газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 20:00
- Автомобил: WV BORA 2.0 4motion special
- Двигател: 2002 g.
- Местоположение: Севлиево
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Всичко е както трябва,а и чека не светва никога
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Здравейте, искам да попитам за Пасат 1.8 ABS, кой кабел на ECUто да прекъсна и от кой да подам ток за да прави ресет след всяко гасене. На ЕКУто имам два реда кабели, като на горния в двата края има по един червен и на двата има постоянно ток при закачени клеми на акумулатора. При контакт също мисля че идваше ток на повече от един кабел. Иначе относно това дали е правилно, твърдо съм решил да го направя така. Колата не е основна и се кара рядко, а и вече е на 22 години. Въпреки че е доста запазена, все пак си е стара и в най-лошия случай ЕКУ може да се намери за до 20лв, че и по-евтино. Също така съм свидетел на това как няколко коли със същия мотор се разпаднаха или още си вървят с прекъснат + на ЕКУто.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
От към близкия край на буксата са един до друг-дебел червен и дебел черен,черния е плюс след контакт.Режиш червения 4-5см. преди буксата,изолираш най-удачно кабела останал в снопа.На черния оголваш малко жиците и захващаш към тях парчето висящ от буксата червен кабел.Изолираш старателно и новата връзка.
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Мерси много, аз като гледах, ми се стори че всичките кабели са еднакво дебели. Като съм при колата ще го оправя, ако пак се объркам с кабелите ще кача снимка.
Поздрави!
Поздрави!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Първо замерваш после режиш.
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Да рочно така правя, затова не го направих, защото на два червени кабела замерих постоянен ток когато не е на контакт.
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Тук http://vwts.ru/injector/mono-motronic/mono-motronic_35_int.pdf http://vwts.ru/injector/mono-motronic/mono-motronic_45_int.pdf намерих схемите за 35 или 45-пиновото ЕКУ. При мен е 45, но при някой сигурно е 35. Ако някой знае да каже каква е разликата между двете. На 35-пиновото "2" е постоянен +, а 19 + през контакт. При 45-пиновото "23" е тока от контактния ключ и 21 е тока от акумулатора.
- ivanivanovvv
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 16:58
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: AWC 2003 1.8T
- Местоположение: Сливен
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Колата е Vento 1993 AAM 1.8 моно 75кс.
1.Ако съм разбрал правилно от предните страници,за рестарт на ECU-то ,трябва да се прекара през реле червеният кабел от пин 21, или да се прекъсне и парчето от към буксата да се върже към черният кабел от пин 23.
Съответно парчето кабел от към бушоните се изолира.
.
==================================================================================
Втори въпрос.Има ли причина да се прекъсне вакуумната тръбичка излизаща от температурният регулатор.Тук е прекъсната.Колата е на газ.
,
,
,
1.Ако съм разбрал правилно от предните страници,за рестарт на ECU-то ,трябва да се прекара през реле червеният кабел от пин 21, или да се прекъсне и парчето от към буксата да се върже към черният кабел от пин 23.
Съответно парчето кабел от към бушоните се изолира.
.
==================================================================================
Втори въпрос.Има ли причина да се прекъсне вакуумната тръбичка излизаща от температурният регулатор.Тук е прекъсната.Колата е на газ.
,
,
,
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: газовата беля-емулатори, ресет релета и всичко за тях
Вакум тръбичката се прекъсва по 2 причини-ако не искаш да работи клапата за топл въздухили ако се е пробила нейната мембрана и така се смучи нерегламентиран въздух и ти бърка оборотите.
За кабелите не знам за твоя мотор,но ти си го замери той ли е.
За кабелите не знам за твоя мотор,но ти си го замери той ли е.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта