голф2 1,6 агу
голф2 1,6 агу
някои може ли да ми каже за какво служи навития като пружина кабел върху кабела от бобината към делкото и има ли значение броя на намотките
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Броя на намотките няма конретно значение макар че към 10-15 е нормалното.И трябва да е хубаво стегнат към кабела (така е по научно му).
Служи за да казва на превключвателя дали двигателя работи или не (следи има ли импулси по кабела).
Така превключвателя знае дали да пуска газта или не.Основно се използва като защита ако оставиш колата на контакт без да е запалена да не испуска газ.
Като дадеш на контакт ако не завъртиш до няколко секунди тази система регистрира че няма искри на кабела и спира напрежението към газовия клапан и изпарителя.Когато завъртиш и се появят искри възстановява напрежението.
Другото за което се ползва е при превключвателите с автоматично преминаване от бензин на газ при някакви обороти - следи искрите (броя им за единица време) за да прецени какви са оборотите.
Това кабелче реално е входа на чуствителен електронен елемент,който регистрира има ли искри няма ли (приеми го като един вид антена за това дали има искри).
Общо взето това е.
Успех!
Служи за да казва на превключвателя дали двигателя работи или не (следи има ли импулси по кабела).
Така превключвателя знае дали да пуска газта или не.Основно се използва като защита ако оставиш колата на контакт без да е запалена да не испуска газ.
Като дадеш на контакт ако не завъртиш до няколко секунди тази система регистрира че няма искри на кабела и спира напрежението към газовия клапан и изпарителя.Когато завъртиш и се появят искри възстановява напрежението.
Другото за което се ползва е при превключвателите с автоматично преминаване от бензин на газ при някакви обороти - следи искрите (броя им за единица време) за да прецени какви са оборотите.
Това кабелче реално е входа на чуствителен електронен елемент,който регистрира има ли искри няма ли (приеми го като един вид антена за това дали има искри).
Общо взето това е.
Успех!
не съм броил при мен колко намотки са но кабелчето не е стегнато към кабела,на едно място това кабелче е без изолация и като цяло се е вдървило като камък,един ден колата върви а друг неще сега кранчетата на казта са отвити на около един оборот ако искам да ги отвия още колата се дави,та се чудих дали не може да е от него защото на бенз върви много добре
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами от това кабелче не може да върви по-малко.Може съвсем да спре на газ ама не и да върви по-малко.Все пак можеш да проследиш другия му край (би трябвало да е в ключа за превключване на газ/бензин) и да го смениш за да не прави бъдещи проблеми.
Незнам от колко време караш на газ и дали си правил някакви профилактики ама виж следните неща :
-изпарителя има едно като пробка (пластмасова тапичка на резба) за източване на така наричаната от мен "мизерия" което доколкото знам е остатъчен продукт при изпарението на газта.Проблема е че пълни изпарителя и като стане повечко започва да бута мембраните.Източва се на загряла кола понеже иначе е като желе и не тече.
-мембраните на изпарителя как са - ако си карал дълго дълго време на газ (2 години да кажем) и доста км и палише предимно направо на газ мембраните почти сигурно са станали на пън и нямат необходимите за тях свойства - следва смяна ако се налага ама си вземи хубави че евтините дават фира за норматив (30-40лв е нормална цена за Lovato примерно)
-филтърчето,което се намира в газовия клапан - има едно като легенче като го загледаш,вътре има филтърче и магнит,който обира металните стружки.Разчастваш,почистваш много хубаво,магнита си го връщаш обратно задължително а филтърчето си го сменяш (продават се по газаджииските магазини за по 2-3-5лв).
-отзад на сондата на бутилката вътре има цедка.Много рядко се запушва ама се случва.За да се занимаеш с нея ако не си го правил по-добре иди на газаджия че си е малко пипкаво - развиваш сондата,вадиш я,накрая на тръбичката и има или поне би трябвало да има една пластмасова тапичка с мрежичка което реално е въпросната цедка.Много е важно след това да си сглобиш всичко много хубаво и много внимателно за да не ти изпуска газ оттам (затова ти препоръчвам газаджия да си го пипа ако се наложи).
Проблема с тея неща е че според много условия променят налягането на газта,подавана на изпарителя и оттам подаваното към двигателя количество и центровката става леко невъзможна.Отиваш на газаджия,гласи ти колата идеално ама като падне налягането в бутилката малко или заредиш повече газ и центровката отива по дяволите.Както и ако някое буклуче се прмести от леко в ляво леко вдясно и дозатапи и без друго задръстената система....
Успех!
Незнам от колко време караш на газ и дали си правил някакви профилактики ама виж следните неща :
-изпарителя има едно като пробка (пластмасова тапичка на резба) за източване на така наричаната от мен "мизерия" което доколкото знам е остатъчен продукт при изпарението на газта.Проблема е че пълни изпарителя и като стане повечко започва да бута мембраните.Източва се на загряла кола понеже иначе е като желе и не тече.
-мембраните на изпарителя как са - ако си карал дълго дълго време на газ (2 години да кажем) и доста км и палише предимно направо на газ мембраните почти сигурно са станали на пън и нямат необходимите за тях свойства - следва смяна ако се налага ама си вземи хубави че евтините дават фира за норматив (30-40лв е нормална цена за Lovato примерно)
-филтърчето,което се намира в газовия клапан - има едно като легенче като го загледаш,вътре има филтърче и магнит,който обира металните стружки.Разчастваш,почистваш много хубаво,магнита си го връщаш обратно задължително а филтърчето си го сменяш (продават се по газаджииските магазини за по 2-3-5лв).
-отзад на сондата на бутилката вътре има цедка.Много рядко се запушва ама се случва.За да се занимаеш с нея ако не си го правил по-добре иди на газаджия че си е малко пипкаво - развиваш сондата,вадиш я,накрая на тръбичката и има или поне би трябвало да има една пластмасова тапичка с мрежичка което реално е въпросната цедка.Много е важно след това да си сглобиш всичко много хубаво и много внимателно за да не ти изпуска газ оттам (затова ти препоръчвам газаджия да си го пипа ако се наложи).
Проблема с тея неща е че според много условия променят налягането на газта,подавана на изпарителя и оттам подаваното към двигателя количество и центровката става леко невъзможна.Отиваш на газаджия,гласи ти колата идеално ама като падне налягането в бутилката малко или заредиш повече газ и центровката отива по дяволите.Както и ако някое буклуче се прмести от леко в ляво леко вдясно и дозатапи и без друго задръстената система....
Успех!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта