Нещо не е както трябва!!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Silvester
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 1:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Нещо не е както трябва!!!

Мнениеот Silvester » Сря 25 юли 2007 23:37


Здравейте,колата ми е VW POLO 1043 куб с газова уредба BRC с ресетьчно реле...Проблемьт ми е следния:когато се пусна по надолнище и оборотомера показва между 2000 и 3000 об колата си подава сама газ,получава се нещо като припомпване на педалана газта,на бензин това го няма :shock .На какво може да се дьлжи това?Благодаря предварително :)




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 26 юли 2007 7:57


колега ако е от полото на аватара ти - моноинжекция, значи или ти е богата сместта и степ мотора отваря дросел клапата или - там където е степ мотора опира в дроселовата клапа има едно винтче, ако то е пипано е възможно при отпускане на педала на газта компютъра да не отчита че колата е в принудителен празен ход.
Моето го проверявам по следния начин:
на контакт колата - подавам газ /отварям дроселовата клапа/ и с пръст или отверка бутвам леко главата на степ мотора - той се прибира навътре. Без да пускам газта откачам буксата на степ мотора и после си изключвам контакта.
При това положение от горна страна на моното има един стопорен болт, който е заводски фиксиран и производителя пише, че не трябва да се размества - рамото на клапата трябва да опре на него.
Следваща стъпка е да се направи с хлабиномерна пластина 0,5 мм разтояние между главата на степ мотора и вилката на дросел клапата.
Малко е дълго но дано съм го обяснил.
Ако я няма тази хлабина 0,5мм няма да разбира компа че си отпуснал газта нацяло и ще прави проблеми подобни на твоите.
успех!!!


Потребителски аватар
Silvester
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 1:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Silvester » Чет 26 юли 2007 11:53


Може ли това да се избегне без да се пипа нещо по стьпковия мотор?Четох за тези неща и стигнах до извод,че сондата дава грешна информация на компа и затова се отваря клапата...С ламбда контрол или емулатор няма ли да има ефект?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 26 юли 2007 12:15


Silvester написа:.С ламбда контрол или емулатор няма ли да има ефект?


Ако газаджиите не са направили нищо за трупането на грешки на компа ,бягай поне един емулатор да ти сложат. НО в повечето случаи ако компютъра е натрупал грешка то тя се усеща повече на бензин отколкото на газ и при теб проблема може да не е от това (казваш набензин няма проблем :roll: ).Абе разкачай акумолатора за 20 мин и пробвай пак


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 26 юли 2007 13:54


колега Anbuch колегата пише че има реле за ресет.
А колкото до степ мотора - това е предположение и нищо по него не се пипа - просто стопорния винт, но при положение че някой е пипал или вадил степ мотора.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта