Привет,
Решил съм да взема за бащата въпросния голф, тъй като неговата 4ка с 1.4 е доста изморена и ѝ е време за заслужено пенсиониране. Интересува ме, кой е най-добрият вариант за въпросния модел - такъв с фабрична газ или по-скоро да търся чиста бензинка, на която да сложа в България газовото.
Предимства на фабричната:
1. По-качествени компоненти.
2. По-добре интегрирана (нивомер, бутон за превключване, бутилка, гърловина, настройки на компютър).
3. По-ниска цена отколкото закупуването на чиста версия и поставянето на уредба.
4. Еднократно ходене до КАТ.
Недостатъци, съответно предимства на другият вариант:
1. Софтуер и компоненти - доколкото знам от Италия са с Ланди Ренцо, дето даже в официалните представителства трудно ги четат, а за Германия нямам идея какъв е компютъра.
2. Изтекла бутилка - тук не съм на 100% сигурен, защото ако 10 годишното правило важи и в чужбина, теоретично трябва бутилките да са сменени.
3. Обща поддръжка - в общи линии като първа точка, за най-малката дреболия как се процедира нямам идея.
Вероятно пропускам нещо, но се надявам да срещна разбиране. Гледам, че кодът на чистия бензин е BSE, а на LPG e CHGA. Има ли някакви конструктивни особености(клапани, легла и т.н.) или е чисто номенклатурна разликата?
Благодаря предварително!
Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Най-добре да си вземеш чист бензин и ти да сложиш газов инжекцион .Ще знаеш какво си монтирал ,с 2 години гаранция и 10 годшишен период на бутилката .За двигателя BSE има изписано доста във форума .......1.5-2 литра масло са му норма за изгаряне от смяна до смяна ,разбира се има и драматични ситуации с по над 500 мл на 1000 км .
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
То всъщност са се произвеждали заедно около една година. Без газ до април 2010г, а с газ от завода, от март 2009г до октомври 2012г. На газ е вероятно пробега да е по-голям. Но пък може да е по-нов. Може би и този на газ, е по-малко вероятно да харчи масло.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Фабричната гъзарка със сигурност ще е по-уморена от тази на баща ти печки гъзарки и метанки се купуват за да се карат а не да стоят в гаража или пред него цяла седмица и в събота да идеш с нея на пазар.
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Намери читав екземпляр,и ти сложи газовата.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Между другото, четох, че тоя на газ от завода, го водят Евро 4, нищо че се прави до по-късно, когато влиза в сила Евро 5. Не знам колко е вярно, а и сега не е много от значение, но все пак може да се погледне...
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Забравих да упомена, но не знам колко е важно, мисля да внеса такъв голф от Германия, а не от Италия. Поне с пробега и общото състояние нещата ще са една идея по-добре, за сметка на цената естествено.
Изглежда, че ако се спра на фабричния вариант има и друг съществен плюс - мога да взема по-нова кола, тъй като само 2009 правят бензиновата версия с този мотор.
Предполагам, че повечето недостатъци с фабричния газов компютър могат да се решат с неговата смяна или бъркам?
Изглежда, че ако се спра на фабричния вариант има и друг съществен плюс - мога да взема по-нова кола, тъй като само 2009 правят бензиновата версия с този мотор.
Предполагам, че повечето недостатъци с фабричния газов компютър могат да се решат с неговата смяна или бъркам?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13446
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
С фабрична газова изтегляш къса клечка - иди при газаджия при проблем и ще разбереш.
Вземи си чист бензин / поне на по-малко км / и си монтирай ГИ при добър сервиз.
Вземи си чист бензин / поне на по-малко км / и си монтирай ГИ при добър сервиз.
- buller
- Мнения: 2166
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Коли с директно впръскване Vialle (холандски) и всякакви други, които са идвали с вече монтрана ГИ - или нямат части, или са уморени и изпарители / дюзи са за смяна, респективно всичко наново (вероятно и бутилката).
По-добре бнезин, а ти си сложи ГИ. Иначе го плащаш два пъти + вероятно по-солидния пробег на тази с вече монтирана газова.
По-добре бнезин, а ти си сложи ГИ. Иначе го плащаш два пъти + вероятно по-солидния пробег на тази с вече монтирана газова.
- stefarata
- Мнения: 1898
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Ако намериш запазен екземпляр с фабрична газ ще е най-добре
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Адаш, малко ми е трудно да си представя някой да продаде читава кола с газова уредба, с която се вози на половин цена. Но не пречи да се търси бялата лястовица.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 6 1.6 MPI - Фабрична газ или афтърмаркет
Като собственик на подобен автомобил със същия двигател, бих те посъветвал да си вземеш бензинова и после да си сложиш газовата. Това да намериш автомобил с газова под 200 000км ще е трудно.
На моя газовата е монтирана на 80 000км и аз го взех на 260 000км с всичките му проблеми Даже и да намериш с ревизирана газова, то не възлагай големи надежди за гаранционно обслужване в БГ. Поне на мен ми беше отказано.
Като цяло тоя мотор почва да гори масло след 200 -250 000км и тогава ги пускат на пазара
На моя газовата е монтирана на 80 000км и аз го взех на 260 000км с всичките му проблеми Даже и да намериш с ревизирана газова, то не възлагай големи надежди за гаранционно обслужване в БГ. Поне на мен ми беше отказано.
Като цяло тоя мотор почва да гори масло след 200 -250 000км и тогава ги пускат на пазара
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта