Здравейте, имам проблем с преминаването на газ и работата на колата. Първо не иска да премине на газ когато достигнала температура, трябва няколко пъти да натисна копчето,че да обърне на газ. После работи сякаш прекъсва и не върви добре много добре нагоре.
Компонентите са
Fobos 4R
Изпарител KME GOLD GT
сонда Tomasseto Achille 8mm
тръби Faro 8mm
инжектори Baracuda без дюзички накрая(все едно на 3мм)
Колата е Голф 2 1.8Т AGU стоков комп 3.8.3 с ремап стокова турбина
Имам и широколентова сонда ако това помага на празен ход на газ държи 15.5 някъде на бензин 14.7 при настъпване на газ стига смес 9.
1.8T AGU проблем
- marian1995
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 28 авг 2009 14:47
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: AGU
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.8T AGU проблем
Привет колега, първо колата ти се води "нелегална" Понеже фабрично модификация на мотор 1.8Т за голф 2 няма. Тъй като вече се образоват братята синьошапчовци, някой може да те надуши и просто ти свалят номерата. Проучи въпроса с технотест как е, реално и те не са мега специалисти, ама трябва да се одобри модификацията. Второ, сигурен ли си, че при смяната всичко е било наред, разбирай цялата карантия от г4 на г2 да се прехвърли и да ползваш само коша. Сам ли си слага газта или беше в сервиз. Сигурен ли си, че не давиш ДВГ с тези компоненти и затова компа да се бърка и да не иска да превключва. Много въпроси има. Успех и късмет !
- marian1995
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 28 авг 2009 14:47
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: AGU
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.8T AGU проблем
Колата я карам години така даже и газта съм я регистрирал с този мотор. Пътя на технотест няма как да се получи поради голямата разлика във мощността и общо взето където звънях не им се занимава. Опитах по реновния ред но не става. Колата е с направена на ново инсталация от мене и всичко си работи идеално на бензин. Просто има проблем с газта и бих очаквал някакви препоръки от по запознатите. Газта аз съм си я слагал всичко е направено както трябва даже компонентите са със запас.
Re: 1.8T AGU проблем
Не го приемай като заяждане колега, дано не те и тормозят за в бъдеще. За проблема ти, газта връзвана ли е към OBD? Също така, пробвал ли си с друга "партида" газ. Че понякога като дозаредиш и се умешат може да прави бакии.
- marian1995
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 28 авг 2009 14:47
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: AGU
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.8T AGU проблем
Не е вързан към OBD. Пробвана е с друга газ някой казват, че тези изпарители създавали проблеми и не изпарявали добре газта и оставала течна но не съм сигурен дали от това трябва да е проблема или от настройка. Ако може някаква идея или насока във фобуса да погледна нещо с което да подпомогне оправянето на проблема.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8T AGU проблем
Нормално да прекъсва и да не върви.9-ка смес на газ е адски богато. Може да счупиш мотора така.
- marian1995
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 28 авг 2009 14:47
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: AGU
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.8T AGU проблем
То реално като настъпвам няма прекъсване или нещо такова но си личи, че е доста богато. Защото казаха за 200 коня дюзите били 2.5 - 2.8 и реално както са 3.0 нямало да окаже голямо влияние. Питах и няколко човека казват различно за смесите. Когато я настъпваш казват, че трябвало да бъде 11.5 .
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8T AGU проблем
На газ,по-скоро 12.5 най-много. Аз предпочитам да се въртят около 13-ска, ама това си е мое мнение.
- marian1995
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 28 авг 2009 14:47
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: AGU
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.8T AGU проблем
Аз сега проблема с смесите го оправих сложих дюзички на 2.5мм и си дойдоха там нещата, но остава проблема с палене сутрин прекъсването и ми дава ниско налягане и така 3-4 пъти натискане на копчето да премине на газ. И после се почва едно тресене докато докато хубаво не загрее и пак го има прекъсването, но много по леко.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8T AGU проблем
Адаптации, смеси, железа, е такива неща. Трябва да се види, така по интернет не става.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта