За 1.8 ABS къде е по-удачно да се сложи смесителя (плочката)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За 1.8 ABS къде е по-удачно да се сложи смесителя (плочката)

Мнениеот zfa159 » Сря 19 сеп 2007 18:39


Дотук чух две версии :
1.Да се сложи ниско долу след моноблок-а с цел ако стават детонации да е най-малък обема на запълненото с газовъздушна смес пространство.Тогава обаче целия моноблок остава без каквото и да е обтичане освен от въздух и може да се получи ефект като при карбураторите - да започне да се разсъхват всичките гарнитурки и т.н. и да прави магарии после.
2.Да се сложи горе на пътя на въздушния поток (това ми се вижда по-удачно)ама незнам къде точно се слага (гледал съм на някои VW маркучите влизат веднага под пластмасовия капак отгоре на моноблок-а).
Благодаря предварително! Ако някой колега има снимка как точно е слагал плочка на RP или ABS ще съм много благодарен!




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Сря 19 сеп 2007 18:56


Провери си пощата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 19 сеп 2007 19:05


qnis3 написа:Провери си пощата.

Благодаря!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: За 1.8 ABS къде е по-удачно да се сложи смесителя (плочк

Мнениеот mafiota » Чет 20 сеп 2007 6:54


zfa159 написа:Дотук чух две версии :
1.Да се сложи ниско долу след моноблок-а с цел ако стават детонации да е най-малък обема на запълненото с газовъздушна смес пространство.Тогава обаче целия моноблок остава без каквото и да е обтичане освен от въздух и може да се получи ефект като при карбураторите - да започне да се разсъхват всичките гарнитурки и т.н. и да прави магарии после.
2.Да се сложи горе на пътя на въздушния поток (това ми се вижда по-удачно)ама незнам къде точно се слага (гледал съм на някои VW маркучите влизат веднага под пластмасовия капак отгоре на моноблок-а).
Благодаря предварително! Ако някой колега има снимка как точно е слагал плочка на RP или ABS ще съм много благодарен!


Мисля че колегата ivo 123, ще може да ти даде нужната информация :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 20 сеп 2007 10:39


Мойта е над моноблока, но дали там е най удачно - не знам?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 20 сеп 2007 10:55


Ами аз тук разисквах с колегите (предимно на лични) че всъщност варианта е да е сложена между дюзата и дроселната клапа (там имало една текстолитена плочка и под нея се слага въпросния смесител).
Иначе отгоре също съм виждал да се слагат и нямам идея къде е по-ефективно да е.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 20 сеп 2007 11:31


zfa159 написа:Ами аз тук разисквах с колегите (предимно на лични) че всъщност варианта е да е сложена между дюзата и дроселната клапа (там имало една текстолитена плочка и под нея се слага въпросния смесител).
Иначе отгоре също съм виждал да се слагат и нямам идея къде е по-ефективно да е.


До колкото знам се слага - непосредствено над мястото където сечението на дифузйора е най-малко, и разбира се да е над дроселовата клапа. Но при нашите моно-та , ако не се лъжа трябваше маи да се поставят и гарнитурки под и над смесителя :roll: , нека ме поправят колегите ако се лъжа!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 20 сеп 2007 11:41


Не се лъжеш - гарнитурката върви в комплект с плочката даже.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 23 сеп 2007 9:07


Моята е сложена между дросела и дюзата - незнам дали е удачно?В смисъл дюзата се качва по-нагоре - искам да питам някой знае ли дали това оказва влияние при работа на бензин?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 23 сеп 2007 12:04


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
погледни тази тема, но незнам като се намаля разстоянието на въздуха как е.
На бензин я карам много рядко.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 23 сеп 2007 15:17


ivo123 написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19622&highlight=
погледни тази тема, но незнам като се намаля разстоянието на въздуха как е.
На бензин я карам много рядко.

Мерси колега!Прочетох го и се замислям за един мои проблем - яко мерише на бенз като е студена - докато позагрее.Гледах кво ли не ама за тоя подгревател - въобще!Как мога да го проверя дали работи и къде излиза буксата му щото нямам спомени да съм го забелязвал?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 23 сеп 2007 17:01


точно под моноинжекцията е колега и излиза едно червено кабелче на което има букса - буксата е закачена точно до потенциометъра на дроселната клапа. Разкачаш буксата и мериш от страната на нагревателя с мултицет - стойностите трябва да са 0,25 - 0,5 ома.
Ако е така значи работи нагревателя.
Другата проверка е от другата страна на буксата - пали се мотора при разкачен нагревател и се мери дали има 12-14в. Проверката става преди двигателя да е загрял до 60 градуса.
След 60 градуса се спира подаването на ток на буксата и не работи реотана.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 23 сеп 2007 17:08


ОК!Мерси :да:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1544
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 24 сеп 2007 6:18


ivo123 написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19622&highlight=
погледни тази тема, но незнам като се намаля разстоянието на въздуха как е.
На бензин я карам много рядко.


:wink: :да:
Точен както винаги :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта