Висок разход на газ.. и какви свещи ?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
BECK0 написа:По каталог пише, че на Голфа(за моя модел - 1.8 ABC) трябва да се кара с Триполюсни свещи и на баща ми са му препоръчали NJK японски по 10.50 лв бройката и Бриск - Триполюсни по 5.50лв. Вмомента се колебае между двата вида ... какво ви е мнението ?
Брей,че кой е третият полюс?Плюс,минус и ???
Вземи Бриск-а,тъкмо ще кажеш дали си заслужават.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Според мен като смениш свещите и въздушния филтър отиваш на реглаж на газовата уредба и там може да се оправи разхода...само със смяната нищо няма да стане но пък е неизбежна. А за свещите...лично аз карам с NGK-тези ги предлагат и в Unitrade. Аз съм доволен от тях но пък са два пъти по-скъпи което не е за пренебрегване. Мисля че може да пробаш с Бриска
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Бриск , били те и едноелектродни... трите електрода са с цел по-късна смяна на свещите като пробег, така или иначе искрата пак ще е една и тя ще отиде в най-близкия до нея електрод (най-малко износения).
Така , но все пак свещите стареят и с времето с постоянното затопляне/изстиване на керамичния изолатор той започва да се напуква и все по-лесно прескачат искри не където трябва... Затова се препоръчва на газ да се сменят на около 20 000 км свещите , за да ти е мирна главата.
Бриск Силвър едноелетродни са абсолютно предостатъчно издръжливи като междуполюсно разстояние заради сребърното покритие на електрода, което покритие осигурява по-голяма износоустойчивост
БЛА-БЛА... баси романа стана
Така , но все пак свещите стареят и с времето с постоянното затопляне/изстиване на керамичния изолатор той започва да се напуква и все по-лесно прескачат искри не където трябва... Затова се препоръчва на газ да се сменят на около 20 000 км свещите , за да ти е мирна главата.
Бриск Силвър едноелетродни са абсолютно предостатъчно издръжливи като междуполюсно разстояние заради сребърното покритие на електрода, което покритие осигурява по-голяма износоустойчивост
БЛА-БЛА... баси романа стана
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
The_Machine написа:Бриск , били те и едноелектродни... трите електрода са с цел по-късна смяна на свещите като пробег, така или иначе искрата пак ще е една и тя ще отиде в най-близкия до нея електрод (най-малко износения).
Така , но все пак свещите стареят и с времето с постоянното затопляне/изстиване на керамичния изолатор той започва да се напуква и все по-лесно прескачат искри не където трябва... Затова се препоръчва на газ да се сменят на около 20 000 км свещите , за да ти е мирна главата.
Бриск Силвър едноелетродни са абсолютно предостатъчно издръжливи като междуполюсно разстояние заради сребърното покритие на електрода, което покритие осигурява по-голяма износоустойчивост
БЛА-БЛА... баси романа стана
едно място писах и пак повтарям.....разликата между едноелектродните и триелектродните е в устойчивостта на силата на искрата при висока степен на сгъстяване.Според техническите си данни Бриск -Силвер са идентични и дори по-добри по този показател сравнени с повечето марки триелектродни свещи продавани у нас!Има то това във нашия форум(препратка към един друг сайт)..
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
LILO&STICH написа:ех колека joker що така
римата я заеба
тука пишеш ей така
а на другите места драскаш хубави неща :wink:
Работата ме притиска
ама много ми се иска
да изпраскам две три рими
а пък после....затвори ме!
Разходът на газ е тема
раждаща безброй проблеми
свещи,кабели,капачка
всичко е бая играчка
а пък с "моно" щом не си
газовото забрави
щото с газова пърдялка
си е чиста залъгалка
слагаш газов инжекцион
със цена - "финансов слон"
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:silent написа:Явно моята газ въобще не е капризна...Свещи на 60х. Капачка и палец на 100х и кабели на незнайни км. Колега търси другаде ключа от палатката . Моята гори 10на100 градско в София.
Звучиш като човек в турска баня ,който си търси изтървания сапун !Стой още малко наведен и.......ще видиш
Всеки може да се увлича от хазарт ама да го препоръчва като начин на поведениет?????
А разхода няма да коментирам...
Как звуча не знам ...но тук всеки разбирач се хваща за кабели и свещи щом има проблем с вървенето на газ...а това доста често не е вярното решение...особено пък разните препоръки че не знам си кво и сменяй на 20хиляди свещи....иначе ти си край с квото си искаш и си ги сменяй когато искаш...аз си карам с оригинални свещи от Юнитрейд и ги сменям на 60хиляди и разлика няма никаква с новите и старите....това исках да кажа ...и го казах...и както чай виждам съм абсолюгно прав...и проблема на колегата въобще не е на баира дето го пратихте...
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
joker написа:LILO&STICH написа:ех колека joker що така
римата я заеба
тука пишеш ей така
а на другите места драскаш хубави неща :wink:
Работата ме притиска
ама много ми се иска
да изпраскам две три рими
а пък после....затвори ме!
Разходът на газ е тема
раждаща безброй проблеми
свещи,кабели,капачка
всичко е бая играчка
а пък с "моно" щом не си
газовото забрави
щото с газова пърдялка
си е чиста залъгалка
слагаш газов инжекцион
със цена - "финансов слон"
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
silent написа:joker написа:silent написа:Явно моята газ въобще не е капризна...Свещи на 60х. Капачка и палец на 100х и кабели на незнайни км. Колега търси другаде ключа от палатката . Моята гори 10на100 градско в София.
Звучиш като човек в турска баня ,който си търси изтървания сапун !Стой още малко наведен и.......ще видиш
Всеки може да се увлича от хазарт ама да го препоръчва като начин на поведениет?????
А разхода няма да коментирам...
Как звуча не знам ...но тук всеки разбирач се хваща за кабели и свещи щом има проблем с вървенето на газ...а това доста често не е вярното решение...особено пък разните препоръки че не знам си кво и сменяй на 20хиляди свещи....иначе ти си край с квото си искаш и си ги сменяй когато искаш...аз си карам с оригинални свещи от Юнитрейд и ги сменям на 60хиляди и разлика няма никаква с новите и старите....това исках да кажа ...и го казах...и както чай виждам съм абсолюгно прав...и проблема на колегата въобще не е на баира дето го пратихте...
В минимум 80% от случаите на неравномерна работа на газ проблема е в запалителната система
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта