газова уредба и принудителен празен ход
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
газова уредба и принудителен празен ход
когато си с газова уредба и колата ти е моноинжекцион работи ли системата за принудителен празен ход (ППХ)? прочетох темите във форума свързани с ППХ, но там колегите говорят за каране на бензин.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: газова уредба и принудителен празен ход
Damian01 написа:когато си с газова уредба и колата ти е моноинжекцион работи ли системата за принудителен празен ход (ППХ)? прочетох темите във форума свързани с ППХ, но там колегите говорят за каране на бензин.
само ако уредбата ти е газов инжекцион....
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: газова уредба и принудителен празен ход
joker написа:Damian01 написа:когато си с газова уредба и колата ти е моноинжекцион работи ли системата за принудителен празен ход (ППХ)? прочетох темите във форума свързани с ППХ, но там колегите говорят за каране на бензин.
само ако уредбата ти е газов инжекцион....
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: газова уредба и принудителен празен ход
Damian01 написа:когато си с газова уредба и колата ти е моноинжекцион работи ли системата за принудителен празен ход (ППХ)? прочетох темите във форума свързани с ППХ, но там колегите говорят за каране на бензин.
Не , но може да се постави допълнителен модул за ППX , който затваря ел. клапан на изпарителя ако е отпуснат педала на газта и оборотите на ДВГ са над 1500 например.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: газова уредба и принудителен празен ход
L&R написа:Damian01 написа:когато си с газова уредба и колата ти е моноинжекцион работи ли системата за принудителен празен ход (ППХ)? прочетох темите във форума свързани с ППХ, но там колегите говорят за каране на бензин.
Не , но може да се постави допълнителен модул за ППX , който затваря ел. клапан на изпарителя ако е отпуснат педала на газта и оборотите на ДВГ са над 1500 например.
Нали когато е отпуснат педала -дроселовата клапа е почти затворена , и вакума вече не толкова голям (при високи обороти - напр. спускане по баир), и респективно увличането на мембраните ще е по-малко и системата в изпарителя ще се стреми да затвори клапанчетата и да намали притока на газ.
И осевн това при ел. ловато ако по някаква причина се повиши налягането на газ във втората степен (при липса на вакум ..., или сечението на изхода на изпарителя е силно намалено) механичната система от мембрани и клапанчета е така направена , че да се намали подаването на газ.
Освен това при мен принудителното подаване на газ от бронзовият винт за формиране на ПХ е игнорирано, и оборотите ми на ПХ изцяло са нагласени само от пласмасовия винт.
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ето тука питах и аз за ГИ обаче:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=52190
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=52190
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
С клапана на ел. ловато съм пробвал и аз - работи, ама не както трябва...
Когато си влязал в режим на ППХ и газта се е спряла, и подадеш рязко газ, се получава сочно придръпване. Причината е че изпарителя е далеч от двигателя и трябва време да се напълнят отново тръбите с газ. Малко, но достатъчно.
Иначе принципно няма смисъл от допълнителен модул за ППХ от ВАЗ/москвич - достатъчно е да се следят импулсите от бензиновия компютър към инжектора - изчезнат ли - можеш да спираш газта. Появят ли се пак - пак я пускай. Но трябва самия клапан да е колкото се може по-близко до двигателя.
А за вакуума - ако плочката е под дроселната клапа си смуче газ стабилно в такъв режим.
Когато си влязал в режим на ППХ и газта се е спряла, и подадеш рязко газ, се получава сочно придръпване. Причината е че изпарителя е далеч от двигателя и трябва време да се напълнят отново тръбите с газ. Малко, но достатъчно.
Иначе принципно няма смисъл от допълнителен модул за ППХ от ВАЗ/москвич - достатъчно е да се следят импулсите от бензиновия компютър към инжектора - изчезнат ли - можеш да спираш газта. Появят ли се пак - пак я пускай. Но трябва самия клапан да е колкото се може по-близко до двигателя.
А за вакуума - ако плочката е под дроселната клапа си смуче газ стабилно в такъв режим.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта