за гасненето в завой и при спиране

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
лайномета
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:

за гасненето в завой и при спиране

Мнениеот лайномета » Пет 27 юли 2007 0:45


здравейте колеги.
нуждая се от няколко съвета и насоки,че направо ми идва да засиля колата в някое дере вече.

прочетох тук,че разположението на изпарителя има значение,тъй като инерционните сили си казват тежката дума.
при мен случая май е малко по-кофти,щото ми гасне както на по-резки десни завои(без значение от скоростта - ако ще и с 5 км да се влача и навия рязко волана-гасне) така и при по-интензивно спиране.
въобще при всяко спиране оборотите падат и двигателя глъхне леко,но осезаемо.т
гасненето при спиране пак не зависи от скоростта,но колкото по-екстремно спра,толкова по-голяма е вероятността да ми изгасне колата.
лошото е,че и при малки скорости се получава.
на т-образно улица примерно захождам в ляво,за да мога да паркирам на заден и в края на захода като набия спирачките преди да се нахакам в бордюра колата пак гасне,а маневрата я правя с изключително ниска скорост все пак....трябва постоянно да спирам на порции или да ми шари крака м-у спирачката и гаста,добре че краченцата са ми пъргави,но това вече почва зверски да ми лази по нервите.

въпросът ми е - има ли оправия?някои със сходни проблеми намерил ли е някакво решение?

и един по-странен проблем.
принципно на място таралясника си бачка на нормални обороти,като както преди на бензин,така и сега на гас и бензин държи що годе стабилни обороти (играе м-у 900 и 920 по оборотомера).
припомпам ли спирачката по якичко обаче,оборотите се заиграват нагоре-надолу :( за мен лично тая ситуация си е по-тъмна индия дори и от гасненето в завои,когато за 1-ви път ми го изигра този номер.
идеи какво може да е?на мен ми се върти в главата моторчето за празния ход,но как бих могъл да го проверя това?

газавата е ловато(нямам си идея дали е вакумен изпарителя или не),1.4ми,свещи преди около 2500км,въздушен филтър е сменен заедно с поставянето на газовата преди около 1000 км(т.е. газовата е нова),разхода е приличен - около 10/100




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11919
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 27 юли 2007 6:10


За първи път чувам за такъв проблем, но ако глъхне двигателя като натиснеш спирачките, да не би да е свързано с някой пробив по маркуча дето сервото тегли вакум от двигателя.Охлабена скобичка, пукнатина по маркуча или проблеми с онова еднопосочното клапанче.
Иначе за стъпковия мотор има изписано доста във форума, но нямам време сега да потърся.
Дано съм бил от полза :)


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 27 юли 2007 8:43


Един познат имаше идентичен проблем. Оказа се кофти регулировка на изпарителя.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 27 юли 2007 14:15


колега за спирачките и при мене е така, не се притеснявай - особено ако е вакумен изпарителя - винаги променя.
а колкото до гасненето - как точно е поставен изпарителя - трябва мембраните да са обратно на посоката на движение на автомобила.
Както каза по-горе колегата иска малко регулировка и по-точно малко обогатяване на сместта от изпарителя.
Пробвай да развиеш съвсем леко пластмасовото болче отстрани на изпарителя и виж как е /под съвсем леко имам наизпредвид 1/4 оборот/


лайномета
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот лайномета » Съб 28 юли 2007 11:53


колеги,мерси за идеите.
засега ми откриха друг проблем днес като бях на елкон,другата седмица ще гледам да го оправя(смяна на тампона със шпилките под моното,явно смуче въздух оттам и затова сега чат пат при загасяне на автомобила продължава да бачка на детонации 4-5 секунди,а и оттам сигурно ми е нечовешкият разход на бензин 10/100).
странното е,че преди да се сложи газовата си гаснеше без никакви грижи,но дано се оправи след смяна на този тампон.
та другата седмица след този ремонт ще пробвам да регулирам газовата,ще погледна и както предложихте да не смуче някъде вакуум от сервото на спирачките и ще пиша какво се е получило.

как точно е поставен изпарителя - трябва мембраните да са обратно на посоката на движение на автомобила.

колега,аз малко лаик си падам въобще относно колите,а от газови и бъкел не разбирам.
как да позная каква е посоката на мембраните?
ще се опитам да снимам изпарителя и да го пусна тук,аджеба ме образовате малко в тая посока :D


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 28 юли 2007 13:02


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 6&start=15

Погледни на тази тема първата картинка - ето така е правилно да се поставя изпарителя - така има по-голям шанс в завои да си променя оборотите двигателя, поради инерционните сили, но при рязко сприане няма да има проблеми.
А когато леко се обогати сместта и при завои не се чуства голям спад на обороти.
Но първо си смени тампона на моното, защото така ти е бедна сместта и после виж какъв проблема.


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: за гасненето в завой и при спиране

Мнениеот Snejoky » Съб 28 юли 2007 14:56


лайномета написа:принципно на място таралясника си бачка на нормални обороти,като както преди на бензин,така и сега на гас и бензин държи що годе стабилни обороти (играе м-у 900 и 920 по оборотомера).
припомпам ли спирачката по якичко обаче,оборотите се заиграват нагоре-надолу :( за мен лично тая ситуация си е по-тъмна индия дори и от гасненето в завои,когато за 1-ви път ми го изигра този номер.

Колега, според мен си с вакумен изпарител. Провери си всички вакуми! Те са свързани със сервото.
А това за гасненето в завой, при мен се получи на старият ми Пасат, но той бе с карбуратор. След смяна на тампона под карбуратора си оправи. Така се бе скъсал, че един ден щях да си изгубя карба, държеше се на магия.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта