Как да определим какво предварение за ТАП при LPG?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Как да определим какво предварение за ТАП при LPG?

Мнениеот L&R » Съб 12 яну 2008 19:10


Сложих и аз оракул на датчика на Хол и сега какво и на 3 и на 12 градуса върви еднакво според мен :lol: . Освен да се хвана по разхода във времето друго не виждам :) .
Повече от 12 градуса е прекалено според мен, въпреки че не съм пробвал.
Сега го оставих на 9 защо-незнам :o




Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Съб 12 яну 2008 21:02


Значи моята кола е на 3 градуса предварение.На газ е добре колата.Но на три пъти ми се случи да карам на бензин,защото ми беше свършила газта и то с още трима човека в колата и на баир.Няма да ти казвам колко много ми чукаше аванса.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 12 яну 2008 21:10


Изненадан съм по-скоро, че не намирам разлики при смяна на ъгъла и няма за какво да се хвана за да избирам ,да видим с разхода какво е положението.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 21:59


Само за сравнение ,да ти кажа и моя случай.
Бях я направил на 30гр.!Ваското каза,че май е световен рекорд!
Ма много вървеше,пущината!На газ! Въртеше яко гуми,а и не забелязах да вдигна разхода.
Тва е!
Изводът от цялата ми история е,че не знам как да постъпиш!
Може би го направи така,че и на бензин да не е много зле.
9гр,май, е добре.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 12 яну 2008 22:09


На бензин тапа не пипа предварението, само на газ.
Утре ще гледам да поекспериментирам.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 12 яну 2008 22:28


Iavor написа:Само за сравнение ,да ти кажа и моя случай.
Бях я направил на 30гр.!Ваското каза,че май е световен рекорд!
Ма много вървеше,пущината!На газ! Въртеше яко гуми,а и не забелязах да вдигна разхода.
Тва е!
Изводът от цялата ми история е,че не знам как да постъпиш!
Може би го направи така,че и на бензин да не е много зле.
9гр,май, е добре.


Батко, Е ТЕ ТАКА СЕ ЧУПЯТ МОТОРИ :twisted:
Много аванс дава гърмежи в смукателния колектор и други отрицателни ефекти... :idea:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Съб 12 яну 2008 22:49


Вече не е толкова предварението,тенкс ту Васко. :wink:


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Нед 13 яну 2008 9:44


аз съм на 14-15 градуса и не е чукнало, освен от някоя отвратна газ ...


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 933
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2020 VW GOLF TSI GTI PP 245
Двигател: 2020
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Нед 13 яну 2008 10:24


При мен е 3 градуса.На газ колата се държи перфектно-върви добре и гори добре,обаче на бензин примерно на баир,или на по-голяма предавка при рязко подаване на газ чука аванса.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Нед 13 яну 2008 10:29


на всеки мотор градуса е различен не може да се сравнява ABS с EZ


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 13 яну 2008 12:57


Ако Тап-а работи добре и е свързан правилно на бензин не трябва да има промяна в работата.В режим на бензин ТАП-а действа като повторител на импулсите т.е. каквото вижда,че влиза го повтаря на изхода почти мигновенно.Честотата на тези импулси не е повече от 100-200Hz а чарковете в ТАП могат да работят и превключват много по-бързо което означава,че времето за "повтарянето" на входния импулс на изхода е не повече от няколко микросекунди,което при тези честоти е стотна или дори хилядна от градуса ;)
По-скоро преди да монтирате ТАП не сте си настроили добре центровката на бензин и е била отместена.Което си дава отражението при работа на бензин.
Както казах ако ТАП-а си е свързан добре работи само на бензин.Аз съм с ТАП и съм го забил на 6 градуса (3а с амалко 9 са му много) и на бензин си хвърчи и няма промяна в работата.На газ се усети разликата мигновенно.
Успех!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 13 яну 2008 13:02


Е вече и при мен се усети, пуснах с 1/2 оборот повече газ, защото явно мотора успява да изгори качествено повече газ и наистина кривата на ускорение стана доста приятна.
Тестово съм на 12 градуса защото там усещам най-много тяга, а и на празен ход съм задал да не се пипа ъгъла.
Дефакто колата се кара пенсионерската без много подаване на газ и на баири си все на пета.
Аванс не съм чул още :roll:
Чакаме разхода. :lol:


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Нед 13 яну 2008 13:10


на празен ход защо да не се пипа ъгъла?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 13 яну 2008 13:12


gyb написа:на празен ход защо да не се пипа ъгъла?
ами повечето тапове са така на празен ход и на 6000 оборота предварение 0градуса спрямо заводското, този който съм взел има джъпер дали да пипа под 1100 об/мин


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 13 яну 2008 13:20


L&R написа:
gyb написа:на празен ход защо да не се пипа ъгъла?
ами повечето тапове са така на празен ход и на 6000 оборота предварение 0градуса спрямо заводското, този който съм взел има джъпер дали да пипа под 1100 об/мин

Моя също.По заводско му си пише че опцията да променя аванса под 1100 оборота е изключена и да се включва ако е необходимо.
Общо взето не съм пробвал какво ще стане ако се включи.
Иначе аз самия не виждам логика да няма някакъв аванс и на празен ход спрямо работата на бензин.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта