Проблем при гаснене над 95 градуса

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем при гаснене над 95 градуса

Мнениеот HEAD » Вто 10 юли 2007 23:30


Здравейте!Имам проблем,който ми се появи наскоро и ще се радвам ако някой може да ми помогне!Четох в предните теми и разбрах някои неща,но при мен е малко по различно.Ето проблема!Карам Б3 Пасат 1.8 МИ когато е много топло и колата загрее до 100+ градуса не 6те да изгасне когато съм на газ,а двигателя детонира сякаш не съм загасил!На бензин нямам този проблем,а също го нямам и когато не е толков висока температурата!Паля нормално оборотите са перфектни!Получи се от скоро!Принуждавам се да прехвърля на бензин за да изгася когато е загряла!Въззможно ли е да е клапата,която спира и подава газ или мембраните,защото ако е така би трябвало и когато е под 100 гр.да не може да изгасне!Центовката е идеална и не е от нея ..разхода също е много добър!Моля ако може да ме упътите къде мога да я закарам да я оправят или даде съвет!Благодаря предварително




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 11 юли 2007 7:01


Веднага смени газстанцията,от която зареждаш!По принцип газта е с по-високо октаново число от бензина т.е. детонира по-трудно (в цилиндъра).Виж си клапаните,както написа сам.


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Сря 11 юли 2007 11:21


andro_ написа:Веднага смени газстанцията,от която зареждаш!По принцип газта е с по-високо октаново число от бензина т.е. детонира по-трудно (в цилиндъра).Виж си клапаните,както написа сам.



Благодаря ти Андро ще пробвам да не пълня от шел и омв


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 11 юли 2007 13:40


HEAD написа:
andro_ написа:Веднага смени газстанцията,от която зареждаш!По принцип газта е с по-високо октаново число от бензина т.е. детонира по-трудно (в цилиндъра).Виж си клапаните,както написа сам.



Благодаря ти Андро ще пробвам да не пълня от шел и омв
дам,на омв-о си пълни,но смени местото.И пробвай на ЕКО/Газтрейд :wink:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Сря 11 юли 2007 22:14


Дааааа, много е възможно наистина да е от газта, но ако си зареждал на различни места докато ти прави проблем... :dontknow: . Освен това въпреки че газта не се определя точно с октаново число по принцип колегата е прав че е по-детонационно устойчива от бензина, така че ако не е от газта имаш неприятен проблем в колата (изискващ излишно много нерви). Успех


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Чет 12 юли 2007 10:32


[quote="dlug"]Дааааа, много е възможно наистина да е от газта, но ако си зареждал на различни места докато ти прави проблем... :dontknow: . Освен това въпреки че газта не се определя точно с октаново число по принцип колегата е прав че е по-детонационно устойчива от бензина, така че ако не е от газта имаш неприятен проблем в колата (изискващ излишно много нерви). Успех[/quo
Благодаря ти.....не ми е ясно защо само когато е вдигнала температурата така се пполучава,тогава мисля че по бързо тр.да изгаря газта и много ме съмнява "майсторите"газаджии пак нещо да са оплескали........


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 12 юли 2007 17:17


Странно... може някоя гумичка в изпарителя да не затваря като се загрее и разшири , ама няма голяма логика в това :roll:


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Чет 12 юли 2007 18:48


The_Machine написа:Странно... може някоя гумичка в изпарителя да не затваря като се загрее и разшири , ама няма голяма логика в това :roll:


И на мен не ми е ясно приятелю и за тва питам.просто не ми се ходи на майстои че само ще ме пържат ,а тук знам ,че има наистина хора ,които разбират и ще ме насочат към вярното рещение........


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 12 юли 2007 21:52


Приятелю , някои ме наричат "майсторе" , но само защото не ми знаят името :lol:
Занимавам се доста сериозно с газови уредби, но проблемът ти ме озадачава...


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Пет 13 юли 2007 21:56


The_Machine написа:Приятелю , някои ме наричат "майсторе" , но само защото не ми знаят името :lol:
Занимавам се доста сериозно с газови уредби, но проблемът ти ме озадачава...


Чудя се дали да не сменя мембраните /или целият изпарител/.Ти какво би ме посъветвал и евентуално какъв изпарител да си сложа ако юе го сменям.Моя в момента е на 6-7 години?Благодаря ти "Машине"


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 14 юли 2007 10:34


мисля че трябва да си провериш газовия клапан дали бачка нормално.Все ми се струва че когато трябва да затвори не го прави демек не спира притока на газ.Провери около него дали няма прекъснат или тръгнал проводник.Провери автоматичния ключ дали ти е изпавен и тн и тн


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 14 юли 2007 21:40


Не бързай с изпарителя...
Ходил ли си да ти видят колко градуса ти е предварението?


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Нед 15 юли 2007 18:35


The_Machine написа:Не бързай с изпарителя...
Ходил ли си да ти видят колко градуса ти е предварението?


Не!Не съм ходил.......но мисля да отида и да му направят една хубава профилактика.........Притесняваме факта 4е не всеки път го прави и ми е много странно.Днес беше загряла и като я изгасих, я изфорсирах и не е детонирала,угасна нормално!А някъде да ми препоръчаш добри газаджии......Аз ходя зад градинката на Янко Сакъзов има едни пичове.........


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 15 юли 2007 22:02


Де да знам... и аз мога да ти я прегледам , но нямам никаква диагностична апаратура :oops:
Хората хвалят колегите в Княжево , но и те нямат май никаква техника :)
В бившата ми работа имат - кв. Горубляне...


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 16 юли 2007 8:34


Danny boy написа:...мисля че трябва да си провериш газовия клапан дали бачка нормално...


И аз мисля, че проблемът най-вероятно ти идва от не добре затварящ газов клапан. Има и вероятност проблема да е също от ключа газ-бензин. Но жици едва ли са прекъснали - щом клапана стои отворен, няма проблем с тях. Провери първо клапаните и ключа, преди да се заиграваш с центровки/изпарител. Най-малкото щото за да детонира, това гориво трябва да му идва отнякъде... А ако са ти изправни клапаните и ключа, това просто няма как да стане...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта