здравейте колеги.
нуждая се от няколко съвета и насоки,че направо ми идва да засиля колата в някое дере вече.
прочетох тук,че разположението на изпарителя има значение,тъй като инерционните сили си казват тежката дума.
при мен случая май е малко по-кофти,щото ми гасне както на по-резки десни завои(без значение от скоростта - ако ще и с 5 км да се влача и навия рязко волана-гасне) така и при по-интензивно спиране.
въобще при всяко спиране оборотите падат и двигателя глъхне леко,но осезаемо.т
гасненето при спиране пак не зависи от скоростта,но колкото по-екстремно спра,толкова по-голяма е вероятността да ми изгасне колата.
лошото е,че и при малки скорости се получава.
на т-образно улица примерно захождам в ляво,за да мога да паркирам на заден и в края на захода като набия спирачките преди да се нахакам в бордюра колата пак гасне,а маневрата я правя с изключително ниска скорост все пак....трябва постоянно да спирам на порции или да ми шари крака м-у спирачката и гаста,добре че краченцата са ми пъргави,но това вече почва зверски да ми лази по нервите.
въпросът ми е - има ли оправия?някои със сходни проблеми намерил ли е някакво решение?
и един по-странен проблем.
принципно на място таралясника си бачка на нормални обороти,като както преди на бензин,така и сега на гас и бензин държи що годе стабилни обороти (играе м-у 900 и 920 по оборотомера).
припомпам ли спирачката по якичко обаче,оборотите се заиграват нагоре-надолу за мен лично тая ситуация си е по-тъмна индия дори и от гасненето в завои,когато за 1-ви път ми го изигра този номер.
идеи какво може да е?на мен ми се върти в главата моторчето за празния ход,но как бих могъл да го проверя това?
газавата е ловато(нямам си идея дали е вакумен изпарителя или не),1.4ми,свещи преди около 2500км,въздушен филтър е сменен заедно с поставянето на газовата преди около 1000 км(т.е. газовата е нова),разхода е приличен - около 10/100
за гасненето в завой и при спиране
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
За първи път чувам за такъв проблем, но ако глъхне двигателя като натиснеш спирачките, да не би да е свързано с някой пробив по маркуча дето сервото тегли вакум от двигателя.Охлабена скобичка, пукнатина по маркуча или проблеми с онова еднопосочното клапанче.
Иначе за стъпковия мотор има изписано доста във форума, но нямам време сега да потърся.
Дано съм бил от полза
Иначе за стъпковия мотор има изписано доста във форума, но нямам време сега да потърся.
Дано съм бил от полза
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега за спирачките и при мене е така, не се притеснявай - особено ако е вакумен изпарителя - винаги променя.
а колкото до гасненето - как точно е поставен изпарителя - трябва мембраните да са обратно на посоката на движение на автомобила.
Както каза по-горе колегата иска малко регулировка и по-точно малко обогатяване на сместта от изпарителя.
Пробвай да развиеш съвсем леко пластмасовото болче отстрани на изпарителя и виж как е /под съвсем леко имам наизпредвид 1/4 оборот/
а колкото до гасненето - как точно е поставен изпарителя - трябва мембраните да са обратно на посоката на движение на автомобила.
Както каза по-горе колегата иска малко регулировка и по-точно малко обогатяване на сместта от изпарителя.
Пробвай да развиеш съвсем леко пластмасовото болче отстрани на изпарителя и виж как е /под съвсем леко имам наизпредвид 1/4 оборот/
колеги,мерси за идеите.
засега ми откриха друг проблем днес като бях на елкон,другата седмица ще гледам да го оправя(смяна на тампона със шпилките под моното,явно смуче въздух оттам и затова сега чат пат при загасяне на автомобила продължава да бачка на детонации 4-5 секунди,а и оттам сигурно ми е нечовешкият разход на бензин 10/100).
странното е,че преди да се сложи газовата си гаснеше без никакви грижи,но дано се оправи след смяна на този тампон.
та другата седмица след този ремонт ще пробвам да регулирам газовата,ще погледна и както предложихте да не смуче някъде вакуум от сервото на спирачките и ще пиша какво се е получило.
колега,аз малко лаик си падам въобще относно колите,а от газови и бъкел не разбирам.
как да позная каква е посоката на мембраните?
ще се опитам да снимам изпарителя и да го пусна тук,аджеба ме образовате малко в тая посока
засега ми откриха друг проблем днес като бях на елкон,другата седмица ще гледам да го оправя(смяна на тампона със шпилките под моното,явно смуче въздух оттам и затова сега чат пат при загасяне на автомобила продължава да бачка на детонации 4-5 секунди,а и оттам сигурно ми е нечовешкият разход на бензин 10/100).
странното е,че преди да се сложи газовата си гаснеше без никакви грижи,но дано се оправи след смяна на този тампон.
та другата седмица след този ремонт ще пробвам да регулирам газовата,ще погледна и както предложихте да не смуче някъде вакуум от сервото на спирачките и ще пиша какво се е получило.
как точно е поставен изпарителя - трябва мембраните да са обратно на посоката на движение на автомобила.
колега,аз малко лаик си падам въобще относно колите,а от газови и бъкел не разбирам.
как да позная каква е посоката на мембраните?
ще се опитам да снимам изпарителя и да го пусна тук,аджеба ме образовате малко в тая посока
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 6&start=15
Погледни на тази тема първата картинка - ето така е правилно да се поставя изпарителя - така има по-голям шанс в завои да си променя оборотите двигателя, поради инерционните сили, но при рязко сприане няма да има проблеми.
А когато леко се обогати сместта и при завои не се чуства голям спад на обороти.
Но първо си смени тампона на моното, защото така ти е бедна сместта и после виж какъв проблема.
Погледни на тази тема първата картинка - ето така е правилно да се поставя изпарителя - така има по-голям шанс в завои да си променя оборотите двигателя, поради инерционните сили, но при рязко сприане няма да има проблеми.
А когато леко се обогати сместта и при завои не се чуства голям спад на обороти.
Но първо си смени тампона на моното, защото така ти е бедна сместта и после виж какъв проблема.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Re: за гасненето в завой и при спиране
лайномета написа:принципно на място таралясника си бачка на нормални обороти,като както преди на бензин,така и сега на гас и бензин държи що годе стабилни обороти (играе м-у 900 и 920 по оборотомера).
припомпам ли спирачката по якичко обаче,оборотите се заиграват нагоре-надолу за мен лично тая ситуация си е по-тъмна индия дори и от гасненето в завои,когато за 1-ви път ми го изигра този номер.
Колега, според мен си с вакумен изпарител. Провери си всички вакуми! Те са свързани със сервото.
А това за гасненето в завой, при мен се получи на старият ми Пасат, но той бе с карбуратор. След смяна на тампона под карбуратора си оправи. Така се бе скъсал, че един ден щях да си изгубя карба, държеше се на магия.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта