Газифициране на 1.8Mi, мотор ABS + / -

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Газифициране на 1.8Mi, мотор ABS + / -

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 15 сеп 2007 19:29


G3 написа:
petko5 написа:
G3 написа:
petko5 написа: :( -например / гори бензинова помпа, прецаква се стъпковото моторче, прецаква се моноинжекциона, съсипва се двигателя и т.н./ :(

малко ли ти се вижда ?

:?: Не те разбирам :?:

ами малко ли ти се виждат тия поражения който си изброил?
малко или много газта ебава двигателя , сега съжелявам че сложих газ на двигател на 97 000 км , сега е на 110х. дори и на бензин не е като преди....

Колега,извинявай че ще ти го кажа,ма нищо не разбираш от това,за което говориш,ти колко коли си виждал,дет са се прецакали от газ?
Аз работя от три години с метан и досега нямам нито една кола,дето да се е прецакала при читаво настроена газова,единствения проблем е с клапаните при бедна смес!
Нещо друго,ако имаш да казваш първо питай,а ти дето исакш да си слагаш газ,защо питаш,утре пиатй,пак във форума,дали да се изпикаеш!
Сори,ма ст ия тъпи теми писва,ако искаш си сложи,ако искаш недей,твой е изборът! :wink:




Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: Газифициране на 1.8Mi, мотор ABS + / -

Мнениеот petko5 » Съб 15 сеп 2007 19:49


Колега,извинявай че ще ти го кажа,ма нищо не разбираш от това,за което говориш,ти колко коли си виждал,дет са се прецакали от газ?
Аз работя от три години с метан и досега нямам нито една кола,дето да се е прецакала при читаво настроена газова,единствения проблем е с клапаните при бедна смес!
Нещо друго,ако имаш да казваш първо питай,а ти дето исакш да си слагаш газ,защо питаш,утре пиатй,пак във форума,дали да се изпикаеш!
Сори,ма ст ия тъпи теми писва,ако искаш си сложи,ако искаш недей,твой е изборът! :wink:


Колега :
1-во Ако разбирах от газови уредби, нямаше да пускам тема :?
2-ро Ти търговец на газови уредби ли си?
3-то Повярвай ми че много съм питал, преди да пусна темата :?
4-то Виждал съм много коли, прецакани от газ, можеби от некадърни майстори/сервизи или от некоректни търговци, незнам !


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Съб 15 сеп 2007 20:23


относно бензина, аз паля на бензин вингаи и докато не отлепи стрелката на темп не обръщам на газ и не надвишавам 2500 оборота така и и дюзите ти не се прецакват. не съм карал много на газ
15 000км за сега но не съм имал никакви проблеми слва богу


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 15 сеп 2007 20:49


Grizzlito написа:относно бензина, аз паля на бензин вингаи и докато не отлепи стрелката на темп не обръщам на газ и не надвишавам 2500 оборота така и и дюзите ти не се прецакват. не съм карал много на газ
15 000км за сега но не съм имал никакви проблеми слва богу

Аз си го вкарвам в обороти на газ,нищо му няма...Карал съм го на 6000 об.на газ (е,не на 5-та),върви си,ускорява си,добре е.
Само дето на празен ход иска мааалко повече предварение,но не ми се заиграва.


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 15 сеп 2007 20:58


Аз карам трета година на газ,проблеми има точно никакви.Разликата в разхода е пренебрежима.Така ми е направена че при превключване на газ бензиновата помпа се изключва сама.Само не ми е ясно защо още не си газифициран?


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 15 сеп 2007 20:59


Grizzlito написа:относно бензина, аз паля на бензин вингаи и докато не отлепи стрелката на темп не обръщам на газ и не надвишавам 2500 оборота така и и дюзите ти не се прецакват. не съм карал много на газ
15 000км за сега но не съм имал никакви проблеми слва богу


Закон е да палиш на бензин, при първоначално запалене :wink:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 15 сеп 2007 21:02


maks написа:Само не ми е ясно защо още не си газифициран?


Финансова причина :(


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 507
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Съб 15 сеп 2007 22:26


Бабата на една моя леля каза ,че не е хубаво да се слага газова уредба на бензинов мотор.Така каза!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газифициране на 1.8Mi, мотор ABS + / -

Мнениеот The_Machine » Съб 15 сеп 2007 22:44


G3 написа:
petko5 написа:
G3 написа:
petko5 написа: :( -например / гори бензинова помпа, прецаква се стъпковото моторче, прецаква се моноинжекциона, съсипва се двигателя и т.н./ :(

малко ли ти се вижда ?

:?: Не те разбирам :?:

ами малко ли ти се виждат тия поражения който си изброил?
малко или много газта ебава двигателя , сега съжелявам че сложих газ на двигател на 97 000 км , сега е на 110х. дори и на бензин не е като преди....


Мухахах... пич , ти вярваш ли си , че колата ти е на 97к км? :lol: :lol: :lol:
Щом съжаляваш , че си сложил газовата що не я махнеш и не си караш на бензин, бе трикат?
Колкото до Петко5 - занимавах/м се с АГУ от доста време , ако искаш ми пиши на icq или skype, ще ти разясня нещата , които не са ти ясни, няма смисъл да се пълни форума с едни и същи теми...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 15 сеп 2007 23:15


Трета година карам с газово монитрано в Италия(колко е карана преди мен не знам) и няма никакви!!!!!! отрицателни послествия ни за помпата ни да ламбда сондата ни за ДВГ...колата върви ,че се къса..да добавя,че газовото е с ламбда контрол и ТАП- оригинални с газовото BRС....газовото е монитрано 2001 година в Италия!(има подробна документация и сервизна книжка)
Така,че с добре монтирано газово нямаш нищо за губене и нямаш НИКАКВИ минуси освен минус лева при зареждането!!!!


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Газифициране на 1.8Mi, мотор ABS + / -

Мнениеот G3 » Нед 16 сеп 2007 11:34


The_Machine написа:Мухахах... пич , ти вярваш ли си , че колата ти е на 97к км? :lol: :lol: :lol:
Щом съжаляваш , че си сложил газовата що не я махнеш и не си караш на бензин, бе трикат?

1-во кажи речи се познавам с 1-вия собственик на колата, който я е купил , мога да ти сканирам сервизната книжка , на която пише сека 1 смяна на масло , свещи и ремаци и други , а относо гаста - след ебание каание, ако ми слагаш бензина свалям газта
п.п. не се изфърляй толко :wink:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Газифициране на 1.8Mi, мотор ABS + / -

Мнениеот silent » Нед 16 сеп 2007 17:03


petko5 написа:Колеги, здравейте :)
Решил съм да си газифицирам колата Голф3 1.8Mi ABS 90кс. GT
Искам да разбера плюсовете и минусите, какви повреди трябва да очаквам, след газифицирането на колата :)
Чета и слушам, че този мотор е най-добър за газифициране, но там където работя, слушам и много отрицателни мнения :( -например / гори бензинова помпа, прецаква се стъпковото моторче, прецаква се моноинжекциона, съсипва се двигателя и т.н./ :(

Благодаря, Ви предварително :)

Аз съм с такъв мотор.
+ ниска цена на км.
-по слаба динамика- при мен се усеща при по-високи скорости
-компа трупа грешки.
За две години не съм имал проблеми никакви.
За да ги избегнеш ти препорачвам следното.
1. Добра газова и кадърно монтирана.
2.Ламбда контрол или задължително добър симулатор. Този комп. не обича много ресета на всяко палене.
3. Кл. с автом.палене на бензин и палене на бензин и каране по малко на бензин.
4. Авт.спиране на помпата при каране на газ. Както и 20литра бензин в резервоара които трябва да се обновявят веднъж месечно с поне 10литра.
да добавя че такива митове и легенди се търкалят не е истина.
Лмбда сондата не съм я сменял...на колко е не знам аз я таркалям 100х км. и газта не и е повлияла за две години в добра форма е.
Свещи сменям на 60хил.ориг NGK
Филтър възд. на 10хил.
Капачка и палец профил.преди 100хил.км.
Кабели никога не сам сменял.
Мнението ми е че на калпава кола газта и пречи. А на калпава кола с газ всичко което по горе сам написал.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 16 сеп 2007 18:21


Тези грешки,които компютара трупа.....какво става с колата?
Как се чистат, къде и каква е сумата ?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 16 сеп 2007 19:40


petko5 написа:Тези грешки,които компютара трупа.....какво става с колата?
Как се чистат, къде и каква е сумата ?

Понеже инжекцията ти е Мономотроник,грешките се чистят след махане на заханването на компютъра- демек махаш едната клема и няма грешки.
Обаче,след махането на клемата,компютърът има нужда от препрогармиране,а то се състои от това да изчакаш на паразен ход,да загрее дотолкова,че да включи перката и после да покараш 7-8 км,преди да загасиш.Това на бензин.Нямам представа как действат "ресет" релетата,които слагат газаджиите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 16 сеп 2007 20:07


andro_ написа:
petko5 написа:Тези грешки,които компютара трупа.....какво става с колата?
Как се чистат, къде и каква е сумата ?

Понеже инжекцията ти е Мономотроник,грешките се чистят след махане на заханването на компютъра- демек махаш едната клема и няма грешки.
Обаче,след махането на клемата,компютърът има нужда от препрогармиране,а то се състои от това да изчакаш на паразен ход,да загрее дотолкова,че да включи перката и после да покараш 7-8 км,преди да загасиш.Това на бензин.Нямам представа как действат "ресет" релетата,които слагат газаджиите.

Ами спират му постоянното захранване т.е. все едно си му махнал клемата за акумулатора.Много вредно е защото всеки път комп-а трябва да се обуава наново а това му е***а майката.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта