Сам си отговори - мембраните стават на дърво .
Следващите ти въпроси е защо нямам стабилни обороти на ПХ , защо мигасне като изключа от скорост,защо ми гори много газ, защо мирише много на газ от ауспуха.Освен това състава на газта лете и зиме е еазличен - зимата има повече бутан - гори повече и не върви.
Или заливаш с гореща вода изпарителя или палиш на бензин.Да се пали на бензин е от жизнено важно за дюзите да не спичат, да има повече бензин в резервоара е важно за помпата.
Започнал съм да карм на газ от времето когато беше по 0,19 лв/л и се чакаше пповече от половин ден за да заредиш. Преливал съм газ от "пършинг" в бутилката на автомобила с помощта на гореща вода само при скачен шланг към 2 те бутилки и отворени кранове. Преливал съм и с ръчна помпа направена от хидравличен цилиндър , маркучи , задължителен филтър. За 8-10 мин 1 пършинг е прехвърлен в автобутилктаа. Използвал съм и сините бутилки за разнос от 1 пункт за обмяна / чакане с часове, списъци, синджири и катинар на бутилките, 1 човек пази реда 2-3 часа, псоле идва сменника - и това от 17-18 часа до около 10 часа на следващия ден./Пункта беше до лярно кино Тракия./