Висок разход на газ.. и какви свещи ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
BECK0
Мнения: 464
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
Автомобил: VW Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BECK0 » Сря 11 юли 2007 17:04


По каталог пише, че на Голфа(за моя модел - 1.8 ABC) трябва да се кара с Триполюсни свещи и на баща ми са му препоръчали NJK японски по 10.50 лв бройката и Бриск - Триполюсни по 5.50лв. Вмомента се колебае между двата вида ... какво ви е мнението ?




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 юли 2007 17:14


BECK0 написа:По каталог пише, че на Голфа(за моя модел - 1.8 ABC) трябва да се кара с Триполюсни свещи и на баща ми са му препоръчали NJK японски по 10.50 лв бройката и Бриск - Триполюсни по 5.50лв. Вмомента се колебае между двата вида ... какво ви е мнението ?

Брей,че кой е третият полюс?Плюс,минус и ??? mhihi mhihi mhihi

Вземи Бриск-а,тъкмо ще кажеш дали си заслужават.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 11 юли 2007 18:19


Според мен ако старите свещи не са много зле не чакай чудеса с разхода, иначе не е лоша идея смяната.


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Сря 11 юли 2007 22:33


Според мен като смениш свещите и въздушния филтър отиваш на реглаж на газовата уредба и там може да се оправи разхода...само със смяната нищо няма да стане но пък е неизбежна. А за свещите...лично аз карам с NGK-тези ги предлагат и в Unitrade. Аз съм доволен от тях но пък са два пъти по-скъпи което не е за пренебрегване. Мисля че може да пробаш с Бриска


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 11 юли 2007 22:48


Бриск , били те и едноелектродни... трите електрода са с цел по-късна смяна на свещите като пробег, така или иначе искрата пак ще е една и тя ще отиде в най-близкия до нея електрод (най-малко износения).
Така , но все пак свещите стареят и с времето с постоянното затопляне/изстиване на керамичния изолатор той започва да се напуква и все по-лесно прескачат искри не където трябва... Затова се препоръчва на газ да се сменят на около 20 000 км свещите , за да ти е мирна главата.

Бриск Силвър едноелетродни са абсолютно предостатъчно издръжливи като междуполюсно разстояние заради сребърното покритие на електрода, което покритие осигурява по-голяма износоустойчивост :)


БЛА-БЛА... баси романа стана :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 12 юли 2007 11:32


The_Machine написа:Бриск , били те и едноелектродни... трите електрода са с цел по-късна смяна на свещите като пробег, така или иначе искрата пак ще е една и тя ще отиде в най-близкия до нея електрод (най-малко износения).
Така , но все пак свещите стареят и с времето с постоянното затопляне/изстиване на керамичния изолатор той започва да се напуква и все по-лесно прескачат искри не където трябва... Затова се препоръчва на газ да се сменят на около 20 000 км свещите , за да ти е мирна главата.

Бриск Силвър едноелетродни са абсолютно предостатъчно издръжливи като междуполюсно разстояние заради сребърното покритие на електрода, което покритие осигурява по-голяма износоустойчивост :)
БЛА-БЛА... баси романа стана :roll:

едно място писах и пак повтарям.....разликата между едноелектродните и триелектродните е в устойчивостта на силата на искрата при висока степен на сгъстяване.Според техническите си данни Бриск -Силвер са идентични и дори по-добри по този показател сравнени с повечето марки триелектродни свещи продавани у нас!Има то това във нашия форум(препратка към един друг сайт)..


Потребителски аватар
BECK0
Мнения: 464
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
Автомобил: VW Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BECK0 » Чет 12 юли 2007 13:14


Взехме преди малко 4 Бриск-Силвър по 4.20лв. бройката и въздушен филтър, остава да ги сменим довечера и да видим ще ускорява ли от 0-100 за 4.2сек Комбито :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 12 юли 2007 15:42


BECK0 написа:Взехме преди малко 4 Бриск-Силвър по 4.20лв. бройката и въздушен филтър, остава да ги сменим довечера и да видим ще ускорява ли от 0-100 за 4.2сек Комбито :lol:

Абе то твоята кола бяга като магаре с люта чушка в задника!!!!!


Потребителски аватар
BECK0
Мнения: 464
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
Автомобил: VW Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BECK0 » Чет 12 юли 2007 21:05


Всичко е сложено, ще пиша впечетления как върви след като ги сменихме.

Абе то твоята кола бяга като магаре с люта чушка в задника!!!!!

Каквото и да правя под 5 секунди неможах да смъкна, неще да дърпа много.. май ще трябва да мина на бензин да пробвам :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 18 юли 2007 13:09


LILO&STICH написа:ех колека joker що така
римата я заеба
тука пишеш ей така
а на другите места драскаш хубави неща
:wink:

Работата ме притиска
ама много ми се иска
да изпраскам две три рими
а пък после....затвори ме!
Разходът на газ е тема
раждаща безброй проблеми
свещи,кабели,капачка
всичко е бая играчка
а пък с "моно" щом не си
газовото забрави
щото с газова пърдялка
си е чиста залъгалка
слагаш газов инжекцион
със цена - "финансов слон"


Потребителски аватар
BECK0
Мнения: 464
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 23:32
Автомобил: VW Passat B7
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BECK0 » Чет 19 юли 2007 22:56


Днеска колата хептем изгасна и неще да потегли на газ.. веднага на майстора и се оказа, че филтърче някакво е запушено, почисти го, регулира я и .. вече дърпа, само да видим колко ще гори..


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 20 юли 2007 5:52


joker написа:
silent написа:Явно моята газ въобще не е капризна...Свещи на 60х. Капачка и палец на 100х и кабели на незнайни км. Колега търси другаде ключа от палатката . Моята гори 10на100 градско в София.

Звучиш като човек в турска баня ,който си търси изтървания сапун !Стой още малко наведен и.......ще видиш
Всеки може да се увлича от хазарт ама да го препоръчва като начин на поведениет?????
А разхода няма да коментирам...

Как звуча не знам ...но тук всеки разбирач се хваща за кабели и свещи щом има проблем с вървенето на газ...а това доста често не е вярното решение...особено пък разните препоръки че не знам си кво и сменяй на 20хиляди свещи....иначе ти си край с квото си искаш и си ги сменяй когато искаш...аз си карам с оригинални свещи от Юнитрейд и ги сменям на 60хиляди и разлика няма никаква с новите и старите....това исках да кажа ...и го казах...и както чай виждам съм абсолюгно прав...и проблема на колегата въобще не е на баира дето го пратихте...


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 20 юли 2007 8:41


joker написа:
LILO&STICH написа:ех колека joker що така
римата я заеба
тука пишеш ей така
а на другите места драскаш хубави неща
:wink:

Работата ме притиска
ама много ми се иска
да изпраскам две три рими
а пък после....затвори ме!
Разходът на газ е тема
раждаща безброй проблеми
свещи,кабели,капачка
всичко е бая играчка
а пък с "моно" щом не си
газовото забрави
щото с газова пърдялка
си е чиста залъгалка
слагаш газов инжекцион
със цена - "финансов слон"



:applause: :applause:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 22 юли 2007 15:10


silent написа:
joker написа:
silent написа:Явно моята газ въобще не е капризна...Свещи на 60х. Капачка и палец на 100х и кабели на незнайни км. Колега търси другаде ключа от палатката . Моята гори 10на100 градско в София.

Звучиш като човек в турска баня ,който си търси изтървания сапун !Стой още малко наведен и.......ще видиш
Всеки може да се увлича от хазарт ама да го препоръчва като начин на поведениет?????
А разхода няма да коментирам...

Как звуча не знам ...но тук всеки разбирач се хваща за кабели и свещи щом има проблем с вървенето на газ...а това доста често не е вярното решение...особено пък разните препоръки че не знам си кво и сменяй на 20хиляди свещи....иначе ти си край с квото си искаш и си ги сменяй когато искаш...аз си карам с оригинални свещи от Юнитрейд и ги сменям на 60хиляди и разлика няма никаква с новите и старите....това исках да кажа ...и го казах...и както чай виждам съм абсолюгно прав...и проблема на колегата въобще не е на баира дето го пратихте...


В минимум 80% от случаите на неравномерна работа на газ проблема е в запалителната система ;)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта