Проблем при гаснене над 95 градуса
Проблем при гаснене над 95 градуса
Здравейте!Имам проблем,който ми се появи наскоро и ще се радвам ако някой може да ми помогне!Четох в предните теми и разбрах някои неща,но при мен е малко по различно.Ето проблема!Карам Б3 Пасат 1.8 МИ когато е много топло и колата загрее до 100+ градуса не 6те да изгасне когато съм на газ,а двигателя детонира сякаш не съм загасил!На бензин нямам този проблем,а също го нямам и когато не е толков висока температурата!Паля нормално оборотите са перфектни!Получи се от скоро!Принуждавам се да прехвърля на бензин за да изгася когато е загряла!Въззможно ли е да е клапата,която спира и подава газ или мембраните,защото ако е така би трябвало и когато е под 100 гр.да не може да изгасне!Центовката е идеална и не е от нея ..разхода също е много добър!Моля ако може да ме упътите къде мога да я закарам да я оправят или даде съвет!Благодаря предварително
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дам,на омв-о си пълни,но смени местото.И пробвай на ЕКО/ГазтрейдHEAD написа:andro_ написа:Веднага смени газстанцията,от която зареждаш!По принцип газта е с по-високо октаново число от бензина т.е. детонира по-трудно (в цилиндъра).Виж си клапаните,както написа сам.
Благодаря ти Андро ще пробвам да не пълня от шел и омв
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Дааааа, много е възможно наистина да е от газта, но ако си зареждал на различни места докато ти прави проблем... . Освен това въпреки че газта не се определя точно с октаново число по принцип колегата е прав че е по-детонационно устойчива от бензина, така че ако не е от газта имаш неприятен проблем в колата (изискващ излишно много нерви). Успех
[quote="dlug"]Дааааа, много е възможно наистина да е от газта, но ако си зареждал на различни места докато ти прави проблем... . Освен това въпреки че газта не се определя точно с октаново число по принцип колегата е прав че е по-детонационно устойчива от бензина, така че ако не е от газта имаш неприятен проблем в колата (изискващ излишно много нерви). Успех[/quo
Благодаря ти.....не ми е ясно защо само когато е вдигнала температурата така се пполучава,тогава мисля че по бързо тр.да изгаря газта и много ме съмнява "майсторите"газаджии пак нещо да са оплескали........
Благодаря ти.....не ми е ясно защо само когато е вдигнала температурата така се пполучава,тогава мисля че по бързо тр.да изгаря газта и много ме съмнява "майсторите"газаджии пак нещо да са оплескали........
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Странно... може някоя гумичка в изпарителя да не затваря като се загрее и разшири , ама няма голяма логика в това
И на мен не ми е ясно приятелю и за тва питам.просто не ми се ходи на майстои че само ще ме пържат ,а тук знам ,че има наистина хора ,които разбират и ще ме насочат към вярното рещение........
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Приятелю , някои ме наричат "майсторе" , но само защото не ми знаят името
Занимавам се доста сериозно с газови уредби, но проблемът ти ме озадачава...
Чудя се дали да не сменя мембраните /или целият изпарител/.Ти какво би ме посъветвал и евентуално какъв изпарител да си сложа ако юе го сменям.Моя в момента е на 6-7 години?Благодаря ти "Машине"
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Не бързай с изпарителя...
Ходил ли си да ти видят колко градуса ти е предварението?
Не!Не съм ходил.......но мисля да отида и да му направят една хубава профилактика.........Притесняваме факта 4е не всеки път го прави и ми е много странно.Днес беше загряла и като я изгасих, я изфорсирах и не е детонирала,угасна нормално!А някъде да ми препоръчаш добри газаджии......Аз ходя зад градинката на Янко Сакъзов има едни пичове.........
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Danny boy написа:...мисля че трябва да си провериш газовия клапан дали бачка нормално...
И аз мисля, че проблемът най-вероятно ти идва от не добре затварящ газов клапан. Има и вероятност проблема да е също от ключа газ-бензин. Но жици едва ли са прекъснали - щом клапана стои отворен, няма проблем с тях. Провери първо клапаните и ключа, преди да се заиграваш с центровки/изпарител. Най-малкото щото за да детонира, това гориво трябва да му идва отнякъде... А ако са ти изправни клапаните и ключа, това просто няма как да стане...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта