модел е и т.н. трябва да видиш твоите кои модели са особенно диференциалния датчик който има МАП,може твоя да няма както беше моя и после си поръчвах само МАП.Защото програмата няма да ти начертае карта без МАП.И ако зададеш друг модел диференциален датчик те са няколко вида там ти излизат по менюто ,ще ти дава различни стойности и ще бърка настройката,така че внимавай твоя кой модел е,те имат снимка ще се ориентираш.След това пускаш автонастройка,тя ти казва програмата какво да правиш двигателя работи на празен ход и след това ти казва че е приключила настройката и трябва да събираш точки газово време т.е. да ти чертае газова карта както ти е писал колегата по-горе.Обаче преди това всичкото което съм ти написал е задължително да нямаш грешки от компа/бензиновия/ да ги изтриеш особенно ако са свързани със сместа Р0171,Р0172,Р0420...т.н.Караш поне 50км. на бензин за да може после когато правиш настройката на инжекциона да стане като хората.Тя дори програмата те пита и какъв изпарител има по системата и в какви граници работи той като налягане,моя например е Стефанели и е от /1100-1400/мбара така че регулираш газта от изпарителя на този диапазон,към 1,3 е нормално за повечето изпарители и коли без турбокомпресор.Другото което е както е писал колегата по-горе ,ако зелената линия е под червената,значи сместа на газ ти е бедна,ако е над нея е богата говоря за регулировка по графика с точките от авонастройката жълтата линия регулираш дадена точка като кликнеш на нея става червена и регулираш надолу,нагоре може в ляво и дясно със стрелките,може и повече точки да си наслагаш по линията.И така докато двете графики червената и зелената се припокрият,но трябва да караш на газ и да събираш точки и тогава се регулира и в движение не на място,както повечето майсторчета правят и вика:дай 30лв. готов си.
И всичката тази настройка се прави при положение че нямаш теч на газ някъде по системата и всичко ти е наред иначе всичко се обърква и колата почва да придърпва и т.н...в омагъосания кръг!
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: настройка на фобос 4
muns61 написа:Ne дупчи с дрелката, иди при стругар.
Настолна или колонна бормашина върши ли работа?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта