клати ми празния ход?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

клати ми празния ход?

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 юли 2007 8:59


не мога да го укротя! вече маса време и подлудявам!
дайте акъл...
2Е с БСМ спринцовка.
на бенз жми.
на газ с клима-почти незабележимо приклаща-заради повишаването от компира заради климата.
без клима се заклаща-отначало по леко постепенно се позасилва и като се засили хептен-избръмка и се укротява докато не почне нов цикъл. като махало е...
моторчето на празния ход съм го светнал като ново-на бенза няма ядове хич!
защо тая газ така ми заклаща?

пуста газ нищо не й вдявам!!! :evil:




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 19 юли 2007 11:51


колега, аз имах подобен проблем с едно типо 2.0i, на което монтирах газова:arrow: при него компютъра явно базикаше моторчето за празен ход :wink: на бензин нямаше проблем, а на газ менеше оборотите както намери за добре :arrow: на гадния фиат реших проблема по следния начин: единият кабел(плюса) на моторчето го прекъснах с едно реле и когато е на газ моторчето не действа - релето се управлява от копчето на газовата - като е на бензин релето затваря и моторчето си бачка :wink: сега няма никакви проблеми нито на газ , нито на бензин :wink: ако искаш и ти пробвай по този начин :arrow: би трябвало да стане :roll:като за начало - пробвай когато колата работи на газ откачи буксата на моторчето и ако се оправят оборотите слагай релето и си свиркай :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 юли 2007 16:12


пич-не става.
чети-с газов инжекцион съм. :wink:
мерси все пак...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 19 юли 2007 16:32


vaskoto1 написа:пич-не става.
чети-с газов инжекцион съм. :wink:
мерси все пак...

Васко,не че ти помагам,ама и мойто тресе,д'ге.Също инжекцион,на бензин спи.
Докато звярът е студен до 90 град. на маслото не тресе.После притриса.На клима с по-високия оборот не тресе.


injection
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот injection » Чет 19 юли 2007 17:52


Това са изтръткани газови инжектори ! НЕРАВНОМЕРНО ОТРАБОТВНЕ на газовото гориво лоши ГИ или Газов инжектор ! разколебаваш мотора с тея Валтеци или Райли ! незнам какво са ти набили !99% различно подаване на газ в цилиндрите и БЕНЗ инжекц се стреми да го компенсира ама ..... нема как !


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 19 юли 2007 18:00


ами в БСМ софта нали си играеш с един коефициент, за да изравниш бензиновото време и газовото...
при мен - първоначалната настройка - като включа климатика на газ и вдига оборотите... обаче мой познат ми каза, че компютъра на БСМ-а не трябва да компенсира с обороти, а с количеството на впръскана газ... и си играхме с тоя коефициент малко и сега неповишава обороти като съм на газ, празен ход + клима


injection
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот injection » Чет 19 юли 2007 18:16


количеството на впръскана газ ................ не говорим за количество а за различно подаване на газ в цилиндрите въз основа на различната работа на клапаните (ГИ) горките си меткат каквото си искат и двигателя се рзколебава от различното количество подавано на отделен цилиндър ...нема как да се справите трябва еднакви инжектори или ...... на бенз на клима


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 юли 2007 18:26


а ако се сетиш че аз съм фул груп-кажи какво може да е освен тва дето го разправяш... :wink:
тука нема компенсации-тука сичко цъка наедно.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 19 юли 2007 18:52


бай Василе,и ти се видя в приключение :?


injection
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот injection » Чет 19 юли 2007 19:46


А Бе човечеееееееееее 2 Е ...........знае цял свят че е ФУЛЛ (паралелно) еправление ......... говоря че изпърдяните Вал......... или Рай.......... не меткат еднакво бе Човек проблема е в ЕДНАКВОСТТА на работата на 'ГИ' ............... разбираш ли след известно кличество наработени цикли гумичките (презервоа.................) те не се затварят или отварят по един и същи начин ...в това е проблема МЕХАНИЧНО не работят ! Не може да се пребори ФИЗИКАТА с тия запорни елементи с тежина 15 гр. АНАДЪК МА ! ОТВАРЯТ се за 4 мс и се затварят за 4.6 мс батко ....отдавна е минало времето за отваряне и затваряне на клапаните ...... получава се гъзова система с ежекторно подаване !
ела на сервиза да ги качим на стенда да видиш на живо колко са различни !
НАЗДРАВЕ


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 юли 2007 19:49


добре де-те са чисто нови бе бричет...
на няма 3к километра и 2 месеца...
имаш ли решение?
в смисъл-предлагаш ли ми други дюзи с които тва ше се спре гарантирано!
куанда коста?


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1031
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 19 юли 2007 21:46


Васе, защо не вземеш да се консултираш с Павката от Княжево? Нищо не губиш. :wink:
Него съм го признал за нумеро уно по газовите.


terminat0r
Мнения: 18
Регистриран на: Пон 14 фев 2005 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Тресе и при мен

Мнениеот terminat0r » Пет 20 юли 2007 13:41


Аз съм пак с ГИ, но руски - Фаворит. И имам същия проблем като теб. На ниски обороти тресе, като пусна климатик се пооправя, а като е студена го няма този проблем. На бензин заспива. Колата е с AKL мотор. Сменихме инжекторите, после смених тръбата между дроселовата клапа и дебитомера (беше леко спукана и лепена), после и кабелите смених, но проблема си остана. Повечето който познавам с ГИ имат подобен проблем ама доста по слабо изразен. Ако някой намери решение нека да свирка. Много хора са с този проблем.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта