Мой приятел е пред тази дилема, дали да сложи газов инжекцион.
Най добър вариан като система и т.н ?
Заслужава ли си газ.инжекцион на ABF ?????????
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Да,заслужава си.
Вече има и достъпни такива,но по-скъпото е по-хубаво.
По мнения на майстори газаджии най-добрите инжектори са Keihin,вече за компютъра и другия чаркалак съвети няма да давам.
Най-хубавото е впръскването в течна фаза,ама там цените са яки.
Хубавото е,че няма емулатори,ламбдата на колата си работи,ЕКУ-то на колата не се шашка,няма грешки,няма настройки при кварталния газаджия,няма гърмежи,няма пръснати дебитомери,повредени МАП-ове,повредени тръби за въздух,не се дупчи кутията на възд.филтър,не се блокира клапата за топъл въздух...с две думи колата все едно си работи с бензин,само дето горивото е 0,93 лв (в момента).
Е,възможно е,колата да е по-слаба и да гори 1-1,5 литра повече отколкото на бензин,ама йовтинкото си е йовтинко.
Ако тепърва ще се купува автомобил,работата е ясна - дизел или с вече монтирана уредба.
Вече има и достъпни такива,но по-скъпото е по-хубаво.
По мнения на майстори газаджии най-добрите инжектори са Keihin,вече за компютъра и другия чаркалак съвети няма да давам.
Най-хубавото е впръскването в течна фаза,ама там цените са яки.
Хубавото е,че няма емулатори,ламбдата на колата си работи,ЕКУ-то на колата не се шашка,няма грешки,няма настройки при кварталния газаджия,няма гърмежи,няма пръснати дебитомери,повредени МАП-ове,повредени тръби за въздух,не се дупчи кутията на възд.филтър,не се блокира клапата за топъл въздух...с две думи колата все едно си работи с бензин,само дето горивото е 0,93 лв (в момента).
Е,възможно е,колата да е по-слаба и да гори 1-1,5 литра повече отколкото на бензин,ама йовтинкото си е йовтинко.
Ако тепърва ще се купува автомобил,работата е ясна - дизел или с вече монтирана уредба.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По принцип няколкото коли,които съм виждал с газов инжекцион вървят по-добре отколкото на бензин (газта по принцип е по-клорично гориво ама със стандартен изпарител не може да се достигне достатъчно точно оптималната горивна смес)и харчат или колкото на бензин в литри или с около 1 по-малко в зависимост от стила на каране.визирам големи коли като Волво 940 2.0 инжекция,БМВ 525 и други подобни.
Хората са много доволни ама не мога да ги изнамеря да ги питам за марката.
Хората са много доволни ама не мога да ги изнамеря да ги питам за марката.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
andro_ написа:mafiota написа:The Red Guy написа:Може, може, цели 103-105 октана.
А как се измерва октановото число и какво представлява??
Само да не се бърка с топлинното!!
Измерва се в лабАраторни условия със специален двигател.
И в лабораторията на този двигател му слагат газова уредба, така ли??
Аз например ще кажа , че няма връзка между октаново число и газ (въпреки че масово се пише че има)!!
И пак ще попитам по-запознатите какво показва октановото число?
- Nick_axe
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Октановото число показва склонността към самозапалване на бензина при високи температури.
Нарича се октаново по името на оловната присадка която се прибавя към бензина за повишаване на температурата на самозапалване.
Съответно колкото е по-високо октановото число толкова е по-малка склоннастта към самозапалване на бензина.
В съвременните бензини се слагат вече нови безоловни присадки.
За газта вероятно също може да се измери такъв показател.
Сори ама само това си спомням от лекциите по химия.
Нарича се октаново по името на оловната присадка която се прибавя към бензина за повишаване на температурата на самозапалване.
Съответно колкото е по-високо октановото число толкова е по-малка склоннастта към самозапалване на бензина.
В съвременните бензини се слагат вече нови безоловни присадки.
За газта вероятно също може да се измери такъв показател.
Сори ама само това си спомням от лекциите по химия.
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Октановото число показва способността на горивото да задържи запалването си до подаване на искра от електрическата свещ. При по-нискооктаново гориво има детонации на някои въглеводороди от състава му още при процеса на сгъстяване на горивната смес преди подаването на искра за запалване. Колкото е по-високооктаново горивото, толкова процеса на задържане на предварителното възпламеняване е по-дълъг.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта