въпрос за метан

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Jogo_1
Мнения: 845
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

въпрос за метан

Мнениеот Jogo_1 » Пон 15 окт 2007 18:10


На колко градуса трябва да се дадат джъмперите на адванс процесора на метановата уредба на какво предварение ,в момента джъмпера е на 6 градуса и въври доста, това добре ли е , каква е разликата с другите градуси 12 и нагоре.

Не питам от мое име и нямам идея за какво става на въпрос, колегата който ме помоли да пиша, ще обясни малко по късно :)




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: въпрос за метан

Мнениеот kossel » Вто 16 окт 2007 8:33


Jogo_1 написа:На колко градуса трябва да се дадат джъмперите на адванс процесора на метановата уредба на какво предварение ,в момента джъмпера е на 6 градуса и въври доста, това добре ли е , каква е разликата с другите градуси 12 и нагоре.

Не питам от мое име и нямам идея за какво става на въпрос, колегата който ме помоли да пиша, ще обясни малко по късно :)


Най-добре е да си го нагласи сам, когато колата му върви най добре, аз съм около 8-10 градуса например


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Вто 16 окт 2007 17:22


мойта е на 4 градуса. Но аванс процесора ми е стар и дава предварение нон стоп. Т.е не е със плавъщо предварение като новите.
То тия новите с плаващо неможе да им настройваш аванса.
Но ако ти арботи добре на 6 градуса него питай.


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Сря 17 окт 2007 8:23


Jogo_1 зададе въпроса от мое име , благодаря за мненията
не знам как да опредяля каккъв ми е ТАП-а , има 4 джъмпера за градуси които могат да се комбинират -на 3 .6 .12. 24 градуса и 2 за напрежението на което да работи . в момента е на 6 градуса и върви гобре
центровката на мотора ми е +6 градуса на бензин ако това има значение - /показания от уред/
въпроса ми е да го пипам ли , и мога да го разваля с комбинаций които правя
как са настроени вашите ?


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Чет 18 окт 2007 20:49


бас ловя че има газаджий които наблюдават


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 18 окт 2007 21:06


milenkrastew написа:бас ловя че има газаджий които наблюдават


Абе има , но повечето хора си настройват ТАП-а по метода Върви ли - върви :lol:

Многото аванс при метан не е проблем.
Метана гори по-бавно спрямо пропана , хеле пък спрямо бензина. По-ранното палене значи и по-добро и по-пълно изгаряне на сместа,но при един даден момент вече започва така наречения preignition, който води до детонации и... кофти моменти за твоя двигател :)

Пробвайте с 12 градуса - би трябвало да е ОК... 24 вече ми се струва прекалено множко.

Друго не разбрах - аванса е даден статично на +6 градуса и отделно ТАП-а дава още 6 ли?


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Пет 19 окт 2007 18:21


The_Machine написа:
milenkrastew написа:бас ловя че има газаджий които наблюдават


Абе има , но повечето хора си настройват ТАП-а по метода Върви ли - върви :lol:

Многото аванс при метан не е проблем.
Метана гори по-бавно спрямо пропана , хеле пък спрямо бензина. По-ранното палене значи и по-добро и по-пълно изгаряне на сместа,но при един даден момент вече започва така наречения preignition, който води до детонации и... кофти моменти за твоя двигател :)

Пробвайте с 12 градуса - би трябвало да е ОК... 24 вече ми се струва прекалено множко.

Друго не разбрах - аванса е даден статично на +6 градуса и отделно ТАП-а дава още 6 ли?



значи ли това че мога да се ориентирам по детонацията за максималното предварение за настроика на мотора

да центровката на двг-то е 6 градуса + от нулата като допълнително има +6 градуса от ТАП-а - общо са 12 от нулата на коляновия

утре ще го пробвам как върви и гори на дълго та мисля да си поиграя с градусите


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 20 окт 2007 10:57


То ако стигнеш до детонации не е на добре работата :)
По каталог колко градуса дават предварение?


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Нед 21 окт 2007 17:27


За ABS предварението е 6* +1,-1 !На колегата му е добре само от ТАП-а да го регулира. Аз съм на пропан-бутан и съм с 6* от ТАП-а на 7,5* се появяваха детонации. За метан на тоя двигател повече от 6* ще трябват, но колко точно :roll:


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Пет 26 окт 2007 9:36


сега съм на 12 гхрадуса на ТАП-а върви като на бензин до 110 на 3-та , но да видим какъв ще е разхода



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта