Питане за "ресет" релето
- golf3
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Питане за "ресет" релето
Много се чудя,защо ресет релето дава +захранването на ECU-то на маса когато колата не е на контакт?Когато дам контакт се превключва и подава " +"към паметта,защо през другото ереме е на маса и така ли е при всички?Моля споделете как работят при вас тези релета!
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ами ресет релето трябва да прекъсва + към определен пин на компютъра.
Най-добре това да става ръчно, усетиш ли проблеми прекъсваш за момент (на угасен мотор) с бутонче(подаваш + към релето), иначе нормално затворените контакти на релето.
Аааа да и добре е да не се ползват огромни авто релета защото тока е по
последни мерки е около 7mA и не стига за самопочистване на контактите на едно 30+А реле. Релетата имат както максимален така и минимален работен ток!
Подходящо реле е например рид -реле или някое марково макс за 10А, разбира се газаджиите не поставят такива за да ни е гадно.
Най-добре това да става ръчно, усетиш ли проблеми прекъсваш за момент (на угасен мотор) с бутонче(подаваш + към релето), иначе нормално затворените контакти на релето.
Аааа да и добре е да не се ползват огромни авто релета защото тока е по
последни мерки е около 7mA и не стига за самопочистване на контактите на едно 30+А реле. Релетата имат както максимален така и минимален работен ток!
Подходящо реле е например рид -реле или някое марково макс за 10А, разбира се газаджиите не поставят такива за да ни е гадно.
- golf3
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:толкова ли е трудно да се сетиш?
контактния ключ разпраща + навсякъде щом го изключиш всичко се замасява през него обратно-нали за да свети една крушка трябва + и - махни + и на същия кабел идва - !
Става въпрос:Правилно ли към ECU-то е да се подава "-" на мястото за "+" при изключен контактен ключ?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
В компютъра има все пак кондензатори на тази шина, и така се разреждат бързо, което гарантира че действително ще се reset-не.
Консумацията е много малка и кондензаторите могат да удържат паметта известно време ако не се разредят насилствено.
Но по-правилно би било това да става през резистор. Може да сложиш един резистор последователно на тази връзка към маса, нискоомен - ще "омекоти" процеса.
Консумацията е много малка и кондензаторите могат да удържат паметта известно време ако не се разредят насилствено.
Но по-правилно би било това да става през резистор. Може да сложиш един резистор последователно на тази връзка към маса, нискоомен - ще "омекоти" процеса.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е, това все пак не е от някогашните механични компютри Няма да се изтърка нищо от самообучаването. То и без това постоянно си коригира настройките.
Ако те притеснява, направи го така че да го ресет-ваш с бутон както са съветвали по-горе само когато е нужно, но вземи мерки (евентуално с второ реле) този бутон да работи само при изключен "контакт". Че колкото и да внимаваш, все може да забравиш.
Ако те притеснява, направи го така че да го ресет-ваш с бутон както са съветвали по-горе само когато е нужно, но вземи мерки (евентуално с второ реле) този бутон да работи само при изключен "контакт". Че колкото и да внимаваш, все може да забравиш.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта