Газифициране на 1.8Mi, мотор ABS + / -

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 16 сеп 2007 21:01


Grizzlito написа:относно бензина, аз паля на бензин вингаи и докато не отлепи стрелката на темп не обръщам на газ и не надвишавам 2500 оборота така и и дюзите ти не се прецакват. не съм карал много на газ
15 000км за сега но не съм имал никакви проблеми слва богу


и аз винаги карам на бенз докато загрее малко - особенно зимата


а за компа на мен ми се ресетва на всяко палене и нямам грижи
директно си тръгвам колата си върви супер никакви забележки няма




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 сеп 2007 8:10


Ето тук пише къде е ключа от палатката с тея рестартирания и т.н. всякакви видове гаври с комп-а и колата ри газифицирането и е обяснено доста добре :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505
Иначе и аз съм с ABS ама ще ивсетирам средства в ламбда контрол и ТАП защото според мен така би трябвало да е най-добре и да си запазя най-дълго живота на ламбда снодата.Да,смята се че при извънградско ще качи разхода ама пък и ще върви както трябва.
Успех!


Потребителски аватар
jaden
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 10:52
Автомобил: Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw
Двигател: BXE 2009
Местоположение: София

Мнениеот jaden » Пон 17 сеп 2007 9:06


walentin написа:Бабата на една моя леля каза ,че не е хубаво да се слага газова уредба на бензинов мотор.Така каза!



Кажи на бабата на твоята леля,че е още по-лошо да се сложи газ на дизелов двигател :hahhihi: :lol: :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 сеп 2007 11:27


jaden написа:
walentin написа:Бабата на една моя леля каза ,че не е хубаво да се слага газова уредба на бензинов мотор.Така каза!



Кажи на бабата на твоята леля,че е още по-лошо да се сложи газ на дизелов двигател :hahhihi: :lol: :lol:

Незнам колко и е пенсията на въпросната ама на мен нещо заплатата взе да не ми стига да карам на бензин вече :idea:
Ако беше така хората нямаше в далечната 1996-та да произведат Форд Ескорт комби с производствена газова уредба (между другото ако не други двигателя му беше много сполучлив и вървеше на самолет) и да вграждат компоненти на Lovato и BRC точно на стандратния бензинов двигател 1.6 16V.
Газта ако се сложи хубаво от кадърен майстор и са подбрани качествени елементи е доста добро алтернативно гориво.А в днешно време има много достъпни системи.Аз лично понеже не искам да ми таковат майката на колата ще си слагам уредбата сам след редица консултации (няма нищо сложно) и си подбирам сам елементите спрямо цената и качеството.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 507
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Пон 17 сеп 2007 14:32


Колеги, СЛАГАЙТЕ ГАЗ!!! Но при доказани газаджии и качествени компоненти и няма да имате никви ядове.И избягвайте да се прайте на колеми механици, да не ви дават у новините. Газта е проста работа , но не е за прости хора. Това е занаят с хиляди тънкости, а трябва и човека да е не е мърляч.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 17 сеп 2007 14:40


walentin написа:Колеги, СЛАГАЙТЕ ГАЗ!!! Но при доказани газаджии и качествени компоненти и няма да имате никви ядове.И избягвайте да се прайте на колеми механици, да не ви дават у новините. Газта е проста работа , но не е за прости хора. Това е занаят с хиляди тънкости, а трябва и човека да е не е мърляч.

Именно....аз си изпатих на няколко пъти от "прецизна работа" на различни газаджии и затова съм решил вече твърдо каквото мога да си свършвам сам.Досега съм доволен от един единствен газаджия по повод монтажа - колегата The_Machine ,с който сме стари познати ама вече не се занимава професионално с това.Иначе не е трудно да,само трябва да се знаят някои тънкости (както е с всяко едно нещо).


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 18 сеп 2007 18:59


Благодаря на всички за мненията :beer
Определено ще си монтирам газова уредба :wink:
Започвам да събирам оферти :019: :stll think:

Още веднъж, Ви благодаря за мненията :да: :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 18 сеп 2007 19:26


Офертата е ако разбираш и ти се отдава да си я слагаш сам :)
Първо знаеш какво си си сложил,второ най-вече знаеш как си си го сложил и като цяло излиза по-евтино.
Уредбите комплект дето се пордават не са лоши като цена и да кажем като за нас офертата която ми казаха беше 430лв за Lovato като ако искаш бутилка тороид доплащаш още 50лв.Това е цената без емулатор за ламбда сондата,без ТАП и без ламбда контрол.
Като цяло всичко е много хубаво докато не попрочетеш ето тук :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505
За да не ми наслагат един тон реленца и други системи за гавра с комп-а на колата и ламбда сондата взех радикало решение да си монтирам сам уредбата с различни по марка компоненти,доказали се пред мен като добри :
-тороидална бутилка ATIKER за мястото на резервната гума - 99лв - произведена в Турция (ама си е доста добра)
-сонда като за нея с електронно отчитане на количеството газ - 25лв (марка Волтран пак турска - ползвал съм не са лоши)
-изпарител Lovato електрически - 140лв - тук залагам на Lovato макар че се произвеждат в Търговище понеже са се доказали на няколко мои автомобила с перфектна работа и дълъг живот.Волтран са малко недоизмислени иначе са доста по-евтини.
-превключвател газ/бензин с електронно показание на количеството газ в бутилката (светодиодна стълбица) - 22лв (пак Волтран - разгелдах го вътре добре е направена платката)
-пълнячка за зареждане на газ - 12лв (Волтран по-добра е от турския вариант на Lovato,който се продава във въпросния магазин)
-тръбички и лещи и т.н. - всичко около 35лв (те вече си нямат марка - БГ производство са)
-газов клапан Ловато - 20лв. (доказал се е)
-плочка за моноблок-а - 30лв (потново БГ производство със щампа Ловато на нея)
-маркучи и тройници (метални тройници от магазин на Симеон) -20лв

отделно добавям в системата :
-Тайминг адванс Процесор за регулиране на предварението на запалването - 50лв A.E.B. (втора употреба че новия е към 150)
-Ламбда контрол пак на A.E.B. чисто нов - 150лв.

Ако сметнем цената без ТАП и ламбда контрол-а (които са допълнителна екстра) излиза 403лв (обявената цена за Ловато е 430+50=480лв и то това Ловато няма да ти казвам че се прави в Търговище :) в завода на" МСМ Газ системс" ).Не получаваш електронното следене на количеството газ със светодиод-ите и никой не знае как ще ти монтират системата в "специализирания сервиз".Ако добавим в картинката и ТАП-а и Ламбда контрол-а цената става 603лв.Офертата на BRC за система с ламбда контрол,предлагана в България е около 900лв а това,че модулите на БРЦ (електрониката говоря) се произвежда в България е съвсем друга тема.
Аз лично си залагам на уредба сбирток и то монтирана от мен.Поне ще си знам как съм си я направил.
Иначе за да ти бъда максимално полезен разгледай тук :
http://brc.hit.bg/mono.htm - моносистема без ламбда контрол.
http://brc.hit.bg/lambda.htm - моносистема с ламбда контрол.
Модула на Lovato за ламбда контрол така и не разбрах каква цена е аам хората даже в магазина споделиха че не е читав.
Твърдя си мнението със сигурност защото в момента и аз се занимавам да си газифицирам Пасат-а (с 1.8 АБС двигател) и съм разучил добре нещата по темата :)
Успех в начинанието!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 18 сеп 2007 19:58


Колега zfa159, хиляди благодарности :beer :beer :yeaha: , ти си невероятен, много изчерпателна информация, много ти благодаря :beer :beer :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 18 сеп 2007 21:06


petko5 написа:Колега zfa159, хиляди благодарности :beer :beer :yeaha: , ти си невероятен, много изчерпателна информация, много ти благодаря :beer :beer :beer

Е.....старая се :oops:
Иначе ако трябва да обобщя идеята е че най-добре е да си я слагаш сам и да си подбираш компонентите според марката им и цената за да не се чустваш после някак....пре***н :)
Общо взето това,че бутилката е турска и сондата и превключвателя и те не мисля че е повод да се притеснявам.Все пак сондата на Lovato всъщност е замаскирана сонда на Champion (освен ако не е куена от Италия де или поне да е внос оттам на 4 пъти по-висока цена от масовите тук) т.е. пак турска и то турско менте (Champion вече не произвеждат подобен род неща от сорта на модули за АГУ и свещи и т.н.).
Иначе за изпарителя си държа да е Lovato,BRC,Landi,Tartarini или каквото и да е друго ама не турски.Не за друго а защото дават по-голям разход (все пак лиценза си е лиценз а не е оригинала) а и са с по-тънки винтчета на корпуса а това мен лично леко ме притеснява :)
Див фен съм на Lovato електрически (дуракоустойчив е) и пак такъв ще си взема.Ремонтния комплект е около 35лв (истински) и се налага на 3 години веднъж (и то това е защото и зиме и лете си паля направо на газ - говоря за другите ми коли).
Бутилката и да е турска какво пък - тя е просто метал,заварен и изтестван.От нея няма да харчи повече,няма и да не иска да върви.На всичкото отгоре тези на ATIKER са внос от Турция ама официален.Тези на Lovato са българските ама с дозаварена планка - за сметка на това пък са с около 60-тина лв по-скъпи (то заварките са си парички :) ).
И така :)
Ако останеш на варианта да си я слагаш сам вече съм разучил въпроса съвсем подробно така че ще помагам с каквото мога 8)
Успех!


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 20 сеп 2007 16:43


Petko5,не съм се обръщал към теб с онзи пост,просто беше към друг адресиран,слагай газ,ако има нещо питай!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Чет 20 сеп 2007 19:47


sin orel C20XE написа:Petko5,не съм се обръщал към теб с онзи пост,просто беше към друг адресиран,слагай газ,ако има нещо питай!


Споко :wink: :beer



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта