имам газова ловато сложена на г3 1.8 adz. В момента инсталацията е само с реле за ресет на компа, на газ работи прилично, на бензин обаче от време на време е зле, в ниските обороти прекъсва, на високи работи нормално, но разхода е голям. Искам да сложа ламбда контрол, а този ресет да го махна. Както и адванс процесор да ми бъде монтиран, разполагам с такъв, но не мога да го сложа сам. Интересуват ме препоръки, майстори и цени + къде може да се тества самата ламбда сонда в какво състояние е?
Отварям тема, защото не намерих конкретни координати на майстори в подфорума, а знам, че много такива го следят. Пробвах при тези, които в момента ми обслужват газовата, според тях всичко в газовата е ок и щом върви няма проблем
ламбда контрол
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тап-а съм го купувал преди мноого време от един пич с ник Jetro, той ги правеше тогава, той ми го и постави - правоъгълна черна кутийка с няколко жици толкова знам за него
а контролера доста дебело идва, мерси за предложението все пак
друг вариант при който да се избегне постоянното нулиране на компа има ли ?
а контролера доста дебело идва, мерси за предложението все пак
друг вариант при който да се избегне постоянното нулиране на компа има ли ?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Колега за ТАПа можеш да намериш данни тук http://jethro.viket.net/bgver.html.
А за ламбда контрола има и друго решение и то е втора рака ламбда контрол която излиза около 100лв.
А за ламбда контрола има и друго решение и то е втора рака ламбда контрол която излиза около 100лв.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
qnis3 написа:Колега за ТАПа можеш да намериш данни тук http://jethro.viket.net/bgver.html.
А за ламбда контрола има и друго решение и то е втора рака ламбда контрол която излиза около 100лв.
Въздържам се да предлагам да се купува 2-ра ръка ламбда контролер , защото на повечето или са изфирясали стъпковите моторчета , или електронния блок за управлението...
qnis3 написа:Колега за ТАПа можеш да намериш данни тук http://jethro.viket.net/bgver.html.
линка не бачка: HTTP ERROR 404.
Не отбирам от тоци, затова търся човек, който да го провери дали работи и да го постави
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
http://jethro.viket.net/bgver.html
работи си линка
просто в горния линк на колегата qnis3 има една точка накрая
работи си линка
просто в горния линк на колегата qnis3 има една точка накрая
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
The_Machine написа:qnis3 написа:Колега за ТАПа можеш да намериш данни тук http://jethro.viket.net/bgver.html.
А за ламбда контрола има и друго решение и то е втора рака ламбда контрол която излиза около 100лв.
Въздържам се да предлагам да се купува 2-ра ръка ламбда контролер , защото на повечето или са изфирясали стъпковите моторчета , или електронния блок за управлението...
Колега мислишли че някои търговец ще продаде нещо което не работи та било и то втора рака. А и за степ мотора също доста може да поспорим но не му е тук мястото.
orgasmatron написа:http://jethro.viket.net/bgver.html
работи си линка
просто в горния линк на колегата qnis3 има една точка накрая
10х, видях схемата, нищо не ми говори, но ще намеря жичкаджия, въпроси: как може да се разбере моят ТАП дали работи все още ? тая джаджа има ли нужда от настойки след поставянето ? Преди е била на г2 EZ, 3 години стоя в един шкаф, скоро я намерих случайно. Ще я слагам на г3 ADZ. Обикновеният Jetspark е, а не 2-ка.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта