Заслужава ли си газ.инжекцион на ABF ?????????

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Заслужава ли си газ.инжекцион на ABF ?????????

Мнениеот driver » Пет 22 юни 2007 22:32


Мой приятел е пред тази дилема, дали да сложи газов инжекцион.

Най добър вариан като система и т.н ?




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 22 юни 2007 22:49


Да,заслужава си.
Вече има и достъпни такива,но по-скъпото е по-хубаво.
По мнения на майстори газаджии най-добрите инжектори са Keihin,вече за компютъра и другия чаркалак съвети няма да давам.

Най-хубавото е впръскването в течна фаза,ама там цените са яки.

Хубавото е,че няма емулатори,ламбдата на колата си работи,ЕКУ-то на колата не се шашка,няма грешки,няма настройки при кварталния газаджия,няма гърмежи,няма пръснати дебитомери,повредени МАП-ове,повредени тръби за въздух,не се дупчи кутията на възд.филтър,не се блокира клапата за топъл въздух...с две думи колата все едно си работи с бензин,само дето горивото е 0,93 лв (в момента).

Е,възможно е,колата да е по-слаба и да гори 1-1,5 литра повече отколкото на бензин,ама йовтинкото си е йовтинко.

Ако тепърва ще се купува автомобил,работата е ясна - дизел или с вече монтирана уредба.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 22 юни 2007 23:19


По принцип няколкото коли,които съм виждал с газов инжекцион вървят по-добре отколкото на бензин (газта по принцип е по-клорично гориво ама със стандартен изпарител не може да се достигне достатъчно точно оптималната горивна смес)и харчат или колкото на бензин в литри или с около 1 по-малко в зависимост от стила на каране.визирам големи коли като Волво 940 2.0 инжекция,БМВ 525 и други подобни.
Хората са много доволни ама не мога да ги изнамеря да ги питам за марката.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 22 юни 2007 23:55


Газта е по-нискокалорична ;)
Само,че е с по-високо октаново число => има по-голяма детонационна устойчивост и може да я сгъстяваш повече.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 23 юни 2007 6:30


Ако една кола харчи по-малко или върви по-добре на газ,при стандартни настройки,това означава,че нещо не е наред по бензиновата й хранителна уредба.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 643
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Audi A6 4F AQ
Двигател: ASB
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Съб 23 юни 2007 9:47


да


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Съб 23 юни 2007 10:08


твърдо ДА


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 27 юни 2007 8:48


The_Machine написа:Газта е по-нискокалорична ;)
Само,че е с по-високо октаново число => има по-голяма детонационна устойчивост и може да я сгъстяваш повече.


При газта маи не можеше да се говори за октаново число!


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 27 юни 2007 9:20


Може, може, цели 103-105 октана.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 27 юни 2007 11:37


The Red Guy написа:Може, може, цели 103-105 октана.


А как се измерва октановото число и какво представлява??
Само да не се бърка с топлинното!!


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 27 юни 2007 12:33


не се измерва в дом. условия, ама се знае, че е толкова...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 юни 2007 13:52


mafiota написа:
The Red Guy написа:Може, може, цели 103-105 октана.


А как се измерва октановото число и какво представлява??
Само да не се бърка с топлинното!!

Измерва се в лабАраторни условия със специален двигател.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 27 юни 2007 13:56


andro_ написа:
mafiota написа:
The Red Guy написа:Може, може, цели 103-105 октана.


А как се измерва октановото число и какво представлява??
Само да не се бърка с топлинното!!

Измерва се в лабАраторни условия със специален двигател.


И в лабораторията на този двигател му слагат газова уредба, така ли??
Аз например ще кажа , че няма връзка между октаново число и газ (въпреки че масово се пише че има)!!
И пак ще попитам по-запознатите какво показва октановото число?


Потребителски аватар
Nick_axe
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nick_axe » Сря 27 юни 2007 14:10


Октановото число показва склонността към самозапалване на бензина при високи температури.
Нарича се октаново по името на оловната присадка която се прибавя към бензина за повишаване на температурата на самозапалване.
Съответно колкото е по-високо октановото число толкова е по-малка склоннастта към самозапалване на бензина.
В съвременните бензини се слагат вече нови безоловни присадки.
За газта вероятно също може да се измери такъв показател.

Сори ама само това си спомням от лекциите по химия.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Сря 27 юни 2007 14:11


Октановото число показва способността на горивото да задържи запалването си до подаване на искра от електрическата свещ. При по-нискооктаново гориво има детонации на някои въглеводороди от състава му още при процеса на сгъстяване на горивната смес преди подаването на искра за запалване. Колкото е по-високооктаново горивото, толкова процеса на задържане на предварителното възпламеняване е по-дълъг.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта