не мога да го укротя! вече маса време и подлудявам!
дайте акъл...
2Е с БСМ спринцовка.
на бенз жми.
на газ с клима-почти незабележимо приклаща-заради повишаването от компира заради климата.
без клима се заклаща-отначало по леко постепенно се позасилва и като се засили хептен-избръмка и се укротява докато не почне нов цикъл. като махало е...
моторчето на празния ход съм го светнал като ново-на бенза няма ядове хич!
защо тая газ така ми заклаща?
пуста газ нищо не й вдявам!!!
клати ми празния ход?
- vladko_g40
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
колега, аз имах подобен проблем с едно типо 2.0i, на което монтирах газова:arrow: при него компютъра явно базикаше моторчето за празен ход на бензин нямаше проблем, а на газ менеше оборотите както намери за добре на гадния фиат реших проблема по следния начин: единият кабел(плюса) на моторчето го прекъснах с едно реле и когато е на газ моторчето не действа - релето се управлява от копчето на газовата - като е на бензин релето затваря и моторчето си бачка сега няма никакви проблеми нито на газ , нито на бензин ако искаш и ти пробвай по този начин би трябвало да стане като за начало - пробвай когато колата работи на газ откачи буксата на моторчето и ако се оправят оборотите слагай релето и си свиркай
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами в БСМ софта нали си играеш с един коефициент, за да изравниш бензиновото време и газовото...
при мен - първоначалната настройка - като включа климатика на газ и вдига оборотите... обаче мой познат ми каза, че компютъра на БСМ-а не трябва да компенсира с обороти, а с количеството на впръскана газ... и си играхме с тоя коефициент малко и сега неповишава обороти като съм на газ, празен ход + клима
при мен - първоначалната настройка - като включа климатика на газ и вдига оборотите... обаче мой познат ми каза, че компютъра на БСМ-а не трябва да компенсира с обороти, а с количеството на впръскана газ... и си играхме с тоя коефициент малко и сега неповишава обороти като съм на газ, празен ход + клима
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
количеството на впръскана газ ................ не говорим за количество а за различно подаване на газ в цилиндрите въз основа на различната работа на клапаните (ГИ) горките си меткат каквото си искат и двигателя се рзколебава от различното количество подавано на отделен цилиндър ...нема как да се справите трябва еднакви инжектори или ...... на бенз на клима
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А Бе човечеееееееееее 2 Е ...........знае цял свят че е ФУЛЛ (паралелно) еправление ......... говоря че изпърдяните Вал......... или Рай.......... не меткат еднакво бе Човек проблема е в ЕДНАКВОСТТА на работата на 'ГИ' ............... разбираш ли след известно кличество наработени цикли гумичките (презервоа.................) те не се затварят или отварят по един и същи начин ...в това е проблема МЕХАНИЧНО не работят ! Не може да се пребори ФИЗИКАТА с тия запорни елементи с тежина 15 гр. АНАДЪК МА ! ОТВАРЯТ се за 4 мс и се затварят за 4.6 мс батко ....отдавна е минало времето за отваряне и затваряне на клапаните ...... получава се гъзова система с ежекторно подаване !
ела на сервиза да ги качим на стенда да видиш на живо колко са различни !
НАЗДРАВЕ
ела на сервиза да ги качим на стенда да видиш на живо колко са различни !
НАЗДРАВЕ
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 14 фев 2005 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тресе и при мен
Аз съм пак с ГИ, но руски - Фаворит. И имам същия проблем като теб. На ниски обороти тресе, като пусна климатик се пооправя, а като е студена го няма този проблем. На бензин заспива. Колата е с AKL мотор. Сменихме инжекторите, после смених тръбата между дроселовата клапа и дебитомера (беше леко спукана и лепена), после и кабелите смених, но проблема си остана. Повечето който познавам с ГИ имат подобен проблем ама доста по слабо изразен. Ако някой намери решение нека да свирка. Много хора са с този проблем.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта