Здравейте,
Имам 1.3i, ГИ фобос и полски изпарител от около година.
Преди два месеца колата започна да има проблем с паленето. Значи, ако спра от 10 мин до 1-2 часа, понякога не може да запали. Дави се и чак на 3-4 път пали. Преди 3 седмици не можа въобще и изтощих акумулатора.
Ходих при газаджията, той гледа, маха мъркучи, мириса ги, после мери с датчици и накрая каза, че проблем с газовата и с изпарителят няма, най-вероятно е бензиновата помпа, особено, че е при запалване. ГИ нямал отношение към запалването, то било винаги на бензин и не дава признак, че изпарителят изпуска.
Аз, обаче, рекох да експериментирам. Изкарах един резервоар на бензин 700км и нито веднъж не даде проблем.
Преди седмица пак включих газта и след 3 дена пак не щеше да запали - върти ама не пали. На третият опит запали. Веднага, след като се прибрах, измерих акумулатора - пълен заряд имаше.
Не мога да разбера, кога става и кога не. Един път е след 15мин престой, друг път след 2 часа, и то през дни. Никога след като е нощувала колата.
Ако може да дадете съвет или насоки какво да правя, ще съм благодарен.
Проблем със запалване - ГИ голф 2, 1.3i
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем със запалване - ГИ голф 2, 1.3i
Възможно е изпарителя да пуска газ и да натича в цилиндрите и да дави колата, но чак пък след 2 часа и да не ще да запали. Да не е нещо комутатор, хол датчик тръгнал да си заминава!?
- газаджиКата
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2018 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: Проблем със запалване - ГИ голф 2, 1.3i
Нещата, котио не си описал. Как палиш колата, с автоматично реле, ти ли сменяш ?! Директно на газ ли палиш или на бензин и автоматично мята на газ.
Другото, автомобила ти е карбуратор, сигурен ли си че си с газов инжекцион, не със обикновена газова уредба на плочка ?! (Не знам до колко и от какво разбираш, за това за всеки случай питам, дали си сигурен какво имаш под капака, извинявам се ако въпроса е грешен )
При автоматичен превключвател, би следвало да палиш на бензин. Ако ръчно я палиш на газ може да повредиш дюзите, да не говорим че по-бързо се износват. Друг въпрос е дали си правил скоро профилактика ( почистване / смяна на филтри )?!
Чак след това може да се търси проблема. Според мен, навява на филтри, не знам при кой газаджия си ходил. Но е трябвало първо това да анправи, след това да мери за пропускане и т.н.
Другото, автомобила ти е карбуратор, сигурен ли си че си с газов инжекцион, не със обикновена газова уредба на плочка ?! (Не знам до колко и от какво разбираш, за това за всеки случай питам, дали си сигурен какво имаш под капака, извинявам се ако въпроса е грешен )
При автоматичен превключвател, би следвало да палиш на бензин. Ако ръчно я палиш на газ може да повредиш дюзите, да не говорим че по-бързо се износват. Друг въпрос е дали си правил скоро профилактика ( почистване / смяна на филтри )?!
Чак след това може да се търси проблема. Според мен, навява на филтри, не знам при кой газаджия си ходил. Но е трябвало първо това да анправи, след това да мери за пропускане и т.н.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем със запалване - ГИ голф 2, 1.3i
Карбуратор, таратанци. Запознайте се по-добре с двигателите, преди да давате такива предположения. Клапан или евросонда? По-скоро запецват и не пускат газ. Имам същия проблем - като я напече слънцето и...обръщам на бензин, за да запаля.
- газаджиКата
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2018 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Контакти:
Re: Проблем със запалване - ГИ голф 2, 1.3i
Запознат съм достатъчно добре с двигателите младежо, за да работя с автомобили, не съм прочел, сега се загледах. За това помислих, че е карбуратор. Човек да не сгреши........... тцтцтц
Може, но да се случва означава че иска профилактика, както казах по-горе. Той е писал, че газаджията е правил проверка ( поне така разбрах по написаното ), но минимум трябва да се направи профилактика, нещо кеото за инжекцион особено трябва да се прави редовно...
Може, но да се случва означава че иска профилактика, както казах по-горе. Той е писал, че газаджията е правил проверка ( поне така разбрах по написаното ), но минимум трябва да се направи профилактика, нещо кеото за инжекцион особено трябва да се прави редовно...
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем със запалване - ГИ голф 2, 1.3i
газаджиКата написа:Запознат съм достатъчно добре с двигателите младежо, за да работя с автомобили, не съм прочел, сега се загледах.
Чукча писател,чукча не читател!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта