Газов инжекцйон & Моноинжекция

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Газов инжекцйон & Моноинжекция

Мнениеот mafiota » Пон 27 авг 2007 8:12


Колеги как ще коментирате ето тези картинки:

Изображение
Изображение

Ето и коментара:

Вольво 460 95гв 1,8л 8кл ~ 100л.с. моновпрыск, CVT.
Инжектора Valtek BFC (0,6мм) жиклёры 2,0мм
Ред. Voltran V-SGI 135КПа (дифф.)
вр. впр. бензина: ХХ 2,2мс ШИМ.
вр. впр. газа: ХХ 4,1мс.
Трудностей было много: места под капотом мало (вариатор CVT, кондей и ABC сожрали всё); впускной коллектор крошечный + чугуний, делал моноподвод в штатную проставку под дроселем; пришлось колхозить схемку преобразования ШИМ (сигнала от БФ) в меандр.
Работает не хуже чем на бензине, но при педалировании более 5500 оборотов провал из-за постоянно открытой БФ, приходится переходить на пензин перед напряжёнными обгонами на трассе Зато расход газа практически равен пензиновому в городе 10л, трасса 7л на 100км.




Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пон 27 авг 2007 13:40


Замисли ме..... Руснаците ме изумиха!


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 644
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Audi A6 4F AQ
Двигател: ASB
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 27 авг 2007 13:51


при Любо дето монтира ГИГ-овете
има лада 5-ца с газов инжекцион :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 27 авг 2007 14:16


zdrash написа:при Любо дето монтира ГИГ-овете
има лада 5-ца с газов инжекцион :lol:


Има лади 5-ци и 7-ци пълен инжекцион ;)

И някой ще преведе ли от руски , защото никак не го разбирам :oops: :roll:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 27 авг 2007 14:20


The_Machine написа:
zdrash написа:при Любо дето монтира ГИГ-овете
има лада 5-ца с газов инжекцион :lol:


Има лади 5-ци и 7-ци пълен инжекцион ;)

И някой ще преведе ли от руски , защото никак не го разбирам :oops: :roll:



Най-интересното (до колкото разбирам), че под дроселовата клапа са монтирали някакви щуцери, и нещо пише за управляващия блок, но и аз точно не мога да го преведа


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 644
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Audi A6 4F AQ
Двигател: ASB
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 27 авг 2007 14:35


The_Machine написа:
zdrash написа:при Любо дето монтира ГИГ-овете
има лада 5-ца с газов инжекцион :lol:


Има лади 5-ци и 7-ци пълен инжекцион ;)

И някой ще преведе ли от руски , защото никак не го разбирам :oops: :roll:


тази е с карбуратор


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 27 авг 2007 14:55


Че какъв е проблема да се сложи на моно? - ГИГ III може спокойно да се сложи и на моно и на карбуратор. (В смисъл че може дори и без ламбда сонда, макар че точно този вариант не е много смислен.)

Иначе конкретния случай явно е някаква пълна самоделка и явно управлението на инжекторите е също самоделно. Браво на човека. Информацията обаче е оскъдна.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 27 авг 2007 18:20


psstv18rp написа:Че какъв е проблема да се сложи на моно? - ГИГ III може спокойно да се сложи и на моно и на карбуратор. (В смисъл че може дори и без ламбда сонда, макар че точно този вариант не е много смислен.)

Иначе конкретния случай явно е някаква пълна самоделка и явно управлението на инжекторите е също самоделно. Браво на човека. Информацията обаче е оскъдна.

To няма и много смисъл от изпълнението на снимките...
Дюзите пръскат в общ обем , който обем някъде си надолу се разделя за 4-те цилиндъра... по-добре да бяха сложили една голяма дюза :lol:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Вто 28 авг 2007 12:08


zdrash написа:тази е с карбуратор


Защо ми се струва че на снимките е моно, а не карбуратор ?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 28 авг 2007 12:14


Skruji написа:
zdrash написа:тази е с карбуратор


Защо ми се струва че на снимките е моно, а не карбуратор ?


Ами да де, то си го пише дори!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 28 авг 2007 16:05


mafiota написа:
Skruji написа:
zdrash написа:тази е с карбуратор


Защо ми се струва че на снимките е моно, а не карбуратор ?


Ами да де, то си го пише дори!


Той говореше за ладата 5-чка :)


iwanst
Мнения: 144
Регистриран на: Съб 21 май 2005 16:23
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот iwanst » Сря 29 авг 2007 13:37


Не мога да схвана защо инжекторите не впрускват във всмукателния колектор на всеки цилиндър а са в общия....


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 31 авг 2007 17:18


Щото е по-лесно, човека е писал че му е бил прекалено малък всмукателния колектор (впускной коллектор крошечный) - не е имало място.

Действително е безполезно да са 4 така. Един стига.
Обаче като чета пак на руснака писанията се чудя дали не пуска и бензина през тях? Малко е писаното и може различно да се тълкува.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта